Netin kuvasivustot - Viihde ja kulttuuri

Sonjatar83

Kenellä on kuvia irc-galleriassa, cityssä, kuvakkeessa tai vastaavassa? Minkälaisia kokemuksia noista? Ja mikä on mielestänne paras tän tyyppinen sivusto?

Onko kellään tietoa vastaavista ulkomaisista sivuista? Ite oon miettiny ett ois kiva jos löytyis joku hyvä kansainvälinen sivu mikä toimis hyvin ja ois muutenkin fiksu... ois mukava saada kontaktia vähän suomenmaan ulkopuolellekin. Ja eihän se haittais vaikka sieltä löytyis jotain kivoja tummia ja tulisia miehiäkin... :D

Eli osaatteko sanoa mikä ois hyvä sivusto, näitten kotimaisten lisäks?

Terv. Sonja

Sivut

Kommentit (16)

Sonjatar83

Saattaa kuulostaa hölmöltä... mutta ajattelin jotain ton cityn peilikuvan tapasta enemmän (vaikka onhan toi arvosteleminen kieltämättä ehkä aavistuksen pinnallista). Facebook ei jotenkin oo ollu mun mieleen...

-Sonja

Celestia

Itelläni on profiili Irc-galleriassa ja Facebookissa. Joskus muinoin mulla oli kuvia myös jossain mesegalleriassa tai vastaavassa, en enää muista paikan nimeä enkä tiedä onko se ees enää olemassa.. Se oli aikoinaan vissiin eka tämmöinen kuvasivusto johon törmäsin. Mutta näistä mitä oon kokeillu niin kyllä se taitaa toi irc-galleria olla mulle se mieluisin ja helppokäyttöisin. Siellä myös useimmat tutuistani ovat, Facebookia ei porukka oo oikein vielä löytänyt.

Ja niinjoo, oli mulla ihan vähän aikaa ii2:ssakin profiili mutta sieltä häivyin aika nopsaa kun ei kyseinen paikka kauheesti miellyttänyt.

xaz

Määkii oon galtsussa ja facebookissa :)
Galleria ehkis siinä mielessä helpompi et se on suomenkielinen, mut tuntuu et facebookissa on enemmän "järkee", ehkis siitä syystä et en oo irkkaaja :roll: niillehän galleria alunperin kyhättiin pystyyn..

marimma

Mua muuten saa bongailla Facebookissa ihan rauhassa ja lisäillä kaveriks jos haluaa vaikka testailla erinäisiä oheistoimintoja :lol: YV:llä saa nimen :)

marimma
shazzer
Onko kenelläkään netlogissa profiilia? :)

*viittaa* :lol:
mulla on myös kuvakkeessa, ii2:sessä, kavereita.netissä, omistajat.comissa ja.. mm.. facebooksissa ja irc-galleriassa :D

shazzer
marimma
shazzer
Onko kenelläkään netlogissa profiilia? :)

*viittaa* :lol:
mulla on myös kuvakkeessa, ii2:sessä, kavereita.netissä, omistajat.comissa ja.. mm.. facebooksissa ja irc-galleriassa :D

Oi hienoa! Meenkin heti tutkimaan hihihi

Msuh

IRC-galleriasta meikäläisenkin on voinut löytää jo reippaasti yli pari vuotta. Tuo Facebook kyllä kiinnostaisi, mutta englannissa en ole kovin häävi ja näin :roll:

amnika

Minulla löytyy nimimerkki irc-galleriasta, ja kyllä mä sitä kannattaisin. Minä olen kuitenkin suhteellisen kyllästynyt jo tuohon galleriaan, joten enpä siellä kauaa enää jamaile :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat