metallica suomeen 2007 - Viihde ja kulttuuri

leben

Olin onnekas ja sain katsomopaikan. Viimeksi olin lavan edessä. No, aina ei voi voittaa. Vituttaa vaan kun niitä lippuja lavan eteen tuli tukuittain huuto. nettiin myyntiin päivä siitä kun liput tuli myyntiin. Tajusikohan kukaan mitä yritin kovasti sanoa?! :D

Kommentit (14)

Tapsu

Me ollaan kullan kanssa lähössä, jos saadaan liput. Keskiviikkona aamu virkkuna kyttään niitä sekä netistä että puhelimen välityksellä. Toivottavasti käy onni myötä ja saadaan paikat :roll:

ynnej

Kuka sai liput? Mä olin tänään aamulla jonottamassa lippuja poikaystävälle, serkulle ja sen kaverille Itiksen Stockalla, sain vuoronumeron 162. Jee jee. Onneks poikaystävä sai sit netin kautta kaikille liput, muuten mä jonottaisin siellä edelleen :) Tai nythän se on jo loppuunmyyty...

nenwe

no en ees saanut lippuja!!! nyt ketvituttaa....... :evil:
kello yhdeksän aamulla jonotin puhelimessa ja netissä mutta ei toivoakaan että pääsis linjoille....en päässyt paikanpäälle jonottamaan lippuja. nyt on tosi epäreilu fiilis ku kattoo huuto.netistä ku jengi on ostanut paljon lippuja ja nyt kauppaavat niitä tuolla :? en tue tuota toimintaa enkä edes yritä ostaa sitä kautta.

Mutta nyt keskustellaanki siitä josko saataisiin toinen konsertti järjestettyä. Sinne sitte meen vaikka kyynärpäätaktiikalla jos toteutuu!

ynnej
nenwe
nyt keskustellaanki siitä josko saataisiin toinen konsertti järjestettyä. Sinne sitte meen vaikka kyynärpäätaktiikalla jos toteutuu!

Mä kyllä uskon et sinne mahdolliseen toiseen konserttiin on sit helpompi saada lippuja, nyt on nimittäin myyty jo 45000 halukkaalle niitä :)

Hoppuli

Oltas lähdetty, mut ei saatu lippuja :( mies oli jonottamassa aamulla jo ennen, kun lippupalvelu aukes, mut ne myytiin loppuun niin nopeesti, et ei onnannu :(

nenwe
-Nadia-
juu ei mekään saatu lippuja :/ mut parempi onni seuraavalla kerralla..millos se toinen konsertti olis jos se järkätään?

Eipä tuosta sen kummemmin ole juttua vielä ollut...mutta luulis että ihan peräkkäisinä päivinä konsertit pidettäis...ois ihan loogista.

Felke

huh saatiin liput aika hyvällä tuurilla ja vielä kentälle! =) jeejee onneks oli kavereita siinä eessä niin saatiin vuoronumerolla 37 ku oma numero oli lähemmäs 100. Nyt hirveä fiilis päällä!

Hoppuli
nenwe
-Nadia-
juu ei mekään saatu lippuja :/ mut parempi onni seuraavalla kerralla..millos se toinen konsertti olis jos se järkätään?

Eipä tuosta sen kummemmin ole juttua vielä ollut...mutta luulis että ihan peräkkäisinä päivinä konsertit pidettäis...ois ihan loogista.

mun poikkis katto sieltä konsertin järjestäjien sivuilta ja sano et siel ois lukenut, että toista ei järkätä... :(

Joku puhu niistä kenttäpaikoista.Mä en just halunnu sinne, kun en ois nähny sieltä kuitenkaan mitään ja pelkään et ihmiset tallaa mut sinne :(

Tapsu

Kyselin poikkikselta tossa tiistaina illalla että yritetäänkö ees lippuja, niin ei se sit kauheen innostunu ollu, kun sano että maksaa niin paljon. Joten nukuttiin myöhään eikä ees yritetty herätä. Ei tuu Metallicaa nähtyä tällä kertaa ainakaan :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat