Talent - Viihde ja kulttuuri

Minttumarianna

SIIS APUA!!!!
Mitä toi mies oikein teki? Siis ruoskia nyt raskaana olevaa naista.. apua.. Juu unkarilainen hevospaimen juttu, mutta joku järki käteen!!!

Sivut

Kommentit (93)

Rasberry

Aivan mahtava se taikuripoika! Tosi hyvin sai yleisön haltuun, kaikki kohdallaan noin nuoreksi kiiltokuvapojaksi! :P

muoks. Ja vielä mahtavampi se vika bändi! Voi luoja sitäkin pikkujätkää :D huh huh.

Vida

^ Eikös se Britney-mies vain tanssinut ja ollut sen näköinen, mutta ei laulanut itse? Minusta ne oli taustanauhoja kaikki mitä se käytti. Se oopperalaulajamiesnainen lauloi kyllä itse, mutta viimeksi turhan korkealta, koska biisivalinta ei oikein osunut kohdalleen.

Se oli muuten ihan hirveä se kummallinen pieni mies, joka tanssi (joku vähän intialaisperäisen näköinen). :lol: Ei kai se vaan ole taas päässyt jatkoon? Please, eihän? :lol: Ihmettelin jo monta kertaa, että eikö ne millään tajua tiputtaa sitä. Eihän se osaa tanssia eikä todellakaan laulaa.

Eilisessä ja toissapäivän jaksossa oli vain kaksi esitystä, joissa minun mielestäni oli ainesta voittajaksi eli ne eilisen kaksi viimeistä (se pianistipoika ja ne viulistit).

Zooperstarsia vaan en ymmärrä. :o Musta se on outo eikä ne juurikaan naurata. Pomppivat vain.

marimma
Jomina
En tiedä, miten alkuperäisessä formaatissa tää on tehty, mutta mä sain sen käsityksen ekasta jaksosta, että tuomari painaa sitä nappia, kun se on nähnyt esityksestä mielestään tarpeeksi.. positiivisessa että negatiivisessa mielessä.

Alkuperäsessä niin, että vaan kun joudat lavalta pois niin räpsäytellään valot päälle. Muussa tapauksessa annetaan esittää loppuun asti.

Ja juurikin tämä suomen versiointi asiasta v*tuttaa ihan suunnattomasti. Kai siellä jotain muuta sillon ois kun rastit jos ne haluttais säilyttääkkin lavalla/antaa positiivisessa hengessä.. *ärrinmurrin*..

Torspo

Mä totean tänne vaan että se vatsastapuhuja oli mun mielestä tekohauska.
Mä vihasin sitä. :roll: :lol:

Tähän mennessä paras on ollut se kumivenyväpoika, minusta siis :)

shazzer
marimma
Ne v*tun tuomarit käyttää niitä merkkivaloja väärin :evil:
Niitä kuuluis käyttää vaan jos haluaa henkilön ulos, eikä siihen että se keskeyttää esityksensä. Sitä pyydetään keskeyttämään esitys jos ollaan jo ihan varmoja siitä että se pääsee jatkoon, eikä niitä v*tun kolmea ruksia sinne viskata :evil:

Joo tuota ihmettelin myös! :shock:

marimma

Mua häiritsi toi esiintyjien vähyys. Noissa muissa sarjoissa näytetään puolessatunnissakin enemmän juttuja kun suomessa tunnissa :x
Muuten ihan hyvä, mutta täällä ei oo niin tyhmiä ja super hienoja juttuja mitä ulkomailla, joten meilläkin ollaan vaikka mitä koitettu kopioida niistä mitkä muualla on voittanu.

shazzer

Joo se vatsastapuhuja! Ihmettelin kun se on osallistunut tuohon kun sehän on ihan tuttu, tai siis sillä kai joskus olu oma ohjelmakin telkkarissa??
Ja se pikkutyttö oli aivan mahtava! Ja nämä vielä mietti että päästetäänkö jatkoon. Höh!

amethystine

Joo, ohjelma ei itsessään juuri säväyttänyt, oli vähä tekemällä tehty.. Mut se pikkutyttö! Aivan ihana! Okei lähti laulu vähä väärältä korkeudelta, mutta millanen ääni! Sen kokosesta tytöstä.. Ja se vatsastapuhuja oli ihan sikahauska, siis se joka pääsi jatkoon. Sen oon jossaki nähnykki, oisko se ollu siinä kakkosen stand up ohjelmassa..

shazzer

"Talentin ensimmäinen jakso esitetään Nelosella sunnuntaina 30. syyskuuta klo 20. Luvassa on sekä henkeäsalpaavia hetkiä että nauruhermoja kutkuttavia esityksiä – ja tietysti toinen toistaan taitavampia kykyjä! Ohjelmassa nähdään muun muassa akrobatiaa, taikuutta, vatsastapuhumista, laulajia – ja vieraileepa lavalla poppamieskin!

Tuomarit Sami Saikkonen, Katja Ståhl ja Timo Koivusalo ruotivat esityksiä suurella sydämellä ja vankalla ammattitaidolla. Välillä tuomarit suorastaan ällistyvät huiman taidokkaista esityksistä, välillä heillä meinaa mennä hermo turhanpäiväisiin keskinkertaisuuksiin. Viihdettä kansalle tarjoavat siis niin kilpailijat kuin hulvaton tuomarikolmikkokin.

Kuudesta ensimmäisestä Talentin karsintajaksosta pääsee 40 parasta esitystä myöhemmin syksyllä nähtäviin semifinaaleihin. Ja sarjan päättävässä suuressa finaalijaksossa valitaan Suomen ensimmäinen Talent-kyky."

Näin kertoo nelonen. Aiotteko katsoa? Mitä mieltä ohjelmasta? Jne.

Jomina
marimma
Ne v*tun tuomarit käyttää niitä merkkivaloja väärin :evil:
Niitä kuuluis käyttää vaan jos haluaa henkilön ulos, eikä siihen että se keskeyttää esityksensä. Sitä pyydetään keskeyttämään esitys jos ollaan jo ihan varmoja siitä että se pääsee jatkoon, eikä niitä v*tun kolmea ruksia sinne viskata :evil:

En tiedä, miten alkuperäisessä formaatissa tää on tehty, mutta mä sain sen käsityksen ekasta jaksosta, että tuomari painaa sitä nappia, kun se on nähnyt esityksestä mielestään tarpeeksi.. positiivisessa että negatiivisessa mielessä.

shazzer

Siis joo, sanoi vielä alussa että esitykseen kuuluu vielä hevonen, mutta näyttämöllä oli sen sijaan raskaana oleva vaimo :shock:

Se taikuripoika oli kyllä aivan loistava! Ja niiiin söötti poika :)
Ja bändi veti kyllä hyvin, tuli heti mieleen hansonin veljekset :D Musiikkityyli vaan vähän eri..

marimma
shazzer
Aika paljon karsitaan semifinaaleissa! :shock:

Mäkin katoin. Eikä noita "normilähetyksiäkään" kovin paljoa ollut, ja jokaisessa se joku reilusti alle 10 esiintyjää.. Luulis että ois isommankin shown voinu tuota formaattia tehdä..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat