Maajussille morsian - Viihde ja kulttuuri

mystify

Mielestäni Maajussille Morsian on kerrassaan sykähdyttävä ohjelma. Toki se on hiukan hömppääkin, mut kerrankin sellainen "harmiton" tv-ohjelma mitä on mukava katsoa ja oikeasti on tosi kiva seurata niiden ihmissuhteiden kehittymistä, kainostelevia neitoja ja punastelevia sulhaskandidaatteja :)

Sivut

Kommentit (136)

Twilight
xaz

edit.
Ymmärrän muuten aika hyvin ton ^^ pointin. Ainaki meillä päin jätkät jotka pelaa paikallisessa seurassa.. niin ne on siis-- " :roll: "

Näin meilläki. Taitaa olla aika universaali ilmiö :twisted:
Oli vaan ihan pakko tulla piruilemaan 8)

Saijaa

Se Teija on lähtösin tuosta meidän naapurista :o Taisi se siinä ohjelmassaki mainita jotai tyyliin "Syötteelle savusaunomaan". Joo, hieman OT :D Itse en viimeksi kyllä seurannu sarjaa, mutta nyt varmaan tulee katsottua jos tuo naapurintäti pääsee jatkoon..
Ja se emolehmänkasvattaja on ihana <3

k87
k87
sami&miia
seppo&pilvi
juha&emma
teija&aki
toma&satu

siinä mun arvaukset :)

meni näköjään ihan käsille :lol:

olin kaikista yllättynein siitä ettei se sami valinnukkaan sitä miiaa :o

xaz
mystify
Mielestäni Maajussille Morsian on kerrassaan sykähdyttävä ohjelma. Toki se on hiukan hömppääkin, mut kerrankin sellainen "harmiton" tv-ohjelma mitä on mukava katsoa ja oikeasti on tosi kiva seurata niiden ihmissuhteiden kehittymistä, kainostelevia neitoja ja punastelevia sulhaskandidaatteja :)

Se oli mahtava kattoo ku ekalla kaudella tää Harri tapas ne viis jotka otti ekana jatkoon. Sitä silmäpeliä! Jos ite oisin istunu siinä sen vieressä ja kattellu niitä silmiä niin olisin varmaan ollu iha vetelä :lol: Tai päinvastoin riisunu sen sillä sekunnilla :twisted: :lol:

kastraatio
k87
no mutta on ne miehet niiiiin ihania. kenellekkään en minäkään kirjottas mutta niinku luonteeltaan ne on ihan jotain toista kun esim.jääkiekkoilijat :D just sellasia ihania ja välittömiä.

Miksei jääkiekkoilijat voisi olla tuollaisia? Serkkuni on jääkiekkoilija ja mukava ihminen. Kirjoittaisitko jääkiekkoilijoille?

vaapukka

Mitäpä mieltä olitte? Mielestäni aikalailla oli etukäteen arvattavissa, ketkä 5 maajussia/-juustinnaa pääsee itse ohjelmaan.

Tykkään edelleen siitä emolehmän kasvattajasta (Juha)..

miss.
k87
:o miks se seppo otti sen lindan eikä sitä....heidikö se oli?

hyvin huomas miten toistesa vastakohdat nää kaks on siinä hääkysymyksessä. pilvi haluaa monen viikon juhlat ja linda ei pitäs isoa meteliä :lol:

Oliko Linda just se, joka ei puhunu mitään? Olin ihan :shock:. Miks ihmeessä se sitä roikottaa vieläki perässä?? Vai onko se niin ihastunu Pilviin että halus tommosen hissukan, jonka voi ajaa jonneki kammariin et pääsevät Pilvin kaa vehtaileen keskenään.. :lol:

k87

voi että! se sami on niin ihana mies :) ja se teija on kans semmonen ihanan rempsee ja aito. tai no kaikkihan ne on aitoja :D mut tosiaan, ei ollu hirveen vaikee arvata jatkoon menijöitä.

mut on niillä ollu urakkaa. sillä samilla ainakin. mitä sillä oli niitä kirjeitä? jotain vajaa 300? :lol: luulis hyvä nainen löytyvän :)

shazzer

Toisella silmällä seurasin toissapäivänä. Vois alkaa seurailemaan josko siellä tosi rakkaus leimahtaa :)
Sitä nuorinta poikaa varmaan mielenkiinoisin seurata, tai mistäs sitä vielä tietää. Mutta sen murre jotain niin mukavaa kuunneltavaa :)

hampiainen
miss.
Mua jotenkin ärsyttää ihan hulluna se Toma, kun se ei oo yhtään niin liikkis kuin ne muut maajussit. Tulee melkeen joku peluri mieleen :evil:. Tuntuuki, että se saa daameineen vähemmän ohjelma-aikaa ku muut eli et ois huomattu, että se eroaa kerhosta.. voi tietty olla et kuvittelen.

Joo mun isäkin kutsui sitä pelimieheksi :D Mistä lienee moisen ilmauksen oppinut.. Se kyllä tuntuu jotenkin semmoselta.. Ei oo niin tosissaan ko nää muut. Ja jotenki ärsytti se "muijat laittaan ruokaa" -tyyli. Varsinkin kun se toinen typy oli timpuri, niin kai se on muutakin siellä kiinnostunu tekemään ko safkaa.. Se oli kyllä aika mainio tapaus se timpurityttö.

Tosiasia kyl on, et nää tyypit ketä siinä ohjelmassa nyt on, ni sais seuraa myös ihan jostain muualtakin. Nuoria ja ihan hyvännäkösiä sinkkusällejä, puhelahjatkin hallussa. Siinä ekassa oli jotenki hauskempia tyyppejä, oli enempi mammanpoikia ja sit tietty mehiläis-Jussi. :D

Mut todelliset "peräkammarinpojat" jotka oikeesti sitä emäntää tarveis on kyl jossain ihan muualla. Eipä ne tietty tommoseen ohjelmaan sopiskaan.

bananab

Toivottavasti toi uus on sit yhtä viihteellinen ja ihastuttavan vihastuttava kuin edelliset maajussit (joista muuten se hirveen jäykkis risto oli suosikkini) :wink:

xaz

joo, olin ehkä vähä väsyksissä ku piti jo noin pienestä alkaa vääntään juttua :lol: periaatteessahan toi on aika tylyä, mut enpä oo kyllä huomannu ainakaan et sitä ois ees puitu missään lehdissä :-s enkä mää itekkään kyllä huomannu ees mitään "omituista" asiassa ennenku eilen illalla yhtäkkiä välähti :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat