Greyn Anatomia - Viihde ja kulttuuri

jennie

Yhdyn edelliseen mielipiteeseen :)

Sivut

Kommentit (171)

xaz

meikä kans muka vetisteli ihan tosissaan :)
muttamutta! lähtikö izzie nyt sitte käveleen koko sarjasta vai alkaako seuraava kausi tyyliin sairaala anelee sen takas ja väärinkäytökset painetaan villasella? onko kellään tietoa?

Sarppa

Oijoi, voittaa muut lääkärisarjat mennen tullen! :>
Loppu hirveen jännästi, tuskin maltan oottaa uusia jaksoja! :D
McDreamy.<3 Voittaa Teho-osastonkin ihan helposti, en jaksa enää ees seurata sitä. x>
Lempisarja Paon lisäksi. ;>

SunLion
Caisa
^ mulla on tietoa, mutta sitä ei taida uskaltaa täällä palstalla julkisesti paljastaa.. :wink:
Ei kiitos..tollaset paljastukset voi käydä yksityisviestein ;) moni haluaa lukea tätä ketjua kommentoiden viime kauden tapahtumia...

chloe

Viime jakso oli hyvä!! Aivan ihana sarja <3 Vaikka onkin hieman "epärealistinen" siinä mielessä, kun lääkärit keskustelee henkilökohtaisista asioista keskenään ja potilaiden kanssa ja jotkut lääketieteelliset termit saattaa olla vähän keksittyjä :D Mutta juuri epärealistisuuden takia sarja onki niin ihana ja viihdyttävä.
Viime jakson loppu hieman nauratti, kun Meredith oli koskettamassa sitä Izzien miljoonashekkiä, mikä oli jääkaapin ovessa, George sitten läppäs Meredithin käden pois ja katto sitä silleen et "hei mitä sä teet?". :)

miss.

Kiva ku Greyn mainoskatkolla tuli mainos jostain uudesta sarjasta, joka alkaa tulla keskiviikkosin mut siinä luki, et se alkaa vasta 23. päivä, ni kerkesin kuvitteleen, et ens viikolla vielä tulis Grey :p.

Mua itketti Docin kuolema ja jotenki suretti, kun ne ei tuntunu kauheesti surevan sitä :(. No okei, ehkä tämän tyyppiseen sarjaan ei voi sisällyttää suuria itkumaratoneja vaan täytyy siirtyä seuraavaan kohtaukseen eli tässä tapauksessa tanssiaisiin ja sen tapahtumiin.

xaz

Meikä alko seuraan aika myönään tota sarjaa. Tappelin vastaan ku se alko et en prkl ala taas koukuttautuun uuteen sarjaan, mulla on muutaki tekemistä ku vahata telkkaria joka päivä :lol: nyt on sitte kiva ku näin äkkiä näkee ne ekat jaksot joita en kattonu. Mut täytyy kyllä myöntää et vähä hullun äkkiä alettiin uusintoja pyörittään :o

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat