Tanssii tähtien kanssa - Viihde ja kulttuuri

Jesssi-

Ketkä sieltä nyt sunnuntaina putos?

Sivut

Kommentit (179)

persimon
figaro
Itse erään työn tiimoilta Marikon kanssa ollut tekemisissä ja voin sanoa, että moni kakku päältä........ :evil:

kerro vähän tarkemmin! ;)

mä en ole koskaan tajunnut tätä suomalaista versiota...kaikki tanssit on semmosia hitaita, tai sitte jotain salsaa jne.
katoin espanjassa tätä kyseistä ohjelmaa, ja mukana on tangosta hip hoppiin kaikki lajit...että suomella on toistaseks vielä pitkä matka samalle tasolle...ja tanssijat oli paljon parempia :roll:

sira

En kattonut sitä tänään, mut viime jaksossa yllätyin, että se Vanessa Kurrihan on tosi nätti. Ei se sillon missivuotena ollut yhtään tuon tasoinen kaunotar mitä se nyt on.

Se Siikander on ihan huippis, aivan makee huumorintaju.

Mua ärsyttää mölyt Marikon ympärille. Kaikki niin vauhkoaa, että erilaisesta nuoresta kypsyikin kaunotar..heh heh..kuultu on.

vinkulelu

Eipä tullut tän illan jaksoa katottua. Mutta muuten kyllä tykkään sarjasta. Miusta se Mariko on kyllä hyvä tanssija, vaikken muuten siitä mitenkään pidäkkään. Muttä tässä kohtaa vielä ainakin lemppari.

Oliko se pudonnut pari sitten oikeasti huono?

Lania

Jee huippis ohjelma! En oo kattonu viä tän päivän jaksoo, se on nauhalla :) mut ihan ok että se Roman tippu, vaikka se on hauska tyyppi ni aika jässikkä se oli tuolla ja mua ärsyttää ku se näyttää ihan Tapani Kansalta :D

Sari Siikander tosiaan aika jees, ja Mariko kyllä osaa homman kanssa. Ärsyttää salkkari-Samin limasuus :? ja miks Jorma dissaa Eppua, ei se nyt kovin paljon huonompi oo ku jotkut muutkaan :(

Snuffle

Harmi kun Roman tippui, oli ihan hauska tyyppi. Eppu joutais pois sieltä, ällöttää kuinka leuhkuus ihan huokuu siitä. :? Sievisen Janistakaan en liiemmin pidä.

Tällä hetkellä lempparipari on Mariko ja Aleksi. Marko Keräsestä pidän myös. :)

Norma Jean

Loistavaa, että Roman tippu, tollasia sovinisteja tarvii perheohjelmissa näyttää :D. Siikander on mun suosikki, upee nainen ja tanssii koko kropalla ja hengellä. Sievinen, pullahartia, yhh.

Eppu on aikasemmin ollu musta tosi symppis ja on se vieläkin, mut eilen alko kyl vähän ärsyttää se et se heittää koko ton tanssihomman ihan läpällä. Nytkin jossain lehdessä sanonu et haluis jo tippua pois, kun on muutakin tekemistä. Ei ois ehkä kantsinu alunperinkään lähtee mukaan koko pskaan, jos on tollanen fiilis.

Lania

HAHAHAHHAHAHAHA kuolin nauruun sille ku Jorma Uotinen anto Epulle ja sille tytsylle KAKS pistettä, hoho ei voi olla v'ittuuntuneemman näköstä ihmistä kun se oli siinä :'D :'D haluisin Epun jatkavan ihan vaan piruuttaan sen takia kun haluan nähä miten Jorma poksahtelee sille :lol:

sira

Mua säälittää vähän Eppu ja varsinkin se tanssipari. Näin siitä Jormasta unta yhtenä yönä, se selitti sillä ärsyttävällä puhetyylillä jotain siitä Helenan zeksiggäästä puvusta :?

Mää oon vissiin missannut ne Romanin sovinismikohtaukset. Musta se oli vaan hassu, tyypillinen äijä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat