Teoria Miehistä - Viihde ja kulttuuri

xaz

ääh, jopa on eka tuotantokausi päättymässä ärsyttävästi (vaikka jaksoa on vielä puolet jälellä..) :?

Sivut

Kommentit (17)

xaz

No myönnettäkööt. Oon kattonu tähän mennessä kaikki muut jaksot paitsi edellisen :roll: ja mitä enemmän on kattonu, sitä enemmän on alkanu tykätä. Vaikka edelleenkään en tykkää pääosan esittäjästä :wink:

sabuh

hyvä sarja ja kyllä sitä mielellään katsoo. tietty ärsyttää tämä kaikkien "saippuasarjojen" rakenne, että aina yksi ongelma on kaikilla päähahmoilla samaan aikaan. viime jaksossakin kaikilla oli seksiongelmia hieman eri muodoissa. :?

Katjuska

Elikkäs tänään MTV3:lla alko uus sarja: Teoria Miehistä. Kattoko kuinka moni jaksoo? Miltä sarja vaikutti ja herättikö ajatuksia?

Ite katoin jakson ja pidin. :lol: Tulen varmaan kattomaan jatkossakin, vaikutti ihan mielenkiintoiselta, pitkästä aikaa telkkarissakin jotain mukavaa katottavaa...

KataTheBlondi

Eikös tämä kävis viihteen puolelle. Tuolla on muitakin tv-sarjakeskusteluja.

MUOKS: höhööö... taisin katsoa että tää olis ollut yleisessä keskustelussa.
En siis katsonut sarjaa mutta aion alkaa seuraamaan tai ainakin yhden jakson katsoa.

Nyytikki

Katsoin tuota, Frendejä, Simpsoneita ja jotain muuta ohjelmaa samaan aikaan, mutta vaikutti kyllä ihan hyvältä.. luulin, että se on elokuva kunnes miehekkeeni valisti minua :lol:

Ladybird

Mä katsoin kans. Ei nyt miltään huippusarjalta vaikuttanut, mutta ehkäpä se just menee jos ei muuta tekemistä ole. Katson varmasti ensi viikollakin.

xaz

Joo, ei kyllä ollu ihan sellanen jakso et ooo pakko nähä kaikki jaksot! Mutta aika varmasti tulen seuraamaan sarjaa. Sillä mielin kuinteki et ei haittaa yhtään vaikka joskus jäiski jakso sieltä toinen täältä näkemättä :) Enkä oo mäkään oikein tykänny pääosan näyttelijästä koskaan.

tata

Mä katoin sivusilmällä sitä eka jaksoo... Nojoo, diplomaattisesti sanottuna, se oli eka jakso enkä yleensä muodosta lopullista mielipidettäni sen perusteella :) Joten seuraavakin jakso ois kattomis-listalla :)

*Sandy*

Katoin kans sen ekan jakson. Vaikken tykkää Anne Hechestä, nii vaikutti silti ihan hyvältä sarjalta. Ja kiva ku kerranki ollaan pois Nykistä tai Losista :)

tata
*Sandy*
Katoin kans sen ekan jakson. Vaikken tykkää Anne Hechestä, nii vaikutti silti ihan hyvältä sarjalta. Ja kiva ku kerranki ollaan pois Nykistä tai Losista :)

Onhan meil Everwood :wink: Tai oli... Tuleeks se viel? :P

xaz

vähä muuten oli karua ku näin ekakerran mainoksen tosta sarjasta, se nainen käveli siellä kadulla ja vastaan lappo niitä miehiä. ja selostaja puhu jotain ja siinä vaiheessa ku kuulin et se nainen jää jumiin pikkukaupunkiin nimeltä e... niin meinasin räjähtää, ei voi tulla jotain everwoodia jonku toisen tyypin näkökulmasta! muistanko väärin vai eikös se ollu just toi nainen joka vieraili everwoodissa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat