TUNISIA <3 - Viihde ja kulttuuri

_n88_

Ihana paikka! Kävin sielllä kolmisen vuotta sitten ja ihastuin siihen paikkaan täysin. Viikko Port el Kantouissa ylitti kyllä odotukset.

Ihmiset oli jotenki tosi kohteliaita ja avoimia. Huomiota herätti ehkä suomalainen iho ja tukka :) kenties.. Hiekkarantaa ja kauppoja riitti. Eksoottinen paikka, joka lumosi. Vaikka sinänsä ei viel ookkaan niin suuri turistimassakohde, ku joku kreikka tai espanja, ni silti siel riitti ihmisille tekemistä.. Suosittelen! :D

Kommentit (5)

Iniquitatis

Olen myös ollut Sousessa, nyt ei tule mieleen hotellin nimeä. Mutta kaupungissa se oli, ei siellä rantojen luona.
Olin viikon. En oikeen pitänyt, hotelli oli aivan kauhea.
Vaikka kyllähän ne miehet ihan kohteliaasti käyttäyty ja näin, ja saihan siellä huomiota osakseen. 8)

meppu

Haluisin kuulla muiden kokemuksia tunisiasta: kaupunki? ajankohta? viihdyitkö? ajanviete? jne.. Itse olin n. 2kk sitten Soussessa/ Port el Kantaouissa (: tykkäsin !

Nyytikki

Minäkin tahdon tietää Tunisiasta, sillä sinne aion vielä jokin päivä lähteä.. kertokaa mitä vaan :) Onko joku käynyt Friguian eläinpuistossa? El Jemissä?

sekopää

olen lähdössä tunisiaa 2 viikoksi heinä-elokuun vaihteessa. menemme Port el kantaoui´hin Kanta Residence hotelliin. haluaisin kuulla kommenttia hotellista ja kaupungista sekä harrastus/tekemis vinkkejä. olen kuullut että siellä voi ainakin keilata ja että jonkinlainen vesi/huvipuisto olisi lähellä ja eläinpuisto. olisi mukava kuulla lisää esim hinnoista ja muita käytännön vinkkejä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat