G-piste (ohjelma) - Viihde ja kulttuuri

SunLion

Mä tykkään g-pisteestä...siinä on heikkoutensakkin (teennäisyys ym) mutta meillä ei ole muutakaan suomalaista seksiohjelmaa...musta tuolla on tullut esiin ihan mielenkiintosia juttuja!

Hehe, eilisen ohjelmasta suurin ylätys oli et miehille mieluisin osa naisessa menee täs järjestykses:
perse
tissit
naama

siis oikeesti :shock: oon aina luullu et tissit olis miehille persettä tärkeemmät....ja myöskin olis suotavaa et pärstä olis tärkein :////

Sivut

Kommentit (78)

leijonatyttö

Keskiviikona 30.1.08 alkoi tämmöinen ohjelma kuin G-piste. Talk show seksistä.

Mitäs mieltä olitte eilisestä ohjelmasta ja yleensäkin tästä ohjelmasta? :D
Omasta mielestäni ohjelma oli ihan hauska. Tilastointi jutut olivat kivaa tietoa. Kiva kuulla mitä muut ajattelevat seksistä ja jos ohjelmasta saisi jotain kivoja vinkkejä :lol: Harmi vaan etten sitte kunnolla ehtiny kattomaan ohjelmaa loppuu. Mutta näin ekan jakson perusteella vaikutti ihan kivalta :)

marimma

- Tilastointi ihan ok.
- Katsomo jäykkää
- Se lyhyt juontaja ihan tajuttoman kankea ja yökyök.
- Julkkisvieraat ei ollu pilkettä silmäkulmassa
- Ne kaks haastateltavaa oli kankeita
- mm. Iran kartano juttu ei sisältäny mitään muuta kun seinien läiskintää raipalla ja kierroksen joka huoneessa hyvin minimaalisesti.
- Historiaosuudet teennäisiä ja kankeita vuosilukuineen
- Tarina p*rseestä

+ Pitkä nainen
+ Aihe
+ Se punatukkanen onko se nyt väestöliiton oma joku seksologi tms?

Ei vaan sovi suomeen mitkään Talksshowt. Suomenkielisinä vielä vähiten :?

Rasberry

Katoin ehkä 20 minsaa ja mulle riitti. Taas suomalaisten pakko vääntää väkisin joku talkshow, ja vielä seksistä :roll: ois ollut edes hieman luonnollisemmat juontajat. Huoh.

marimma
k87
uskomatonta p*skaa! en voinu kattoo kun vajaat puol tuntia ja oli pakko vaihtaa kanavaa :?

mä käänsin joskus siinä ainakin ennen kun ne julkkikset tuli. Katoin niistä sitten lopuista vaan pätkiä eikä yhtään tehny mieli jäädä tuijottaa sitä kanavaa enää.

Rasberry
marimma
k87
uskomatonta p*skaa! en voinu kattoo kun vajaat puol tuntia ja oli pakko vaihtaa kanavaa :?

mä käänsin joskus siinä ainakin ennen kun ne julkkikset tuli. Katoin niistä sitten lopuista vaan pätkiä eikä yhtään tehny mieli jäädä tuijottaa sitä kanavaa enää.

Ketä "julkkiksia" siinä oli? Joku Aitolehti ja Fingerroos? :lol: ](*,) ..vai jopa Anne-Mari Berg? Woooow, duuuuude.
Hei, Ilkka Kanerva!

marimma

Aitolehti on jossain niissä kyllä vielä tulossa.

Mut nyt oli Saimi Voyer eikun mikä se Nousiaisen nykynen sukunimi on. Ja sit joku toinen jota mä en tunnistanu äkkiseltään (enkä kuullu nimeäkään)

celia

Oli kyllä niin huono ohjelma. Luulin että olisi ollut hyvä mutta suuri pettymys oli. Juontajat oli niin huonoja kikattelijoita, vieraat ihan omituisia ja se "katsojan kysymys" fantasioista oli niiiin huono että ihan nauroin :lol: Se missä se joku akka selitti kun "menimme ullakolla olevaan kuivaushuoneeseen.." ](*,)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat