Paras suomalainen bändi - Viihde ja kulttuuri

hannavaan

No mulla ei ole tähän kuin yksi vastaus: Muska! :D
Vaik taitaakin olla enemmin artisti kuin bändi, mutta...
No sanotaan nyt bändeistäkin: DINGO!!

Sivut

Kommentit (140)

mystify

Vannon Eppu Normaalin nimeen, olen fanittanut sitä 5-vuotiaasta asti ja iskee tänä päivänäkin tosi lujaa. Oikeastaan ainut bändi minkä fani voin sanoa olevani. Hectoria ja Juicea arvostan tosi korkealle. Uudemmista sit PMMP uppoaa.

Impetuoso

Diablo, Sonata Arctica, Stratovarius, Sentenced, Viikate, Maj Karma ja Amorphis (ei niinkään tämä uusi vaan Elegyn aikainen ja sitä edeltävä tuotanto) :D

Miss Blood
JJEMMY
Sentenced kanssa kova mut sitä ei vaan enää ole :(

Sentenced on olemassa niin kauan kuin niiden musiikki soi fanien soittimissa ja radiossa :wink:
Mutta toki keikalle ei enää pääse :cry:

Laurau

Von hertzen brothers, Stamina, PMMP, apulanta, Wiidakko, Disco ensemble, Rubik, Sara..suosittelen underwater sleeping societyä!
(tosin täällä näyttää ihmisillä olevan hyvin erilainen musiikkimaku kuin mulla, hirveästi näkee vain näitä Yötä ja CMX:iä yms)

Laurau

ainiin ja The crash tietenkin!

eikä täällä loppuenlopuksi pelkkää cmx:ää ja yö:tä ollutkaan kun tarkemmin aloin teitä lukemaan :D hienoa!

koroitan vielä et Von hertzen bros on suomenhistorian upein bändi-ilmestys, ei siitä paljon taitavammiksi soittajiksi voi kehittyä! ;) nam.

amethystine

Sonata Arctica, 51koodia, Yö, Apulanta, Mokoma, Stamina, nykyään Taikakuu on myös alkanut kovin miellyttää, Poets of the Fall. Siinä ois muutamia mieluisia, mitään toisten yläpuolelle nostamatta. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat