f r e n d i t - Viihde ja kulttuuri

shazzer

Täh, eikö täällä ollu frendeistä ollenkaan keskustelua? :shock:
Vaikka tämä onkin loppunu, halusin silti tehdä keskustelun tästä. Tv:ssä pyörii uusinnat ja monilla varmaan dvd:itä kotona.

Muttasiis vieläkö täällä ihmiset kattoo frendejä? Minusta tämä on maailman paras sarja ikinä, olen kattonu kaikki jaksot moneen kertaan eikä tähän koskaan kyllästy

Joten tänne vaan keskustelua, parhaimmat hahmot, jaksot, kaudet, lausahdukset jne.

Sivut

Kommentit (88)

Kepatäti

Hahaa! Tää on mun keskustelu!

Luonnollisesti olen seurannut frendejä jo kun ne on tullut tv:stä ja uusintoja subilta :P lisäksi ollaan miehen kanssa nyt kolmatta kertaa katsomassa frendejä läpi tuotantokausittain. Tällä hetkellä ollaankin sitten jo viimeisessä tuottarissa enkä tiiä miten selviin ilman päivittäistä frendiannosta :cry: :cry:

Mun suosikit on aika vaihtelevia. Ensimmäisissä tuotantokausissa Joey vie ihan ehdottoman voiton, mutta mitä pitemmälle sarja menee sitä suurempaan suosioon Monica ja Chandler nousee. Etenkin sitten kun ne Lontoossa päätyy yhteen. Rachelinkin suosio kasvaa sitä mukaa, mitä pidemmälle mennään kausissa. Noita neljää en siis osaa laittaa oikein järjestykseen.

Monican ja Chandlerin suhde muistuttaa vaan niin paljon mun ja murun suhdetta, että se on ihan pelottavaa :lol: ja ne on vaan niin loistavia tiimejä!

äkkiseltään tulee lempilausahduksia mieleen:

joku itsenäisyyspäivän jakso, kun rachel tekee jälkiruoaksi kakun ja lukee puolet reseptistä kakun ohjeen ja puolet jonkun lihalaatikon ohjeen. Kaikki muut vihaa sitä, mutta Joey vetää ihan innolla ja Ross kysyy epäuskoisena, että tykkäätkö siitä todella ja Joey vastaa:

"What's not to like? Jam, goooood, custard, gooood, beef, GOOOOOOD!"

Rachel saa ylennyksen työpaikaltaan ja tulee kotia. Kertoo Phoebelle ja Monicalle (josta muistaakseni tehtiin myös samassa jaksossa keittiömestari). Phoebe ja Monica poistuvat ja Rachel jää yksin ja huudahtaa:

"I'm an assistant buyer!"

Se on vaan niin hauskan kuulosta ja näköstä.

Sitte on kanssa yks mun suosikeista, kun Rachel on muuttamassa ulos, koska Chandler ja Monica muuttaa yhteen. Eka ne tappelee ja Rachel ilmoittaakin ettei aio lähteä mihinkään jne. Sitten saavat sovittua ja Monica sanoo ensin jotainjotain ja sitten surkeana..

"and now I have to live wiht a BOY!"

Sitten mua aina naurattaa kun joka tuotantokaudessa vähintään tulee joku ongelma, koska joku nukahtaa. Etenkin se kun Rachel kirjoittaa Rossille 16 sivuisen kirjeen, kun ovat palaamassa yhteen. Sitten myöhemmin Ross kertoo ettei lukenut edes koko kirjettä, koska nukahti kesken kaiken. Rachel huutaa:

"you FELL ASLEEP!?"

^tota lausetta tosiaan toistellaan vähän eri muodossa ihan hemmetin usein sarjassa.

BEST SHOW EVER!

--

Jos me joskus muutetaan murun kanssa maalle, niin me otetaan kanssa ankka ja tipu :lol: :lol: niille tulee nimeksi chuck and dick :lol:

k87

mä tykkään! ei tosin joka päivä tuu katottua mutta kuitenkin :) se on yks parhaista kohdista kun rachel ja ross on lähössä treffeille ja emma jää niiden kämppään lukkojen taa ja rachel huolestuu että meneekö sisään lintu avoimesta ikkunasta jnejne. äääh. yritän ettii pätkän :)

edit. http://www.youtube.com/watch?v=QUORgpbwBjY tää :lol:

Celestia
shazzer
Minusta tämä on maailman paras sarja ikinä, olen kattonu kaikki jaksot moneen kertaan eikä tähän koskaan kyllästy

Oii tää on munkin keskustelu :D Eli ihan samaa mieltä oon Shazin kanssa, Frendit on kestosuosikki ja ikinä en taatusti tuu siihen kyllästymään! Omistan kaudet 2-10 dvd-bokseina eli se eka kausi pitäis vielä jostain löytää. Moneen kertaan on tosiaan tullu nuo boksit katsottua ja aion jatkossakin katsoa koska ne samat kohtaukset jaksaa naurattaa kerta toisensa jälkeen :lol: Oon saanu myös kullan innostumaan sarjasta kun sen kanssa ollaan noita jaksoja kateltu monet kerrat. Kattelin jo ihan sillon alusta asti kun Frendit alko Suomessa ja sen jälkeen oon myös uusintoja telkkarista katellu.

En ees ala luetella lempparikohtauksia koska niitä on ihan liikaa, samoin lempilausahduksia löytyy vaikka kuinka paljon. Tai no okei, tässä on yks niistä lukuisista lempparikohtauksista:

En muista missä jaksossa tää oli mutta jotain salaisuuksienpaljasteluita niillä oli meneillään :)

[size=10][u]Ross:[/u] Oh, really? Well, I guess Monica should know about Atlantic City.
[u]Chandler:[/u] Du-ude!
[u]Monica:[/u] What happened in Atlantic City?
[u]Ross:[/u] Well, Chandler and I are in a bar...
[u]Chandler:[/u] Did you not hear me say, "Du-ude"?
[u]Ross: [/u]...and this girl is making eyes at Chandler, okay? So after a while he just goes over to her and, uh, after a minute or two, I see them kissing. Now, I know what you're thinking. Chandler's not the type of guy who just goes to bars and makes out with girls. And you're right. Chandler's not the type of guy who just goes to bars and makes out with girls.
[u]Monica:[/u] You kissed a guy? Oh my God.
[u]Chandler:[/u] In my defense, it was dark and he was a very pretty guy. [/size]

Lempihahmotkin on vähän vaihdellu sarjan edetessä, mutta kyllä se kestosuosikki taitaa kuitenkin olla Joey. Toisena sitten Chandler, se on aina niin ihanan sarkastinen ja sillä on mahtavia kommentteja ja heittoja aina :D

shazzer

Mulla myös vaihtelee suosikkihahmot. Oikeastaan kaikki ollu suosikkina eri vaiheissa.
Ja näitä hauskoja kohtauksia on kyllä niiin paljon. Jos ajattelee että 10 kautta ja yhdessä kaudessa parisenkymmentä jaksoa ja yhdessä jaksossa on kymmeniä hauskoja kohtauksia :lol:

Se on ainakin hauska jossa Chandler ja Joey tappelevat kumpi saa istua siinä tuolilla

[size=9]Chandler: All right, you will notice that I am fully dressed. I, in turn, have noticed that you are not. So in the words of A. A. Milne, "Get out of my chair, dillhole."
Joey: Okay.
[He gets up and takes the cushions with him, as he starts to leave]
Chandler: What are you doing?
Joey: You said I had to give you the chair, you didn't say anything about the cushions.
Chandler: The cushions are the essence of the chair.
Joey: THAT'S RIGHT. I'm taking the ESSENCE.
Chandler: Oh-ho, he'll be back. Oh-ho, there's nobody in the room. [/size]

Ja Chandlerin letkautukset on jotain niin huippua aina :lol:

[size=9]Chandler: I can handle this. "Handle" is my middle name. Actually, "handle" is the middle of my first name.[/size]

[size=9]Chandler: [entering from bathroom, with an issue of Cosmo] All right, I took the quiz, and it turns out, I do put career before men[/size]

Ja Phoeben

[size=9]Reporter: I like that. what's your name?
[pointing tape recorder at Pheobe]
Phoebe: Pheobe. That's, P, as in Phoebe, H, as in heobe, O as in oebe, E, as in ebe, B, as in bebe, and E as in... Ello there mate.[/size]

[size=9]Rachel: Well, I guess it wasn't Cupid that brought her here after all.
Phoebe: No, just another regular flying dwarf. [/size]

ja Joeyn

[size=9]Rachel: See? Unisex.
Joey: Maybe *you* need sex. I just had it a few days ago.
Rachel: No, Joey, U-N-I-sex.
Joey: I wouldn't say no to that. [/size]

Ja se oli niin hyvä kun Ross "soitti" sitä säkkipilliä :lol:

[size=9][Upon hearing Ross practicing the bagpipe for their wedding]
Monica: Why must your family be Scottish?
Chandler: Why must your family be *Ross*?[/size]

Chandler: It's like a dying cats parade

Näitä ois niin paljon!

:lol: :lol: :lol:

xaz

tän mää muistan varmaan loppuelämäni :lol:

[size=9]Phoebe: Well, I'm no longer Phoebe Buffay.
Mike: That's great! You changed you name?
Phoebe: Yes I did! Meet: Princess Consuela Banana Hammock! (She smiles from ear to ear)
Mike: (afraid) You're kidding right?
Phoebe: Nope.
Mike: You really did that?
Phoebe: Yep.
Mike: Yeah, but you can't do that.
Phoebe: Why? It's fun, it's different, no-one else has a name like it.
Mike: (looks at her astonished) Alright, then I'm gonna change my name.
Phoebe: Great, okay, what are you gonna change it to?
Mike: Crap Bag.
Phoebe:(not amused) Mike Crap Bag?
Mike: No, no Mike, just Crap Bag. First name Crap, last name Bag[/size]

shazzer

Mie varmaan muistan aina Phoeben letkautuksen

"They don't know we know they know we know" :lol:
Oli allekirjoituksenakin täällä joskus

Vilttitossu

Oi, sarja jota rakastan yli kaiken!<3

Lempiohjelmani ollut iät ja ajat.<;

Ne on ku jotain omia kavereita, kaikki niin hassuja omalla tavallaan. ;>

Suosikkia en osaa sanoa, tykkään jokaisen persoonasta, mutta jos ihan pakko olis sanoa niin ehkä Joey. Tai Chandler. : D

Lempikohtauksia on niin paljon. ;>>

Muutamia mainitakseni, on se kun Ross ei löydä joulupukinasua ja pukeutuu vyötiäiseksi, ja sitten se kun ne kattoo sitä videota missä Rachel ja Monica on lähdössä sinne koulun päättäjäisiin. : D

shazzer
xaz
Voi vitsit vähä loistava :D
ja huiput ne välikiekaisut siellä välissä :lol:

Joo mie repesin sille Rossin kiljaisulle "juhuuu" :lol:

catrine

Oi, ihana video! Mulla meni hetki ennen kun tajusin mitä siinä tapahtuu... :oops: Mutta oli kyllä ihan tosi hienosti tehty.

Frendit on kyllä niin luotettavan ihana sarja; sitä jaksaa aina kattoa, vaikka ois muuten kuin paha mieli tai väsynyt olo... Ja samoja jaksoja jaksaa kattoa vaikka kuin monta kertaa! Oon nyt kattellut subilta alkuillasta niitä uusintoja, ja esimerkiksi se jakso missä Chandler ja Monica pitää halloween-juhlat ja Ross pukeutuu Spudnickiksi... :D

Tänään tuli 1 osa Rachelin synnytys -jaksosta, ja olin jo ihan unohtanut miten ihana Janice on. Se "OH - MY - GOD!" on aina pakko toistaa mukana, oli katseluseurana sitten kuka tahansa. :)

shazzer

Tupla tai kuitti-tietokilpailussa eräällä oli aiheena frendit. Aika helppoja kysymyksiä kyllä 8) Joeyn siskojen nimiä en ois ehkä tienny kaikkia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat