4D: 33 000 kaloria päivässä - Viihde ja kulttuuri

Sofia K

Kattoko joku ton äsken tulleen dokkarin? Mikä tossa oli pointti? Esitellä lihavia ihmisiä? Kauhistuttaa? Moralisoida? Mulla meni jotenkin ohi. Ja pakko myöntää että kyllä tollanen sairaalloinen lihavuus vetää jotenkin hiljaiseksi. Mulla teki pahaa kattoa sitä rasvan määrää mitä ne söi, tuli oikeestaan ihan fyysisesti huono olo.

Mitä olitte muut mieltä?

Sivut

Kommentit (54)

marimma
lexie
Dokkarin loputtua tuli vähän hölmö olo, kun olis olettanut, et siinä oltais kerrottu mitä näille ihmisille kuuluu vaikka esim. puolen vuoden päästä.

Tuo oli ehkä ainoa mitä jäi kaipaamaan, mutta kuitenkin mun mielestä tuokin dokkari täytti ihan hyvin mun tiedon nälän :)

Lania

Eiks noi 4D:t oo aika usein vähän sellasia "Blablabla, blablabla, blablabla, töks, loppu"...? En oo jaksanu paljo kattella, vähän sellasta seiskakamaa :P

marimma
Lania
Eiks noi 4D:t oo aika usein vähän sellasia "Blablabla, blablabla, blablabla, töks, loppu"...? En oo jaksanu paljo kattella, vähän sellasta seiskakamaa :P

Musta taas tuntuu että Prisman dokkarit on tuollasia, mutta taitaa nuokin 4D:t vähän olla sellasia :?

Tää oli vähän tällänen dokkari vaan siitä että näitä ihmisiä on nyt ja tässä, ja että osa tiedostaa ongelmansa ja osa ei halua tehdä sille mitään :?

Miffy

Mä en varmaan koskaan oo nähny yhtään kyseisen sarjan dokkaria, mut oon kuullu niistä vaan huonoa. Lihavat on tän hetken yhteiskuntakiusattu ryhmä numero yksi, teemaan sopii mainiosti näyttää vähän Ameriikan läskejä (oletan et noi oli amerikkalaisia siis).

miu

tuli katottua ja aika tyhjä olo jäi. :? tuntu, että se oli vaan pelkkää mässäilyä (anteeksi tahaton ironia) niiden ihmisten kehoilla ja ruokamäärillä. dokkarista olisi voinut tehdä mielenkiintoisemman esimerkiksi esittelemällä jotain muutoksia aivoissa, mitä näillä sairaalloisen ylipainoisilla ihmisillä tapahtuu kun he näkevät ruokaa/syövät. samoin läheisten kommentteja olisin halunnut enemmän, sillä mun päähän ei vaan mahdu että miten joku pystyy toteuttamaan tällaisen ihmisen toiveet ja syöttämään häntä koko päivän eikä hakemaan apua tälle :(

Aimée

Tuolla dokkarilla haluttiin varmaan säikäyttää ihmiset näkemään että mihin mässäily voi johtaa, ei varmaan sen suurempaa painoarvoa (anteeksi tämäkin tahaton ironia) tuolla ohjelmalla oikein ollut. Jotenkin jäi sellanen että shokeeraavuus olis ollut se pääpointti ja siihen keskittyessä ei tarvitsiskaan mennä asiaan ihan pintaa syvemmälle :(

Kepatäti

Mä en kokenut sitä tolleen. Mä näin sen enemmän sellasena dokkarina, että "nää ihmiset on sairaita eikä pysty tekemään asialle mitään". Tavallaan syömishäiriödokkarina, mutta tällä kertaa tohon toiseen suuntaan. Semmosena siis, että yritettiin herättää ihmiset ajattelemaan sitä, että liikalihavuus voi johtua sairaudesta ihan yhtälailla ku kuolettava alipainoisuus johtuu yleensä anoreksiasta.

En oikeen nyt osaa ilmaista itteäni.

Abigail
miu
tuli katottua ja aika tyhjä olo jäi. :? tuntu, että se oli vaan pelkkää mässäilyä (anteeksi tahaton ironia) niiden ihmisten kehoilla ja ruokamäärillä.

Minustakin oli turhaa laittaa ylipainoinen nainen kameran eteen pelkkiin alusvaatteisiin pukeutuneena ja esitellä sitten pitkin tsuumauksin hänen vartalonsa selluliitteja. Varmasti vähemmälläkin katsojille olisi selvinnyt, että reilusta ylipainosta on kyse. Aihe oli vakava, mutta tuossa ohjelmassa siitä tehtiin törkyviihdettä tirkistelyn haluisille.

hepsankeikka

Oli kyllä omalla tavallaan mielenkiintonen dokumentti. Mutta sen yhen naisen vartalolla mässäily kyllä vähän ihmetytti, laittaa nyt oikeasti lihava ihminen alusvaatteisillaan kameran etteen ja vielä korostetaan sitä. Se nainen kyllä tiedosti sen että sillä on ongelma, mutta sillä mustalla miehellä kyllä ei tuntunu olevan haluakaan tehä asialle mittään.

Hurjinta oli se kuinka ne sai huijattua itteään sillä kuinka vähän ne omasta mielestään söi päivän aikana.

Kyllähän tuommonen pysäyttää ja ne omat muutamat ylimääräset kilot tuntuu aika mitättömiltä :roll:

marimma
miu
mistä muuten tuo dokkarin nimi? kun suurin määrä mitä siinä esiteltiin jonkun syövän päivässä oli 39 000 kaloria.

Sehän oli juuri se sama mies joka tuon 39000 kaloria söi, mutta mä ainakin ajattelin sen että normaalina "ennen vanhaan" päivinä se söi sen 33000 kun sitten tuo 39000 oli se pahimpana päivänä sillon "ennen vanhaan"

miu
marimma
miu
mistä muuten tuo dokkarin nimi? kun suurin määrä mitä siinä esiteltiin jonkun syövän päivässä oli 39 000 kaloria.

Sehän oli juuri se sama mies joka tuon 39000 kaloria söi, mutta mä ainakin ajattelin sen että normaalina "ennen vanhaan" päivinä se söi sen 33000 kun sitten tuo 39000 oli se pahimpana päivänä sillon "ennen vanhaan"

aa.. sanottiinko sitä itse 33 000:a missään vaiheessa? ehkä multa sit menny vaan ohi.

bananab

Harmittaa kun en eilen muistanut tota kattoo, mutta kertokaa mulle että mitä ne oikeesti söi että ne sai ton kalorimäärän syötyä? Luulis ainakin että jos tollasia määriä ruokia syö niin ei paljo muuta sitten ehdikään tekemään..

marimma
bananab
Harmittaa kun en eilen muistanut tota kattoo, mutta kertokaa mulle että mitä ne oikeesti söi että ne sai ton kalorimäärän syötyä? Luulis ainakin että jos tollasia määriä ruokia syö niin ei paljo muuta sitten ehdikään tekemään..

No siis kaikki mitä ne söi oli keitetty rasvassa. Ei sillä toisella isommalla naisella se ruokamäärä näyttäny niin älyttömältä kun niillä muilla, mutta kun niissä oli sitten kaiken näköstä muuta lisäainetta ja kaloria :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat