Kaunarit - Viihde ja kulttuuri

shazzer

Mula ollu kaunareiden kanssa on-off-suhde. Ennen seurasin aktiivisesti, sitten taas en ja sitten taas.. Mutta nyt, HUHHUH kun ruvennu ärsyttämään!! Ei vaan yksinkertaisesti jaksaaaa. Feliciakin kuolinvuoteella ja toiset pitää sille muistotilaisuutta niin tämäpä herääkin henkiin ja kauheat meikit vielä. Tämä pisti jo huvittamaan mutta tällaista tämä saippuamaailma :lol:

Sivut

Kommentit (47)

Lania

Miksei täällä oo Kauniista ja rohkeista ketjua!? Salettiin katotte kuitenki!

Muistaakseni jossain täällä puhuttiinki kaunareista mut en löytäny, jos joku muistaa missä ja jos siellä on paljo tärkeitä juttuja ni voi siirrellä jos jaksaa :)

Mut nii. Porasin tänään ku katoin sitä :cry: oon kyllä vähä tippunu kärryiltä, Brookella on taas uus laps? Kuka sen isä on?

KataTheBlondi

Hmmm... en minäkään muuten tiedä. Ne lapsetkin ovat kasvaneet niin nopeasti ettei osaa sanoa kuka on kuka... Viimeksi katsoin kunnolla sillon kun ne taylorin kaksoset oli ihan pieniä taaperoita ja thomas oli vähän isompi taapero.
Nyt on vissiin taylor herännyt jo aikoja sitten kuolleista ja tuli takas botoxia ja implantteja naama täynnä.. YHYY!!! Sinne meni sekin kaunis nainen.

KataTheBlondi

Satunnaisia kysymyksiä tv-sarjoista on kaunareista juttuu mutta mä en osaa ku 1 kerrallaan lainata niin joku muu vois tehdä sen....

Lania

Eikun se tais ajaa sen toisen niiten lapsen päälle, phoeben tai stephanien. Ainaki noin kai luin jostain juonipaljastuksista aika kauan sitte :D

Klara
Lania

Mut nii. Porasin tänään ku katoin sitä :cry: oon kyllä vähä tippunu kärryiltä, Brookella on taas uus laps? Kuka sen isä on?

Häh, mikä lapsi? :o (en ole kattonut kaunareita ikuisuuksiin) Nyt joku joka tietää saa luvan kertoa! :lol:

Klara
rainbow
Lania
oon kyllä vähä tippunu kärryiltä, Brookella on taas uus laps? Kuka sen isä on?

Yllätys yllätys, Ridge :lol:

Aa, jos täs meinataan sitä R.J:tä niin kylhän mä sen tiedän. :D Ja sehän syntyi joskus ikuisuus sitten.

Annie

Mä oon huolissani Brookesta.. AINA kun satun vilkaseen kaunareita niin se itkee. Se alko joskus sillon varmaan ainakin 3 vuotta sitte ja sille itkulle ei oo tullu loppua vieläkään. No joo, saattais mullaki olla aika pa$ka olo jos olisin vieny tyttäreltäni 2 miestä :lol:

k87
Annie
Mä oon huolissani Brookesta.. AINA kun satun vilkaseen kaunareita niin se itkee. Se alko joskus sillon varmaan ainakin 3 vuotta sitte ja sille itkulle ei oo tullu loppua vieläkään.

niin kato ei see mikään ilmastonmuutoksesta johtuva jäätiköidensulaminen. brookea vaan itkettää niin kovasti että merenpinta nousee.. :lol:

Neppis_

Joooskus iät ja ajat sitten seurasin , mut ei enää jaksa.. tuntuu et juonen käänteet ei ikinä muutu .. Ihan kiva sarja mut tuntuu et kaiken (ainakin lähes kaiken) pystyy ennalta arvaa ja tietää miten käy.. Ei sillon nappaa..

Plussat kyl lähtee rooli suorituksista :)

k87

mitämitämitä??? onko bridget saanu keskenmenon? eikö se felicia ookkaan vielä kuollu. en oo kattonu melkeen kahteen kuukauteen ja oon jopa pikkasen pudonnu kärryiltä :lol:

Vanilja

Mä kuulin joskus vuosia sitte että Kaunareihin tulis semmonen juonenkäänne että Brooke seliväiks Ericin tyttäreks. Onks sitä koskaan ees tullu vai?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat