American Idol - Viihde ja kulttuuri

Tsein

Uusi kausi alkoi jenkkien Idoleista. Sitten ei kun keskustelemaan. Katsotko? Miksi?

Ja kun sarja etenee, niin päästään varmasti pohdiskelemaan voittajasuosikkeja, jatkoon meneviä ja muuta sarjaan liittyvää.

Sivut

Kommentit (101)

jennie

Tarkennukseksi niille, jotka eivät vielä tiedä: American Idol (aiemmalta nimeltään American Idol: The Search for a Superstar) on yhdysvaltalainen laulajien kykyjenetsintä- ja televisio-ohjelma, joka perustuu brittiläiseen formaattiin Pop Idol. Ohjelman kehitti Simon Fuller, joka muistetaan muun muassa Spice Girlsin ja S Club 7:n managerina. Ohjelmassa on kolme tuomaria, Simon Cowell, Randy Jackson ja Paula Abdul, jotka seulovat kymmenien tuhansien joukosta mielestään lahjakkaimmat ja kiinnostavimmat laulajat. http://fi.wikipedium.org/wiki/American_Idol

marimma
Tsein
Uusi kausi alkoi jenkkien Idoleista. Sitten ei kun keskustelemaan. Katsotko? Miksi?

Ja kun sarja etenee, niin päästään varmasti pohdiskelemaan voittajasuosikkeja, jatkoon meneviä ja muuta sarjaan liittyvää.

Pakko kattoa koelaulut ja päästä taas räkättää niille toivottomille tapauksille. Mut sitten kun ne huonot on karsittu niin yleensä loppuu mun american idolin kattominenkin. ei se vaan jaksa kiinnostaa loppuun asti

k87

mä kans katon vaan alun koelaulut. vähän huumoria viikonloppuihin, mut sen jälkeen ei oikeestaan enää jaksa kiinnostaa. onko niistä voittajista kukaan muu oikeesti menestyny kunnolla kelly clarksonin lisäks? chris doughtry on kans mut eihän se tainnu voittaa? :-k

Tsein

Eipä noista muista oikein ole maailmantähdiksi ollut kuin Kellystä. Muut voittajat (ja voittajaksi halunneet) ovat tosin kotimantereellaan menestyneet hyvin. Esimerkinä vaikkapa Jennifer Hudson, joka oli mukana 3. tuotantokaudella on voittanut mm. Oscarin.

Jordin Sparksia, joka oli viime kaudella jossain kymmenen joukossa, ilmeisesti yritetään kovasti tuoda meillekin. Ainakin hänen sinkkunsa "Tattoo" soi radiossa ja MusaTV Suomella.

Itse olen kyllä melko taatusti loppuun asti tämän(kin) kauden seuraaja. Hauskimpia nämä ensimmäiset jaksot kyllä ovat mutta se jännitys ja parhaansa yrittäminen jatkokierroksilla vetoaa sitten toisella tavalla. Ihan mitenkään hirveästi ei kiinnosta voittaja, vaan enemmän itse kilpailu.

xaz

Mää taidan olla kattomassa ekakertaa kunnolla noita ameriikan iidoleita nytten :shock:

Siis eihän mulla nyt jää mitään nimiä ees mieleen ketä sielä nyt jatkoon pääsee, mut mää tykkään niistä tuomareista, ne on niiiin paljo parempia ja hauskempia ku suomen tuomarit. Ja se, minkä eilen laitoin merkille, niin onhan niillä siellä juontaja, mut se heidän ohjelmansa keskittyy nimenomaan niihin laulajiin, ei niihin juontajiin, niinku suomessa :evil:

Kellyä fanitan ihan hirvittävästi [size=9](hänen esittämäänsä musiikkia, en häntä itseään. Eilen vasta sain tietää et se oli ennen tarjoilija.), [/size]mut muita voittajia tai kilpailijoita kysyttäessä oon öönä aapisen laidassa. Ei mulla oo harmainta aavistustakaan. No siitä Doughtrysta oli eilen jotain puhetta, mut.. :roll: en tiiä.

Kylpyankka

Mä olen katellu varmaan joka kerta kun Idolia on telkusta tullu. En mäkään niitä semifinaaleita ja muita enää jaksa, mutta nää alkukarsinnat koska siellä on niin uskomattomia tyyppejä :lol:

leeah

Ehdottomasti parempi kuin suomen idolssi. Kuten xaz jo mainitsi, heillä tosiaan on juontaja, mutta koko ohjelma ei keskity häneen.. suomessa KOLME ja tuntuu ettei siinä muuta näytetäkään ku niiden naamoja, ällöä :x

Amerikan idolssin juontaja on ihan loistava :wink:

Taitaa oma katsominenkin jäädä näihin alkukarsintoihin, en ole kertaakaan katsonut loppuun asti.. enkä ole yhtään perillä kaikista voittajista, paitsi kellystä.

Joskus tuntuu että ne kaikki kulostaa niin samalta :roll:

Antigone

En muista nimiä, mutta ainakin se nuori poika (muistaakseni 17), jolla on tummat lyhyet hiukset ja ihana hymy. :) On söötti ja laulaa niistä miehistä varmaan parhaiten..

Sit tytöistä tykkään siitä aasialaissyntyisestä tytöstä, siitä kiharapäisestä joka lauloi viime viikolla muistaakseni sen aasialaisen jälkeen ja sit siitä joka lauloi vikana, nimi tais olla Carlile. Että näin. TÄNÄÄN TAAS KATSOMAAN!!!!

leeah

Jatkoinpa sitten katsomisa, taisin jäädä koukkuun :roll:

Tykkään siitä pojasta jolla pitkät rastat, sulonen. Ja sit tytöistä se jolla vaaleet kiharat. Nää kaks laulo saman biisin sillo ekal kerral :)

Tsein

Alkoi jo aikoja sitten, nyt on menossa kaiketi semifinaalit eli alkukarsinnat meni jo. 10 tyttöä ja 10 poikaa jäljellä. Näyttäis tulevan pe-su ja aina klo 19 eteenpäin.

Itse tykkään kanssa siitä Davidista (söpö nuori poika, jolla on ehkä parhain hymy ikinä). Eilen laulettu Imagine oli kieltämättä aika hieno veto. Tytöistä ei oikein laulun perusteella ole jäänyt mieleen kukaan, ehkä vielä on liikaa vaihtoehtoja. Ihan hyviä persoonia kuitenkin tuntuu olevan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat