Selviytyjät - Viihde ja kulttuuri

k87

voi vitja se steph on niin paljon paremman näkönen ilman meikkiä kun meikin kanssa. näytti vaan niin paljon joltain 80-luvun saippuasarjatähdeltä.

tämmönen mihinkään liittymätön kommentti :lol:

Sivut

Kommentit (67)

xaz

Voi ei, sitähän mainostettiin viime lauantain jaksossa, ku oli se "viimeinen tapaaminen" tai jtn,
tässä seuraavassa kaudessa joku joutuu aina eristyksiin joksiki päiviksi muista, yksinään jollekki saarelle :shock:

xaz

Joo, Lydia pudotettiin ensin, sitte Danni (ilmeisesti sanomasi pitkä luikku :lol: ) sai koskemattomuuden, Danni ja Steph pudotti Rafen, ja jury äänesti Dannin voittoon :)

marimma
xaz
luojan kiitos steph ei sentään voittanu \:D/

Sekö putos?
Onko siellä enää se ukko ja sitten se pitkä luikku nainen?
Se pieni nainenhan tais pudota edellisellä kerralla :?

xaz

oi että oon onnellinen et gary löysi sen patsaan!

kieltämättä se kyllä aika tylysti on muutamille väittäny päin naamaa olevansa joku muu ku se vanha kuuluisa pelaaja, mut mitäs kenenkään menneisyys kenellekään kuuluu.. en väännä tästä tän enempää ku en sinällään oo oikein tutustunu aiheeseen.

muuten toi gary kyllä vaikuttaa niin symppikseltä et toivon et se voittais. lempparit on näköjään jo muutenki tipahdelleet pois et se on enää ainoo jota noista vois kannattaa :)

go gary!

leeah

Kuka muu katsoo? :wink: Eilen tuli eka jakso, mikä kausi se nyt sitten onkaan.. ja on joku ihme tarve valita se lemppari joukkue sen perusteella kumpi voittaa ekan kisan :lol: Eli olen nyt sen Nakum(?) joukkueen puolella..

Lania

Mä en oo koskaan seurannu näitä. Kerran kyllä katoin sen vikan finaalijakson ja aloin poraan hulluna kun joku Sandra voitti, vaikka viä tiesinki sen etukäteen :D nyt mun piti jostain syystä alkaa seuraan tätä mut unohdin.

miu

mä kattelin eilen ainakin sen ekan jakson ja tarkoituksena olisi taivutella mies tästä eteenpäinkin luopumaan 24:sta että saan nähdä selviytyjät :P oon kattonut aikasempiakin tuotantokausia.

yksi niitä harvoja reality-sarjoja joita siedän.

vielä ei noussut ketään erityisiä suosikkeja tai inhokkeja. sen vanhan papan häätö oli aika odotettukin käsivammoineen kaikkineen.

leeah

Jokaisen kauden alussa ollaan että "kaikkien aikojen jännin selviytyjät.." muttei siinä kuitenkaa tapahdu mitää sen kummempaa ku mitä edellisessäkään. Ja se oli kans hauska, ku muka kaikki osallistujat oli tosi seksikkäitä, oliko se just tätä ennen ollu.. Just samaa tasoa ku kaikki muutki. Aina on hirveesti sellasia lihaksikkaita poikia, ehkä pari ruipeloa, jotka on sitte tosi luihuja ja ärsyttäviä. Tai no parempihan se varmaan niin et saavat katsojia, kukaan tuski kattelee ruipeloita tylsiä :roll:

Lania
miu
mä kattelin eilen ainakin sen ekan jakson ja tarkoituksena olisi taivutella mies tästä eteenpäinkin luopumaan 24:sta että saan nähdä selviytyjät :P

24 tulee tiistaisinki, sulla on siis aika hyvä sauma :D

leeah
Aina on hirveesti sellasia lihaksikkaita poikia, ehkä pari ruipeloa, jotka on sitte tosi luihuja ja ärsyttäviä.

Joo hei, kyllähän mää sitä yhtä kautta seurasin, siinä oli joku Ron tai Don, sellanen laiha kiharapää. Voi että se oli ällö, siinä oli sellanen että sinne tuli jokaiselta käymään joku sukulainen tai kaveri, sit tolle Ronille tuli sen kaveri ja se selitti jotain että "sorisori, sun isoäidin piti tulla mutta se on kuollu, oon pahoillani" ja kaikki vaan itki siellä sen ilkeen Ronin puolesta ja anto sille kaikkia armolahjoja ja etuuksia ja sääli sitä, sit se Ron ja sen kaveri naureskeli myöhemmin että hähähä olipa hyvä juoni, siellä se mummo istuu tyytyväisenä keinutuolissa, noi meni lankaan, hohoho oon askeleen lähempänä voittoo :evil: tiettyhän toi oli joku suunniteltu tuotantojuttu ja aika showta se koko sarja on, mut meinasin silti heittää telkkarin seinään ku se pisti niin vihaks :D :twisted:

ynnej

Mun piti eilen kattoo ja tv oli aukikin mut en sit seurannu yhtään mitä siinä tapahtu ku leivoin pullaa. Sen vaan näin et pappa tippu. Mut kyl mä vielä ehdin ihan hyvin mukaan :)

Toivottavasti tänne ei tuu kukaan nyt kuuluttamaan sitä voittajaa, koska yhellä foorumilla missä ennen kävin joku aina kerto kuka sen voittaa..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat