Big Brother - "edelläkävijät" - Viihde ja kulttuuri

jessi
JJEMMY
Mielummin Kadi kuin Timo!

Jää vai lähtee?;) Timo jääääääää pliide.

Siis Piia hyyii. Hitto mikä täti. :mrgreen:

Sivut

Kommentit (1370)

jessi
Kepatäti
Ei kyllä se tarkotti ensi viikkoa. Jarkko on nyt äänestyksessä koska sai Piian kanssa eniten nimeämispisteitä, todennäkösesti siitä riidasta johtuen.

Siis mistä syystä luulette näin?

Yummy

Mustakin tuntuu vähän oudolta, että hakee Big Brotheriin eikä voi edes käydä alasti suihkussa. :lol: Voi apua... Ja mitä jos Maxine tykkää olla ilman rintsikoita ihan muistaki syistä ku poikien mieliks? En kyllä kattele 24/7, ni en tiedä, millasia kommentteja sille on tullu..

miss.

Seki vielä, että Kadi ei tunnu potevan minkäänlaista morkkista/häpeää ördäilyistään. Eilisenkin koosteen alussa se vaan naureskeli, että "en muista eikä kiinnosta muistaa", kun joku kyseli, et mitä se muistaa edellispäivästä. Sit se vaan leuhkii sillä, kuinka kovasti normaalisti teloo ittiään kännissä. Hei haloo?

BB sais oikeestiki asettaa Kadin johonki juomakieltoon tai antaa sille vähemmän ja rangaistuksen uhalla kieltää muita antamasta sille lisää. Tuo nimittäin tosi hyvää kuvaa Subille ja BB:lle, et ne antaa jonku kännissä kaatuilla talossa vaarallisesti ja juoda suuvettä. (etenkin kun kerta sillä valistuslinjalla tänä vuonna ilmeisesti ollaan)

jessi
miss.
Huhhuh, Kadi veti sitten suuvettäkin monta kulausta :shock:. Alkaa oikeasti huolestuttaa tuon tytön tilanne.. Tuntuis, että tollasen käytöksen johdosta voisi jo poistaa talosta suoraan AA-kerhoon.

Sauli: "Mä en ainakaan oo niin alkkis et joisin suuvettä" :lol: Hyvä Kadi! =D>

miss.
marimma
denise
Onkohan BB:llä suunniteltu jokaiselle asukkaalle omat "jekkunsa" tohon punaseen puhelimeen vastatessa... vai onko se sit niin et isoveli kertoo saman asian kuka tahansa puhelimeen vastaaki...

Hei mäkin mietin tuota :D
Mä haluan pitää sen niin että niillä on tyyliin lista..
Kadi = häätöäänestys
Piia = leffailta
Niko = Kuulumiset
Jarkko = häätöäänestys
Suvi = herkkukulho :D

Mää en usko tuohon, koska ne haluaa toteuttaa nuita häätöäänestys-käänteitä, niin ei voi laskee sen varaan, et just joku tietty tyyppi tulis vastaamaan puhelimeen kauden aikana. Luulin aiemmin, että niillä ois kuitenki joku varasuunnitelma tommosen varalle, et jos Jarkko on tällä viikolla häätöäänestyksessä niin sille ei sanota tuota että "oot ensi viikolla häätöäänestyksessä" vaan kerrottas jotain muuta. Koska koko idea menee ihan pilalle, jos Jarkko tippuu jo nyt. Mut kai niillä on joku konnankoukku tohonki valmiina, esim et Jarkko joutuu testamenttaamaan paikkansa jollekin toiselle, jos tippuu jo nyt :P

-Nadia-
marimma
Jarkko on AINAKIN harrastanut kimppaa :) Niin että molemmilla oli jotkut omat naiset, mutta samassa sängyssä kuitenkin..

No se on onneks eriasia :D ei sillä et olis jotain bi:tä vastaan, ei todellakaan mut Jarkko ei vaan vaikuta sellaselta mieheltä. Mistäs sitä sit koskaan tietää, mut luulisin et kaikki on alkanu siitä ku Einari vähän vihjaili et se olis ollu kiinnostunu Jarkosta...

cunisex

Kai nyt joku muukin toivoo Jarkon lähtevän? En ole tajunnut, kuinka sitä hehkutetaan kaikkialla. Tylsähän se on. Päästäkää se vihdoin kotiinsa runkkaamaan :) Jarkko vaikuttaa jotenkin niin ylimieliseltä ja kerskailijalta.

Piia on ainut asukas, jossa on munaa. Piialta lentää välillä yllättävän hyviä juttuja. Ja juuri tuollainen negailija-realisti sinne tarvitaan.

Voi toki olla, että subtv :n koosteet ovat vaan saaneet minut näkemään nämä ihmiset tässä valossa.

Rasberry
Mirre
Mä taidan olla ainoo joka tykkää katella Timon ja Satun lässyttelyjä ja pusutteluja :lol: ovat niin herttaisia <3 ja mulle tulee ihan oma kulta timosta mieleen ku seki lässyttelee ja kiusoittelee mua <3 vaikka en kyllä muuten sadusta tykkää, ärsyttävä mäkättäjä....
Mut ovat vaan niin söpöjä yhdessä ^_^

Mulla oli sama aluksi, mutta nyt kun tietää että Timo ei ole oikeastaan pätkääkään todella kiinnostunut Sadusta, meni maku :roll: ei oo kiva leikkiä toisella tolleen. Ihan sairaan noloa Sadullekin..

shazzer

Hmmm.. Martina luulee olevansa parempi kun muut siitä syystä että on ollut julkisuudessa. Mutta vois sillä myös olla joku käsikirjoitettu roolikin, who knows. Mutta nyt on hauska seurata kun se vaan on niin ärsyttävä että saa muutkin raivoilemaan! :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat