Täydelliset naiset - Viihde ja kulttuuri

Lukretia

Viimemaanantaisenkin jakson loppu kyllä nostatti minussa tunteita. Hui!

Sivut

Kommentit (156)

Piperr
Tsein

Sinne kadulle muutti ne homot. No sitten ne pystytti sinne sellasen hirveän ruman suihkulähteen josta lähti niin kova ääni, että se häiritsi siinä naapurissa asuvia.

Haha, tämä suihkulähdehän oli muuten "24 000 dollarin arvoinen ruma taideteos Suomesta". Suomalainen muotoilu saa kunniaa jenkkilöissä :lol:

Tsein

Versio ihmiseltä, joka ei ole aiemmin sarjaa katsonut, mutta jäi eilen ohimennen katsomaan:

Sinne kadulle muutti ne homot. No sitten ne pystytti sinne sellasen hirveän ruman suihkulähteen josta lähti niin kova ääni, että se häiritsi siinä naapurissa asuvia. Naapurit siinä sitten kokoontuivat asiasta ja äänestivät asukaskokoukselle tai -hallitukselle uuden puheenjohtajan. Sen paikan sai se Chicagosta tulleen parin nainen. Myös se syöpää sairastava vakkari oli ehdolla puheenjohtajaksi, mutta hävisi sen yhden toisen vakkarin (Susan?) äänellä sille chicagolaiselle. Se syöpää sairastava halus voittaa, koska pelkäs, että jos lähtee suihkulähde niin seuraavaks lähtee sen lapsien puumaja joka on lapsille tärkeä, kun se on ainoa paikka, jossa niiden ei tarvi kuunnella niitä syöpäjuttuja. No se maja sai kuitenkin jäädä kun se chicagolaisnainen näin ystävällisesti antoi luvan.

Sitten se Eva Longorian hahmo oli sen ex-miehensä (joku latinomies) kanssa hotellissa. Ne yritti siellä sitten puuhastella aviorikosta kummankin nykyisten kumppanin selän takana. Siitä ei kuitenkaan oikein tullut mitään, kun Eva törmäsi siellä hotellissa siihen allaspoikaan (vai oliks se puutarhuri), jonka kanssa se oli aiemmin paneskellu tänä nykyisen ex-miehensä selän takana. Se allaspoikakin kävi ehdottelemaan, raskaana olevasta tyttöystävästä huolimatta, tälle Evan hahmolle pientä seksileikkiä, mutta sai pakit. Tämä latinomies oli siinä ehdotteluiden aikana komerossa piilossa ja sitten sille valkeni asioita pettämisestä ja miten väärin se on. Sopivat sitten tämän Evan hahmon kanssa, että ottavat ensin erot ja vasta sitten ovat yhdessä, koska niin on parasta kaikille. Eropussailun tallensi tän latinomiehen uuden vaimon palkkaama kameramiesvakooja ja sitten sitä uutta vaimoa, joka on myöskin yks niistä vakkareista, olikohan Edie, otti päähän.

Sitten siinä lopussa kun se chicagolaisnainen tuli kertomaan niille homoille, että suihkulähteen sopii sitten purkaa ihan omaan tahtiin, mutta purettava on, ni nää homppelit sit sanoki et suihkulähe ei muuten lähe mihinkään. Sitten paljastivat, että hepä tietävätkin mitä Chicagossa on tapahtunut ja niin tietää muuten kohta kaikki muutkin tällä kadulla, jos suihkulähteeseen menee kukaan koskemaan purkumielessä. Chicagolaisnaista harmitti.

Ainii, sitten siinä oli vielä se punatukkainen jonka tytär oli paksuna. No se tyttö meinas että hän jää isoäidin luokse asumaan ja kasvattaa itse lapsensa siellä. Ei sopinu punatukkaiselle ja keksi miehensä kanssa, poikansa avustuksella, juonen ja saivat sen tyttärensä muuttamaan mielensä ja lähtemään opiskelemaan samalla kun se vauva jäis sitten "joillekin luotettaville" hoitoon. Isoäitiä suretti kun lapsenlapsi ei halunnutkaan jäädä hänen luokseen.

Sellasta. Jotenkin huvittava sarja. Ihme, etten ole alkanut seuraamaan.

doreen

Hiemanko nyt harmittaa olla täällä Ruotsissa syksy kun jää tästä ehkä kaikkien aikojen parhaasta ohjelmasta jälkeen!! :D Täälläki kyseinen sarja palasi justiin kesätauolta ja olin ihan onnes, että saa seurata sitä täälläki, mutta täällä taitaa olla juoni jo vähän pidemmällä. Viime viikolla alkoi ja olin kyl silleen, että vah, nuoko seurustelee, onko tuollaki lapsi yms. Enpä tiiä uskallanko kattoo enempää, ku olis kiva seurata tätäki ihan kronologisessa järjestyksessä, ku tuttu on kuitenki luvannu nauhottaa mulle niitä ku itekki kattoo 8)

Sharon
JJEMMY
Poppins

Joo kyllä se tappoi sen. Mutta eikös just tämä Orson ajanu Miken päälle viime keväänä edellisen tuotantokauden lopussa? :shock: täähän on oikee tappaja. Ja Bree parka...

Joo se Orson ajo Miken päälle :?

Siis mä en ymmärtänyt miksi Orson ajoi Susanin miehen päälle, jos oli Breestä kiinnostunut? Millä tavoin Mike voisi olla Orsonille uhka?

Muuten ihan tyhmä juttu. Miken täytyy herätä kun ne oli just paras pari siinä sarjassa. Harmittaa, kun Bree ei enää ole niin paljon se täydellinen kotirouva mitä alussa. Juttele siis kriisinkin keskellä tasaisella äänensävyllä kukkapenkkiä ravaten, ettei kukaan muu huomaa ongelmia yms. Pitää varmaan hankkia koko tuotantokausi joskus. :D

chloe

Se Orson on kyllä todella karmiva mies :? Ja kun se puhui jotain sille kuolleelle naiselle siellä ruumishuoneessa, oli aika pelottavaa.
Ties mitä kaikkea siitä vielä paljastuu...
Tuleekohan sille Susanin tyttärelle (mikä sen nimi nyt olikaan?) ja Edien siskon pojalle jotain säpinää?? :D Vaikka se Susanin tyttö ei heti lämmenykään sille pojalle. Mutta tosiaan, eihän sitä koskaan tiedä, vaikka jotain tapahtuisikin. :wink:
Se Nora on kyllä ihan mahdoton tapaus! :lol: Tuollaista äitiä en haluis ikinä.

JJEMMY

Kyl siinä joku syy oli miks se Orson ajo Miken päälle, mut en nyt just muista sitä. Luulisin, niiku Sun sanokin, et Mike ties siitä Orsonin menneisyydestä jotakin.

Ja Miken on pakko herätä, ei sitä muuten pidettäis sarjassa et se vaan makaa koomassa :D Heräis nyt vaan äkkiä!

EnvyMe

Mua ärsyttää tällä hetkellä suunnattomasti se Edie!! :evil:

Orson on todellakin karmiva. Olen fanaattinen Twin Peaks "fanittaja" joten Kyle MacLachlania on jotenkin hankalaa katsella tuollaisessa roolissa.. :roll:

Ässä
naino
Mua jäi vaivaamaan, että oliko se ruumishuoneella oleva ruumis sen Orsonin vaimo? Kun se jotain huikkas sille kun lähti pois...? :?

Ei se ainakaan se Alma-vaimo ollut. Sehän kutsui sitä naista Moniqueksi. Mut jotenki se liittyy siihen Orsoniin.

Se Orson on miusta ärsyttävä ja toinen ärsyttävä on se Nora!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat