Heroes - Viihde ja kulttuuri

JJEMMY
marimma
Hyi helv****.
En kyllä varmaan ikuna kato Heroesia. Huh. Nyt taitaa tulla joku uusinta ja voin kyllä sanoa että en ala yksinäni kattomaan. Selkäpiitäkarmivaa kun toinen kuulee toisen ajatuksia tms ja isä on jäädytetty ja pää avattu ja äiti on tikattu portaikkoon kiinni.

Se oli kyllä aika rajun näköstä.

Sivut

Kommentit (69)

Celestia
shazzer
olin vaan OMG kun se loppu :D Hienoja käänteitä!

No niinpä! :D Tänään oli kyllä ihan loistava jakso, olin ihan äimänkäkenä siinä lopussa. Ja sekin kohta oli hyvä kun se Clairen oikea äiti paljasti että silläkin on yliluonnollinen kyky :)

marimma

Hyi helv****.
En kyllä varmaan ikuna kato Heroesia. Huh. Nyt taitaa tulla joku uusinta ja voin kyllä sanoa että en ala yksinäni kattomaan. Selkäpiitäkarmivaa kun toinen kuulee toisen ajatuksia tms ja isä on jäädytetty ja pää avattu ja äiti on tikattu portaikkoon kiinni.

Amorous

"Greg on näytellyt mm. elokuvissa Mission: Impossible III, Connie & Carla, The Ladykillers, Hollow Man - Mies ilman varjoa ja Rakkaita ystäviä (The Pallbearer). Hän on vieraillut mm. tv-sarjoissa Monk, House, Lost, V.I.P. ja NYPD Blue. Greg näytteli vakituisesti tv-sarjassa Felicity."

kai se tuo nyt on. :D

on kyllä aika jännittävä sarja. :s mutta tosi hyvä. oon ihan koukussa.

shazzer
miss.
Se ajatuksia lukeva poliisi, niin mistä se näyttelijä on tuttu? Vaivaa ihan hulluna.

NIINPÄ! Mulla myös vaivannu ihan pölöjänä enkä ole vielä vaivautunu kattoon kuka se on tai missä ollu... :-k

k87

mä olin kans vähän paniikissa. miehen kainalossa ähötin ja katoin sormien vvälistä. aika karua settiä :-s mut mä kun en muutenkaan tollasia kauhujuttuja oo kattonu niin ehkä johtuu siitäkin..

miss.

Siis miten tätä sarjaa voidaan näyttää yhdeksältä illalla?? Ihan karmeita juttuja! Mää katoin viime iltana/yönä nauhalta kaks vikaa jaksoa ja olin ihan kauhuissani!
Kiva ku haluun kyllä seurata tota mut pitää kattella sormien läpi, ku en kestä tommosia raakoja juttuja. Muutenki aika rajoilla, et uskallanko tota kattoo, ku tuli kaikkia kauhuelementtejä esim. kun se isänsä juttuja selvittävä poika ja naapurintyttö oli siellä yhessä kämpässä, ni olin ihan paineissani et apua menkää pois Sylar tulee!! En siis normaalisti kato ikinä mitään kauhuleffoja, ku pelkään niin paljon. Ei tuo sarja ihan herkkohermosia varten oo:D.

Se ajatuksia lukeva poliisi, niin mistä se näyttelijä on tuttu? Vaivaa ihan hulluna.

Milkshake

Ihan mielettömän hyvä sarja! Ollaan katottu tästä se eka tuotantokausi, enkä malttais odottaa että pääsee kattomaan tokan kauden jaksoja! :)

Celestia

Ääh, mulla on kaks viimesintä jaksoa menny ihan ohi kun on ollu muuta puuhaa :? Onneks se tän viikon jakso tulee ens viikolla uusintana niin näkee ees sen etten tipu liikaa kärryiltä :)

Rasberry

Jihuu, huomenna alkaa maikkarilta tämä! \:D/ täytyy pistää vaan nauhalle ja katella viikonloppuna kun tulee samaa aikaa Greyn anatomian kanssa :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat