Minkä elokuvan katsoit viimeksi? - Viihde ja kulttuuri

shazzer

Beverly Hills Kyttä
Muistin että oli parempi, lapsena tykkäsin tästä trilogiasta vaikka aika väkivaltainen onkin

Sivut

Kommentit (855)

Emmily_
SunLion
kotona katottiin eilen how to loose a guy in 10 days...se on pitkäaikaisten lemppareiden joukos koska se on niin hauska :D

Mä kans tykkään tosta jostain syystä ihan kauheesti. :D

Katoin viimeks Tootsien. Kyllähän se ihan kiva ja hauska on! :)

Rasberry
olematon
Onnen varjot. Tuli tosi ahdistunut olo tuosta :(

Mun mielestä toi oli kaunis elokuva. Pisti tosissaan miettimään! Ja vielä kun on tositapahtumiin perustuva.
Will Smith oli kyllä aivan mahtava!

Tsein
terry
Tsein
Ei kai kukaan jaksa n. kymmentä tuntia noita katsoakaan yhteen menoon.

Voi kuule, mä jaksan. :D

Hui. Miulta meinas persaus ja kylki puutua jo aina jokaisen leffan puoliväliin mennessä. Olishan se ihan kiva katsoa yhtenä kokonaisuutena, mutta meikäläisen keskittymiskyky ei riitä. Hyvä jos edes siihen reiluun kolmen tunnin katsontaan, joka yhteen osaan vaaditaan.

Aveline

Minä ja Prinssi

Aivan ihana[size=9] (romanttinen-komedia)[/size] elokuva <3 Loppu oli miusta hiukan laimee, mut hyvä kokonaisuus :) Hyvin on huumoriakin saatu laitettua oikeisiin kohtiin :)

chloe

Ps. I love you

Täydellinen leffa kaiken kaikkiaan <3. Kannattaa varata nenäliinoja viereen, jos on samanlainen höppänä romantikko kuin minä :)

k87
Rasberry
olematon
Onnen varjot. Tuli tosi ahdistunut olo tuosta :(

Mun mielestä toi oli kaunis elokuva. Pisti tosissaan miettimään! Ja vielä kun on tositapahtumiin perustuva.
Will Smith oli kyllä aivan mahtava!

eiks onnen varjot oo ihan suomalainen leffa? :-s tiina lymi ja nicke lignell. rasb taitaa tarkottaa onnenpotkuja?

leijonatyttö

Elokuvissa kävin kattomassa Sooloilua.. mun mielestä se oli paljon parempi kuin odotin. Aloin jossain vaiheessa ihan itkemään. Tää ei ollu kyl mikään tavallinen romanttinenkomedia, mut kannattaa mennä kattomaan :D

tata
Celestia
Pakko olla In katseltiin eilen vhs:ltä. Oli mukava nähdä tämä pitkästä aikaa, viihdyttävää perus-hömppää :) Drew Barrymoresta en oo ikinä hirveesti tykänny näyttelijänä, mutta kyllä tätä silti katseli ja hyvän roolisuorituksen Drew kyllä teki.
Tykkäsin, jotenkin tää high school-meininki jenkkileffoissa on aina viihdyttävää :D Hyviä roolihahmoja tässä oli useita ja nauraakin sai moneen otteeseen.

Tää on ihan mahtis leffa :D Just toi amerikkalainen jenkkiteinikoulu-komedia iskee meikäläiseen 8)

Mut mä katoin puolet tai vähän yliki This is Spartasta eilen. Sit päätti kone kaatua :? Vois tänään kattoo sen loppuun, kyl nauroin ;)

Rasberry
Aveline
Alpha Dog. Oli vähän tylsäskö leffa. Mutta Justin Timberlake <3

W000t, me tykättiin Alpha Dogista aivan älyttömästi kun vuokrattiin se aikoinaan! :o Mut tosiaan, Justin, oh ah!

Viimeksi katsottin kertaalleen Bruce - Taivaanlahja! Ei ollut Evan - Taivaanlahja yhtä loistava, missasi Jim Carreyn loistokkuuden!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat