Millä keikalla kävit viimeksi? - Viihde ja kulttuuri

cocoa

kävin Placeboa kuuntelemassa viime toukokuussa, hyvä keikka oli , ei valittamista vaikka olinkin yläkatsomossa :)

Sivut

Kommentit (133)

Rasberry

Hmm, olisko ollut Good Charlotte Tavastialle maaliskuussa. En tykkää käydä keikoilla. Liikaa tungosta ja musiikki aivan liian kovalla. Tulee ahtaanpaikankammo kun mesta on aivan täysi, kaikki kiljuu ja huutaa musan päälle ja ollaan rintarinnan pienen lavan juurella. Ei oo mun juttu :?

omaruru

Viimeksi kävin kavereiden kanssa Oulun Paska Kaupunni-baarissa katsastamassa Kauko Röyhkän keikan. Olen ihan tässä vuosi pari sitten lämmennyt Kaukon touhuille. Onhan ne parhaimmillaan niin kovin sympaattisia ja mukavia ne biisit. Ja se pohjoisuus-juttu viehättää. Keikka oli hyvä. Paikka oli melkein räjähtämispisteeseen asti täynnä (jos tiedätte niin se on melko pieni) ja oli lämmintä ja hauskaa. =D>

KataTheBlondi

Kaustisilla kävin.. siellä esiintyi aika paljon bändejä ja yhtyeitä...

mm. tallarit, Nikulan Pelimannit, Samuli Edelmann, Katri Helena, Kennel, Jani & the Jetsetters (en tiiä miten kirjotetaan) jaa... monta sataa muuta yhtyettä.

Aradia

^Onnekas paskiainen :twisted: vaikka mun mielestä se anetten heiluminen ainaki amaranthin musavideos on lähinnä huvittavaa..siis musatyylin kannalta.
Mulla on nää keikkailut jääny viimevuosina vähän heikoille.. Pari kesää sitten black sabbath, hartwall areena.
Ja jos festarikeikat lasketaan, niin sit oli viimeks kalajoen juhannus, jossa tuli katottua stam1na, mokoma ja ari koivunen...kannatti taas maksaa ku kolme esitystä katto :roll: Loppuaika meni hevikaraoketeltassa..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat