Nätti nakuna - Viihde ja kulttuuri

leben

Nyt täytyy tunnustaa. Taisin jäädä sarjaan koukkuun. Minäkin voisin tuollaiseen formaattiin osallistua. Itsetunto kun tuppaa toisinaan vajoamaan ali pohjamutienkin.. :oops: Joitakin vinkkejäkin olen jo saanut, mitä pukeutumiseen tulee..

Sivut

Kommentit (17)

KataTheBlondi

Mä katoin ton kanssa... pitäis itsekin mennä johonkin tollaseen. Kun oon lyhyt, "kurvikas" eli on tissit ja vyötärö+perse, paksusäärinen ja reisinen ja suht. iso tissinen... :D

shriness

Mun mielestä ihan hyvä sarja, kun ne muut tuntuu olevan semmosia leikataan täältä, täytetään tuolta, kiristetään tuolta-sarjoilta, jotka ei oikeesti edes kohenna ainakaan mun itsetuntoo. Tossa ainakin oppii sitä ittesä hyväksymistä. Ja pitäs iteki mennä tohon kun oon tämmönen persjalkanen kärttynen ruma ja ryppynen pullukka :( :? :wink: :D

Mirre

todella hyvä ohjelma Smile minoon aina sanonu et kuka tahansa on kaunis kun ostaa omaa vartaloa kehuvia vaatteita, ja leikkaa sellaiset hiukset jotka korostaa omaa luonnollista kauneutta! Rumien ja omalle kropalle sopimattomian vaatteiden käyttö vain korostaa huonoja puolia, sama juttu hiusten kanssa.

Eli uudella lookilla saa parempia, kivuttomampia, omalaatuisempia ja halvempia tuloksia kuin kauneusleikkauksilla! Smile

tämän olin jo tuonne höpöttelyn puolelle pistänyt mutta laitanpa tännekin :)

k87

musta se oli vallan ihana ohjelma. ihana oli nähdä miten se nainen alko tykätä itestään entistä enemmän. ja sillähän oli ihana kroppa jo alunperinkin! ja siinä näytettiin normaaleja naisia niitten perustikkujen sijasta :D

Trinity

Mie kirjotin jo tuonne höpöttelyihinkin tästä.. Mutta siis tykkäsin ohjelmasta, aivan huippu! Piristävää vaihtelua kun näke normaalinkokoisia naisia telsussa eikä pelkkiä malleja. :)

rainbow
Mirre
todella hyvä ohjelma Smile minoon aina sanonu et kuka tahansa on kaunis kun ostaa omaa vartaloa kehuvia vaatteita, ja leikkaa sellaiset hiukset jotka korostaa omaa luonnollista kauneutta! Rumien ja omalle kropalle sopimattomian vaatteiden käyttö vain korostaa huonoja puolia, sama juttu hiusten kanssa.

Eli uudella lookilla saa parempia, kivuttomampia, omalaatuisempia ja halvempia tuloksia kuin kauneusleikkauksilla!

Ihan samaa meinasin itekin kirjottaa. Todella kivaa nähdä vaihteeks tämmönen ohjelma niiden laihdutus- ja leikkely-muodonmuutosten vastapainoks. =D>

Lania
shriness
Ja pitäs iteki mennä tohon kun oon tämmönen persjalkanen kärttynen ruma ja ryppynen pullukka :( :? :wink: :D

Sori, mut :lol: tuskinpa oot, mut melko ihanasti sanottu :D

Mut siis häh mulla meni pointti ohi, jos ne kerta on nättejä nakuina niin miten ne oikeenkokoset ja oikeinleikatut vaatteet sitä ulkonäköö sillon parantaa :o onks tää siis loppuviimeks "Näin kasvat henkisesti ja hyväksyt itsesi" -ohjelma vai "Näin pukeudut oikein ja näytät paremmalta" -ohjelma?

Neppis_

itseasiassa ihan kiva .. :) .. harmi vain kun vinkit meni tosi nopeesti ja ohi..
Ei jääny oikein päähän . Pitää kattoo myös seuraavat jaksot :wink:
Hyvä että kerrankin tällaisia kannustavia sarjoja, olen todella iloinen siitä, ei jaksa aina yhtä ja samaa kakkaa että "laihduta tuosta pois ja lisää vähän tuonne .. ja botoxia sinne .. ja kiristystä tähän.. etc" ..:lol:

[size=9](omistan piiitkän kropan ja aikas pyöreän beban .. nii ja ei tuo etumuskaan kovin pieni ole. Vyötärö taasen hurjan kaponen .. :roll: :D ) [/size]

Nyytikki

Minä tykkäsin myös. Tosi kiva nähdä ohjelma, jossa turvaudutaan ihan johonkin muuhun kuin kirurgeihin. Jotenkin oli mahtavaa nähdä kuinka se nainen muuttui ja säteili.

(Niin, eikä leikkely auta välttämättä pitkällä tähtäimellä siihen itsetuntoon pätkääkään! Sama masennus voi jatkua kun ei hyväksy itseään..)

shokolate

Oli aika paljon ennakkoluuloja ohjelmasta, mutta sain yllättyä positiivisesti! Munkin mielestä tollasia ohjelmia pitäis olla enemmän, että ilman mitää leikkauksia ym saadaan ihminen näyttämään kauniilta! :)

Se nainen joka oli just tossa ekassa jaksossa muuttu kyllä tosi paljon! Parempaan suuntaan siis.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat