Oi niitä aikoja... - Viihde ja kulttuuri

bananab

Haha, joskus katoin sellasta ku sweet valley high, suositut ja klaania..
Noita sais tulla uusintoina joskus, olis ihanaa nostalgiaa..

Sivut

Kommentit (425)

Herstory

Mä katselin lapsena vissiin oikeesti telkkaria koko ajan

muistaako kukaan sellaista sarjaa kuin Sydän toivoa täynnä
Siinä oli sellainen pub, ja näytteli ainakin Marja-Leena (tai Marja-Liisa) Kouki, Kirsi Ylijoki ja sitten lauluyhtye Rajattoman laulajia lauloi aina jossain välissä.. tuli maikkarilta maanantaisin muistaakseni 21:00
ja muistan aina sen kun se portsari (jonka nimi oli muistaakseni Upi) hakattiin pahasti

ja sit muistetaanko sellaista lastenohjelmaa missä oli Ensio Ripatti
en muista kuka sitä esitti, mutta Riku Suokas liittyi jotenkin ohjelmaan.. kuten niin moneen muuhunkin niistä.. se oli muistaakseni samantapainen lastenvisailu mitä hetkinen on nyt, että siellä oli joukkueita ja sit Ensio Ripatti ratkaisi jonkun rikoksen, mutta sitä ratkaisua ei vain näytetty heti ja lasten piti tietää kuka oli esim. pölliny mummon kaappikellon

Mäkin muistan Metsoloista sen kun se raskaana oleva nainen (jota esitti Katariina Honkanen, ellen aivan väärin muista) putosi sieltä vintin portaista

voi niitä aikoja.. kaikki hyvät sarjat pitäis uusia..
Ruusun ajasta muistan sen että mua häiritsi kun sitä tyttöä sanottiin Roopeksi
Samoin kuin prätkähiirissä se tyttö oli Santtu

en vaan voinut ymmärtää miten tyttöä voidaan kutsua pojan nimella :D

Celestia

^ Juu mäkin olin kuullu saman jutun ettei niitä sais enää uusia kun ei ollu muka mahdollista saada esitysoikeuksia, mut näköjään ne sit kuitenkin jotenkin onnistu saamaan ne oikeudet : )
Vitsi että oon oottanu joka joulu että toi saatas vielä telkkariin, ihan huippujuttu kun se nyt sit alkaa \:D/

heksu

juu, itekki oon miettiny että blondi tuli taloon sais näkyä kyl uusintana! :) Muita vanhoja sarjoja tuli kans mieleen... Metsolat, ruusun aika, kovaa maata, sydän toivoa täynnä ja st. tropez Sitä passionsia katoin myös joskus...

marimma
xaz
edit.
se oli MeKastelijat :roll:

no jotain sinne päin kuitenkin :D

Mut ei luoja. Passi ja Hammaharja ja Tino Ling vai mikä sen nimi oli :D Ihan parhaat tehtävät ja muut :D

xaz

^sen muistan et Sebastian oli sillon pikkupoika ja StepUp Kidseissä, ja siittä kasvoki yhtäkkiä komia poika :lol: karua et muistan vieläki sen nimen...

edit.
se oli MeKastelijat :roll:

edit. II
väänneltiin kavereitten kanssa MeYöKastelijat 8)

ääneti vain

schimanski < loistava saksalainen poliisisarja
kaiken karvaiset ystävät < tuli aikanaan mtveeltä 80-l lopussa 90-l alussa
columbo < katsoin itse joskus jonkun jakson

shazzer

Listaanpas tänne omia suosikkisarjoja/ohjelmia vuodelta erkki..

Kauniit ja rohkeat (ennen seurasin paaaaljon, siis ihan ala-aste-ikäisenä)
Puhtaat valkeat lakanat (Joka maanantai piti katsoa)
Alfred J Kwak (Ihan paras, sais tulla uusintana<3 )
Ruusun aika (Enää en seuraisi..)
Jyrki (Tai katsoin silloin kun oli jotain hyvää tiedossa..)
Marienhof (Es wird viel passieren! woohoow)
Ihmeidentekijät!!
Voxpop tai voxtop (Joku tuollainen musiikkiohjelma tuli ruotsin kanavilta, se vaihtoi aina nimeä)
Sweet valley high Paras kirja teinivuosilta! Piti nauhottaa kaikki jaksot mitkä tuli telkkarista..
Muumit <3<3
Animaaniset
Nyhjää tyhjästä
Pulttibois ja manitbois
Melrose Place On edelleen maailman paras sarja! Koko ajan tapahtui jotain. Ylivoimainen suosikki!
Beverly Hills 90210Ei vetänyt MP:lle vertoja mutta seurasin silti
Pasadena
Dallas

Onhan näitä vaikka kuinka paljon. Nyt tuntuu kuin joku olis unohtunu...

JJEMMY
Celestia
Täällä kun ollaan paljon puhuttu tosta The Joulukalenterista niin ajattelin ilmottaa kaikille sen ystäville ilouutisen, eli..

[size=18]The Joulukalenteri alkaa subilla 1. joulukuuta!![/size] \:D/

JEE! En ookkaan kuullu. Mut jes jes! Tätä ollaanki joka joulu toivottu ja nyt se tulee wuhuu \:D/

k87

muistaako kukaan?

ojelma oli kai jenkkiläinen draamasarja. nuorisolle suunnattu. siinä äoli jonkun pariskunnan kotona joku eläintarha (tai joku eläinhoitola. siellä oli papukaijoja, tiikeri ja joitain muita eksoottisempia elukoita). sit sielä asu kans sen pariskunnan pojan tyttöystävä. se oli vähän rokimpi tapaus. se poika ja tyttö teki toistensa kanssa aina sormilla sydämen. siis kun ojentaa peukalon alas ja laittaa muut sormet koukkuun ja laittaa kädet noin vastakkain niin saa sydämen muotoisen kuvion.

voi elämä taas miten selvä selitys :roll:

xaz

Enpäs muista joko tää on tänne laitettu, mut mieleeni tuli sellanen lyhykäinen sarja yleltä ku 13. ratsastaja.
Sitä kahtoin ja tykkäsin kovasti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat