Oprah - Viihde ja kulttuuri

Rasberry

Siis eikö tästä todellakaan ole entuudestaan aihetta? :shock:
Kuinka moni seuraa? Mikä ihastuttaa/kauhistuttaa?
Itse en kyllä katso säännöllisesti, mutta ajoittain jos satun tv:n ääreen tai tiedän aiheena olevan joku minua läheinen asia.
Viimeksi tänään itkin kun katsoin sarjaa :oops: oli kyse siis afrikan lapsiorjista. Ei pieni sydän kaikkea kestä.

Henkilönä Oprah on mun mielestä aivan mahtava! :) upean oloinen ihminen, meikkiä kyllä voisi välillä vähentää :D

Kommentit (11)

Rasberry

^Oprahilla on siellä muistaakseni kaksi omaa psykiatria jotka sitten toimivat ohjelmaan tulleiden ihmisten apuna. Toisena on se pieni nainen (olisiko ollut joku Robin) ja toisena vanhempi mies.. kai :roll: eli he ovat sitten juttujen yhteydessä ihan mukana neuvomassa niin kyseisiä ihmisiä kuin katsojiakin. Oprah itsehän ei tosiaan ohjelmaansa tulleita vieraita suoraansanoen auta, tuo vaan asiat julki. Hänen teot kuitenkin Afrikan lasten hyväksi (Angel-projekti on hänellä vieläkin kesken, vaikka on rakennuttanut Afrikkaan ja monta koulua) on aivan mahtavia, ja kertoo todellakin siitä että ei halua kylveä rahassaan yksin.
Vaikuttaa kyllä yleisesti todella sympaattiselta ja ihanalta ihmiseltä. Aina vaan enemmän heruu hälle sympatiaa, kun ottaa selville Opraf Winfreyn menneisyyden karuuden.. :?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Oprah_Winfrey

Sharon

Katson jos lehdestä satun vilkaisemaan tv-ohjelmat ja aiheena on joki mielenkiintoinen asia.

Myös mä tunnustan itkeneeni tänään jakson aikana. Muutenkin auttaminen hirveän lähellä sydäntä, jos joskus valmistun lääkäriksi niin varmasti lähden maahan, jossa mua enemmän tarvitaan. Siis en mitenkään vain tämän jakson innoittamana. Surku silti tuli noita lapsia, osa varmasti joutui takaisin töihin ja mitä niille lapsille tehtiin jotka eivät vanhempiansa halunneet nähdä tai eivät muistaneet heitä?
Länsimaiset kun usein luulevat tosta vain pelastavansa lapsia. Tosiasiassa uusia lapsia tulee aina 'pelastettujen' tilalle ja ongelma täytyy hoitaa paljon syvemmin.

Useimmiten mun mielestä aiheet on kuitenkin tyhjänpäiväisiä, esim yhtään julkkishaastattelua en katso. Oon myös miettiny, että kun vieraana on tavallisia ihmisiä ongelmineen niin kustantaako oprah heille apua? Terapiapalveluita yms. vai tulevatko ihmiset vain valittamaan? Oprah kun ei sen kummemmin neuvo tai mitään.

Celestia

Nyt on välillä tullut tätä katseltua, ja tosiaan aika koskettavia ja surullisiakin aiheita siinä on ollut. Kyllähän sitä silmät kostuu joitakin jaksoja katsellessa.
Tällä viikolla erityisesti kosketti jakso jossa keskustelemassa oli ihmisiä jotka olivat autoa ajaessa vahingossa "tappaneet" jonkun läheisensä. Yksi nainen oli ilmeisesti nukahtanut rattiin ja aiheuttanut sillä onnettomuuden jossa kuolivat auton takapenkillä olleet hänen 3 lastaan, joista nuorin oli alle vuoden :(

Snaelaug

Kun muutenkin niin televisiolle aina välissä itkeskelen, niin tää on yks niistä ohjelmista :)
Muistissa on erityisen hyvin jakso missä joku valkoinen perhe oli adoptoinut tummaihoisen pojan, Afrikasta kaiketi. Ja pian pojan veljen, ja sitten taas lisää lapsukaisia :D
Se oli jotenki samalla niin hellyyttävää ja hauskaa et se on jääny mieleen :)
[size=9](hyvässä mielessä hauskaa, ei mitään hekoheko-hauskaa) [/size]

Sadie

Mä en ole järin ihastunut kyseiseen tätiin. Liian omahyväisen oloinen mun makuun.. Tulee sellainen olo kuin se kuvittelisi maailman pyörivän sen menestyneen navan ympärillä ja ne vieraat on vaan asusteita.. Äsh. Jostain syystä en ole lämmennyt.. :roll:

marimma

Mä en tykkää Oprahista sen takia kun siellä on niin usein vaan niitä "kevyitä aiheita" eli siis jutellaan vaan jonkun tähtien kanssa sen kuulumisista tai jotain. Mä tykkään vaan niista vollotusjaksoista jollon autetaan ja keskustellaan traagisista kokemuksista ja tarjotaan apua ja löydetään apua jne. Dr. Phil tekee sitä tosi usein, siksipä mä sitä tykkään enemmän kattoa :)

shazzer

Tykkään!
Vähemmän seurailen, mutta aina kun satun katsomaan niin pakkohan se on kokonaan katsoa, sitä aina vaan jää tuijottamaan. Samaan kastiin menee Dr. Phil. Ja kyllä myös saatan kyyneleitä vuodattaa jos aihe oikein koskettaa.

marimma

Mua ärsyttää se läpälää siinä :lol:
Siis jos ne haastattelee jotain musiikkitähteä. Joo tooooooosi mielenkiintosta :lol:

EDIT// Kevyttä toistoa näköjään :lol:
oon sanonutkin tän jo :lol:

TaskuMyy
marimma
Mua ärsyttää se läpälää siinä :lol:
Siis jos ne haastattelee jotain musiikkitähteä. Joo tooooooosi mielenkiintosta :lol:

Toi on totta :roll: Ei kamalasti kiinn. se että jos musiikkitähdellä oli vaikea lapsuus :roll: Koska onhan niin sanotuilla taviksillakin :roll: :?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat