Project Runway - Muodin huipulle - Viihde ja kulttuuri

marimma

Daniel ja Chloe vai mikä lie on mun suosikit.
Nick oli ihan loistava kun ei ois menny tekemään tuota viimestä mokaa :? Pääääh.

Sivut

Kommentit (47)

Kepatäti

Mun mielestä se maha kyllä saadaan ihan uskomattoman hyvin piilotettua :shock: Mä en saa ees mun pömppistä piiloon, ni ton jättipallo saadaan kyllä häivytettyä. :o

Mäkin seuraan sarjaa, en tykkää Karasta. Santinon vaatteita rakastan (lukuunottamatta tätä jumppapukua), harmi kun Nick (?) joutu nyt lähtemään. Ennemmin oisin toivonu Karan lähtevän.

Chloe, Santino ja Daniel on mun loppukolmikko suosikki. <3

marimma
Maaria
joo, ja mua ärsyttää siinä Heidi Klumissa se aufwiedersehenittely :D
Kuulostais tosi hassulta, jos siinä olis joku svenski ja se sanois "Vi ses" tai "hej då"

No mun mielestä tuo tuo vaan omaa näköä siihen. Mutta suututtaa jos Muoti ohjelmassa ei pueta sitä juontajaa siistiks :x Eniten häiritsee tuo piilottelu. ihan kun kukaan ei näkis sitä jossakun 7-9kk välillä olevaa mahaa :roll:

Maaria

joo, ja mua ärsyttää siinä Heidi Klumissa se aufwiedersehenittely :D
Kuulostais tosi hassulta, jos siinä olis joku svenski ja se sanois "Vi ses" tai "hej då"

marimma

Santino sais jo pudota sieltä pois :x

Mut pakko sanoa, että ohjelman nimi kun on Muodin huipulle, niin minkä helkkarin takia Heidi puetaan aina halvan näkösiin kaapuihin joilla koitetaan peittää sen maha. Aina mustaa ja tummaa ja telttaa ja YÖKYÖK!

k87

mä oon kans vähän koukuttunu :D jos se daniel on se pitkähiuksinen mies niin se on mun suosikki kans (en mä niitten nimiä muista :oops:)

mua kans sieppaa se santino. se on jotenkin niin...olevinaan. mut kai toll alalla pitää ollakkin, että voi menestyä :)

ja moniakaan niistä luomuksista en itelleni pukis. on ne jotenkin niin kaukana mun arkipäivästä. vähän niinkun suurin osa muistakin catwalk-vaatteista. mutta hienoja ovat muuten. mä rakastuin eilen sen putoajan päällä olleeseen asuun <3 se näytti niiiin komeelta se päällä :D

ja avon kanssa mietittiin että onko kaikki muotisuunnittelijamiehet homoja? vai onko homot ainoita, jotka hakee tollaseen ohjelmaan/otetaan tollaseen ohjelmaan? onko siellä ollu yhtään heteromiestä (niissä parhaiten pärjäävissä)?

Maaria

Oletteko seurannut subilta kyseistä sarjaa? Mitä mieltä olette?
Mä oon ihan koukuttunut. Ne kilpailijat on aika persoonallisia tyyppejä, joten niitä on mielenkiintoista seurata. Ne asut on kyl usein aika mielenkiintoisia... Ja mun on joskus tosi vaikea ymmärtää minkä vuoksi joku asu on niiden tuomareiden mielestä niin upea.. mutta enpä kyllä olekaan mikään asiantuntija :D

Mun suosikkikilpailija on Daniel Vosovic. Se on jotenkin tosi symppiksen oloinen tyyppi, niistä sen asuista mulla ei ole mitään järisyttävää mielipidettä.
Santino on ärsyttävä, mutta toisaalta toivon, että se ei tipu, koska ne sen jutut tuo sopivasti ärsytystä siihen ohjelmaan..

Njoo, pointti tässä viestissä on se, että minähän en ymmärrä muodista ja muotisuunnittelusta kuin sen mitä oon nähny kauniissa ja rohkeissa, mutta oon silti ihan koukussa. Yleensä en katso edes mitään reality -juttuja.. jännää!!

marimma

:cry: :cry: :cry: :cry:
Mitä tänään tapahtu?
Mä en muistanu kattoa :cry:

EDIT// sen tiedän että ne suunnitteli jonkun vaatteen mallille tai muulle tähdelle.

k87

ihan kauhee se santinon puku :x. meni vähän yli. mut sit niinkun mainittu, niin niillä muilla oli ihan perusmekot. :)

ja se daniel on niiiiiin ihana ?

ena

Oottelin kyllä santinolta jotain vähän omaperäsempää. Mutta chloe oliki minun suosikki ja daniel toinen melkein alusta asti. Chloe teki koko ajan niin kauniita selkeitä mekkoja :)

miss.

Luulin spoilaantuneeni aikoja sitten, kun kävin siellä nettisivuilla ja etusivulla oli vaan Danielista juttua mut sit sen voittikin Chloe :shock:. Santino oli tyhmä, kun yritti pelata varman päälle. Ei sillä että mua haittais mut kuvittelin et se ois ollu vähän fiksumpi.

k87
marimma
no mut niinkun siitä Santinon mallistosta sanottiin niin tissit oli missä sattuu :lol: Ne ei istunu niitten mallien päälle, eikä siinä mallistossa ollu paljon sitä Santinoa mitä aina aikasemmin..
mä sanoin siitä voittamisesta sen jälkeen kun ne kaikki mallit oli kaikki pyörähtäny lavalla. en mä niitten tissejä kattonu siinä vaiheessa :lol: sit vasta tajusin kun ne tuomarit siitä mainitsi.

marimma

no mut niinkun siitä Santinon mallistosta sanottiin niin tissit oli missä sattuu :lol: Ne ei istunu niitten mallien päälle, eikä siinä mallistossa ollu paljon sitä Santinoa mitä aina aikasemmin..

Tykkäsin ihan hirveesti siitä Danielin siitä ruskeesta mekosta ja siitä tummansinisestä mitä se Tim(?) kävi sanomassa että täällähän näkyy vuorikangas ulkopuolelle jne. Se tosi myötäilevä puku missä on siellä alhaalla tylliä tms ja muutenkin levitetty se kangas kivasti :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat