Käymisen arvoinen ravintola Helsingin keskustassa? - Viihde ja kulttuuri

Anzcu

En tiennyt, olisiko tämä kysymys pitänyt laittaa tänne, "satunnaisiin kysymyksiin" vai minne, joten jos se on väärässä paikassa, niin sen saa ihan vapaasti siirtää. :)

Mutta ongelmani on seuraava: Tarkoituksenani olisi viedä poikaystäväni ulos syömään ensi viikolla ja etsin nyt siis kivaa ruokaravintolaa Helsingin keskustasta. Mainio ruoka on etusijalla, mutta ravintola saisi myös olla kohtuuhintainen (näin opiskelijabudjetilla) ja tunnelmallinenkin... :) (onkohan nuo kaikki yhdessä paketissa liikaa pyydetty. ;) ) Tykkäämme pääasiassa syödä italialaista ja tex-mex ruokaa.. pihvipaikatkin ovat suosiossa. :D

Itse olen pohtinut Casa Largoa, mutta siitäkin olisi kiva kuulla kokemuksia, kun itse en ole siellä koskaan käynyt. :)

Kiitos ja kumarrus! :D

Sivut

Kommentit (17)

menthol

Santa Fe! Ihana texmexpaikka ihan stadissa(sisäpiha Aleksanterinkadulta). Iltaisin kynttilänvaloa, tunnelmallinen, viihtyisä ja hyvät kohtuuhintaiset safkat. Suosittelen.

Norma Jean

Kynsilaukka on aivan ihana, tosin ei IHAN keskustassa (Fredalla, 7 min kävellen Stockalta). Valkosipulilla maustettuja herkullisia ruokia ja paikka on todella tunnelmallinen iltaisin. Hinnat tosin korkeampia kuin perus ruokaloissa, mutta kyllä tommosesta jo maksaakin.

Hyvät pastat on WTC Plazan (Aleksanterinkadun ja Keskuskadun kulmassa) Spagetteriassa. Mmm =P~

Ihanaa intialaista mättöä saa Namaskaarista (Bulevardilla). Kaikki kasvispallerot kastikkeineen saa erityisesti kunniamaininnan, ja se naan-leipä, oijoi!

Santa Fén / Grande Grillin sisäpiha on kesäsin kiva, jos siellä on vieläpä jotain livemusiikkia. Ruuat ihan jees peruskauraa, aika samanmakuisia vaan kaikki keskenään.

vinkulelu
Dubyamoa
Miffy
Joo Santa Fe ehdottomasti! :)

Oo, mä rakastuin santa fehen koska sieltä sai kannullisen mansikkamargaritaa, joka oli niin hyvää. Voisin vetää kaks sellasta kannua yksin :D

Onko tuo mansikkamargarita minkä hintanan? Monesti olen sitä miettinyt ilman vastausta..

Mariposa

Oma suosikkiravintolani on Gastone. Se sijaitsee heti korkeavuorenkadun alkupäässä (siis jos lähdetään espalta päin kävelemään). Tuonne ei sinänsä ilman pöytävarausta ole yleensä ilta-aikaan mitään asiaa. Ei ole mikään maailman halvin paikka, mutta niin harvoin ravintolassa syön, että voin sitten siihen vähän panostaakin.

marika_

Nostellaanpas tää täältä :)

Eli mäkin kaipaisin ideoita hyvistä, KOHTUUHINTASISTA ravintoloista Helsingissä? Chicosit, Rossot, Amarillot yms. on vähän nähty, mutta kaikki muut ideat otetaan vastaan ;)

Nyytikki
myah`
Santa Fè <3

Yhdyn edellisiin, Fe! Ei tarvitse pöytävaraustakaan ja on kohtuuhintainen ja tunnelmallinen pikkukellari...

Halvalla mutta ostoskeskuksessa (ei tunnelmaa) ruokaa saa myös Fonda del Solista ja myös Chicos on hyvä.

Cantina West oli pettymys.

Casa Largo on mahtava, mutta onko se jo mennyttä, eli onko kys. raflaa olemassakaan enää?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat