Treenimusiikkia - Viihde ja kulttuuri

Msuh

Eli millaista musiikkia kuuntelette kuntosalilla, lenkillä ym. liikuntaharrastusten aikana, kun haluatte lisää puhtia ja energiaa? :) Mainitkaa mielellään ihan kappaleita nimeltä, jospa tämä urpo vaikka nappaisi uuden bodausbiisin kokoelmiinsa :D

[size=9](Siirtäkää Terveys ja hyvä olo - puolelle, jos sopii sinne paremmin 8-[)[/size]

Kommentit (6)

shazzer

Nooo mulla on aina nopeaa musiikkia mp3-soittimessa [size=7]no kuuntelen sitä kyllä muutenkin[/size] Yleensä eurodancea, dancea tai trancea.. Mitäs sitä nyt mainitsis nimeltä :-k

Kiana - King of the dancefloor
4 Clubbers - Together (Frankie Jones Remix)
Akcent - King of disco
Akira - Million miles away from home (Original radio edit)
Alex Megane - Hurricane (Cascada Remix)
Alex Megane - I think of you (Accuface's radio edit)
Aly & Aj - Potential break up song
Aycan - Divided
Bad Boys Blue - Do what you do (rap edit)
Bad Boys Blue - Lover on the line
Baracuda - Ass up (Banana inc rmx)
Bob Sinclair Feat. Cutee B - Rock this party
Cascadan kaikki
C-Bool - House babe (Pulsedriver mix)
Colonia - Sexy body
Digital Rockers - Because I love you
Dj Carpi - The power of pleasure (Dreamsplash remix)
Dj Dean - Ballanation no.4 (Alex Megane radio edit)
Dj Pulse vs. Eminen - Wherever you go
DJ Sledge hammer - Sunshine (Dream guardians radio call)
Dj Valium - Doin' it again
Dj Zitkus - You're my angel
D-Tune vs. Majkel - Run away
Elize - Into your system
Fresco vs Ice Mc - Think about the way
Gabry Ponte - Time to rock
Kate Lesing - Neverland (Zone breaker remix)
Kate Ryan - Only if I (Alex Megane rmx)
Klubbingmann Feat. Beatrix Delgado - Revolution
Mighty 44 - Same thing we believe in
Movetron - Ei kenenkään maa
Natural Ex- Stay by my side
Rico Bass vs. Deejay Bonito - Cisko disco
Sharam - Party all the time

Näitä olis vaikka kuinka paljon vielä muttei jaksa enää :lol:

xaz

http://www2.homeenter.com/cds/showpage.asp?form_name=product_readmore&no... tää on hyvä esimerkki. Ite just tosta levystä en tiiä, mut niitä on tehty useempiki levy. Itelläin taitaa olla kolmonen.. kai.. :-s
Mut noi biisit on tosi hyviä miksauksia, ja miksattu viel yhteen. Siis jos levy on soittimessa, voi toki hakea jonku tietyn biisin numerolla, mut ku kuuntelee alusta loppuun levyn niin se kuulostaa niinku yks ja sama biisi vaa koko aika sois :roll:
johan tuli monimutkaisesti selitettyä...

Lukretia

Muokataas vähän viestiä. :) Täällä siis piti suositella aerobicjumputusta? Jätän siis väliin, kun en tunne, ohjatuilla tunneillakin on tylsintä silloin, kun musiikki on jotain yhteen miksattua, nopearytmistä musiikkia - mukavinta silloin, kun soi esim. rockmusiikki. Mut siis itse tosiaan treenailen kulloisenkin lempimusiikkini tahtiin. :)

shazzer
xaz
http://www2.homeenter.com/cds/showpage.asp?form_name=product_readmore&no... tää on hyvä esimerkki. Ite just tosta levystä en tiiä, mut niitä on tehty useempiki levy. Itelläin taitaa olla kolmonen.. kai.. :-s
Mut noi biisit on tosi hyviä miksauksia, ja miksattu viel yhteen. Siis jos levy on soittimessa, voi toki hakea jonku tietyn biisin numerolla, mut ku kuuntelee alusta loppuun levyn niin se kuulostaa niinku yks ja sama biisi vaa koko aika sois :roll:
johan tuli monimutkaisesti selitettyä...

Aivan joo totta, komppaan ihan täysiä :) Mulla itelläki yks bodywork-levy

enkelin

pakito on ollu viimeisen puolen vuoden ajan mun lemppari treenimusaa. kaikki biisit on sika hyviä!
lisäksi kuuntelen replay-levyjä silloin tällöin. vois kyl vähän hommii lisää musiikkia, näitä samoja kun oon kuitenkin jo melko kauan kuunnellut, vaihtelu vois virkistää:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat