Lost - Viihde ja kulttuuri

shazzer

No nyt oli jo hjuva jakso! Alkaa meneen jännäksi :)

Sivut

Kommentit (206)

shazzer

Joo ei kyllä jaksa millään oottaa että alkaa kolmas kausi! Oishan niitä saanu netistä mut ei viitsis alkaa taas lataileen. On niin huippu sarja kyllä

Rasberry

Katsoin Lostista väkisin muutaman ekan jaksoa, luulin sen olevan tosi jännä. Mut ei, jotenkin meni yli jossain vaiheessa.

Nyt ei ainakaan tee mieli katsoa yhtään, kun tietää miten koko tarina "loppuu" :roll: plaah.

JJEMMY

Mua melkein v!tuttaa et tätä sarjaa tulee vielä ainakin yks tuotantokaus tän jälkeen (?). Mä en jaksa enää oottaa miten tää loppuu :x

Viime jakso oli kyl ihan hyvä. Aika jännä loppu. Pitää muistaa kattoa ens to :)

Rasberry
JJEMMY
Rasberry
Nyt ei ainakaan tee mieli katsoa yhtään, kun tietää miten koko tarina "loppuu" :roll: plaah.

Äh, oon aina aatellu et täs sarjas on hyvä loppu mut nyt veit mun innostuksen :lol: Monta kautta tästä sarjasta muuten tulee?

Liikaa? :lol:
Veikkaisin neljää.
Ja siitä lopusta, jokaiset tykkää eri asioista, mutta jotenkin vei pohjan kaikelta mun sarjan katsomiselta.

JJEMMY
Rasberry

Äh, oon aina aatellu et täs sarjas on hyvä loppu mut nyt veit mun innostuksen :lol: Monta kautta tästä sarjasta muuten tulee?

Tsein

Jesssi-: Sitä laivaa (edit. SAARTA eikä laivaa :D) etsii Charles Whitmore -niminen ihminen. Hän on saarella olevan Desmondin tyttöystävän Penelopen isä. Käsitykseni mukaan hän etsii saarta, koska saari on "mystinen ja niin huippu paikka". Whitmore on lähettänyt laivan ja helikopterin etsimään saarta. Sawyerin ja Clairen mukana on yksi helikopterilla tulleista miehistä. Kaksi muuta, joista toinen tosin on nainen, ovat rannalla olevien ihmisten luona. Aluks jengi luuli, että nää kolme heeboa tuli pelastamaan saarella olijat, mutta vähitellen on käynyt selväksi, että eipä näin taida ollakaan.

Se muu popula, joka sielä metsässä rämpi aseiden kanssa, on myös tätä samaa laivajengiä. Heidän tarkoituksenaan, sekä näiden kolmen muun edellä mainitun, on etsiä käsiinsä Ben. Vielä on vähän auki, että miksi. Varmaankin syyt ovat painavat, koska tappoivat sekä sen ranskalaisen naisen, Benin tyttären ja sen tyttären poikaystävän ihan vaan, jotta saisivat Benin tulemaan ulos yhdestä talosta. Mutta Ben ei tullut ja tytär ammuttiin siinä silmien edessä. Musta savu pelasti Benin ja muut talossa olijat ja hyökähti niiden aseheppujen kimppuun. Osa näemmä selvisi.

Tän asejengin mukana oli helikopterin lentäjä, joka oli siis se, joka käski Sawyerin ym. piiloutua. Kerran on jo lennetty samaisen pilotin voimin saarelta poiskin, kopterissa laivalle pääsivät Sayid ja Desmond. Ja laivalla sitten kohtasivat aiemmin saarelta poistuneen Michaelin, joka oli salatehtävässä (vakoilemassa Benin puolesta laivan tapahtumia ja tappamassa jengiä), kunnes Sayid ilmiantoi Michaelin laivan kapteenille.

On muuten tosi vaikea kertoa jostain tyypistä ilman, että joutuu selittämään aika pitkälti kaikkea muutakin. Mut tosiaan vähän sitäkin silmälläpitäen, että jos et ole nähnyt muutamaa jaksoa.

Ai niin... miten ne on joutu metsään ilman muita. Tarkoitatko Sawyeria sekä kumppaneita? Porukkahan jakautui jossain vaiheessa kahtia. Rannalle menivät ne, jotka uskoivat helikopteri- ja laivaporukan pelastavan heidät ja menivät sinne odottelemaan. Sitten sinne "the others"-jengin eli Benin porukoiden kylään meni osa porukkaa, jotka uskoivat olevansa turvassa laivaporukoilta siellä keskemmällä saarta. Sawyer ja kumppanit päättivät lähteä sieltä Benin mestoilta ja mennä rantsuun. Kai siellä olis niiden mielestä turvallisempaa. Tää yks laivaheebo vaan lähti mukaan.

Clairehan voisi hyvinkin kadota ja myöhemmin vaikka löytyä kuolleena, jos tulevaisuudessa Kate on Aaronin "äiti".

Jesssi-
Tsein
No ainakaan kaikki muut eivät ole kuolleet, vaikka vain kuusi on palannut normaaliin maailmaan. Hävisikö Claire muuten Aaronin kanssa, vai jäikö poika sille yhelle laivahepulle ja Sawyerille? Meni vähän ohi.

Eikö siinä lopussa näytetty kun Sawyer löysi Aaronin sieltä puunjuurelta ja Claire oli kadonnut johonkin?Eli jos Claire katosi niin se teki sen ilman Aaronia.Näin mie sen käsitin...Se kyllä hämäs kun siitä tulevaisuuteen sijoittuvissa tapahtumissa Jack sanoi(vai oliks se Kate)että Sawyer jäi vapaaehtoisesti saarelle :shock: Häh?

Jännä kun en ole katsonut Lostia pariin viikkoon ja sain kyllä iha hyvin tapahtumista kiinni.Mutta yksi kysymys:ketä ne tyypit oli jotka etsi Clairea ja Sawyeria aseiden kanssa?Entä se tyyppi joka oli Sawyerin ja kumppaneiden kanssa siellä metsässä?Ja suurin kysymys:miten ne ovat joutuneet sinne metsään ilman muita?

shazzer

Hmmm. Mitäs sitä, pähkinänkuoressa..

-Jack näki Katen ja Sawyerin läheisissä merkeissä. Suostui sitten leikkaamaan sen pääjehun kasvaimen (mikä sen pääjehun nimi nyt oli?? :shock: ) mikäli pääsee sen jälkeen pois saarelta.
-Kate ja Sawyer rakastelivat (ainakin mulle jäi semmonen tunne)
-Jacki alkoi leikkaamaan.. Mutta leikkasikin viillon sen pääjehun munuaiseen jolloin se kuolis n.tunnin kuluttua. Jackin ehdoilla siis mentiin ja se vaati radiopuhelimen jotta voisi sanoa Katelle että häipyä äkkiä kauas. Sawyeria oltiin just tappamassa muttei ehdittykään kun Jack "soitti" ja sanoi Katelle että "JUOKSE!" Kate ei halunnut koska Sawyer jäisi sinne tapettavaksi. Siihen se sitten loppui.

Flashbackin pääosassa oli nyt Kate, joka meni naimisiin jonku poliisin kanssa...

Repeilen täällä minun selityksille :lol: Joku saa kertoa lisää jos haluaa hahah :D

Tsein

Taisi Jack alkaa epäillä omaakin mielenterveyttään, kun kaikki alkoi näyttää täydelliseltä ja sitten vielä kuollut isä ilmaantui. Ettei nyt sittenkin olis kaikki vaan harhaa ja kaikki on kuolleena jossain merenpohjassa.

No ainakaan kaikki muut eivät ole kuolleet, vaikka vain kuusi on palannut normaaliin maailmaan. Hävisikö Claire muuten Aaronin kanssa, vai jäikö poika sille yhelle laivahepulle ja Sawyerille? Meni vähän ohi.

shazzer
Celestia
Mutta en ois välttämättä halunnu kuitenkaan etukäteen tietää että Charlie tulee kuolemaan :(

-Niinpä!! Ei Charlie saa kuolla! :cry:

JJEMMY
Lukretia
Onko toi nyt sattumaa vai onkohan joku tarkoitus sillä, että noilla henkilöillä on kuuluisien filosofien nimiä...? John Locke ja (Desmond) David Hume...

David Humesta en ole kuullut mut pisti tuo Locke nimi silmään koulussa yks päivä. Vai että nyt niitä filosofeja on jo kaks :lol: Ei kai tuo voi olla sattumaa? :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat