Humiseva harju - Viihde ja kulttuuri

Theea

Oletko lukenut kyseistä kirjaa? Jos olet, mistä pidit erityisesti? Kerro lukukokemuksestasi kaikin puolin.

Mielestäni teos on loistava. Luin kirjan koulutehtävää varten, ja nyt pitäisi siitä jotain kirjoittaakin, joten siksi tämä keskustelu (että saisin uusia näkökulmia ja ajatuksia teiltä :lol: ). Kiitos!

Kommentit (8)

koeputkilapsi

Tykkään, tykkään ja tykkään - mitä muutakaan voisin sanoa :?: :)
Minulta tuo kirja löytyy kirjahyllystä niin suomeksi kuin englanniksi (jälkimmäinen jäi kesken vaikean kielen ja ajan puutteen takia) ja olen nähnyt siitä tehdä modrinsoidun elokuvan, joka oli aivan paska.

Satainen keli, kuppikuumaa ja viltin alle lukemaan vaan :wink:

pikkupeikko_

Multa meni ihan yli horisontin koko kirja. Musta ne oli kaikki vaan aika hulluja ne henkilöt ja muistaakseni tapahtumat monasti aika turhan fantastisia.
En oikein tykännyt. Se oli liika vaikee kirja. Tykkäsin enemmän sen toisen Brontën Kotiopettajattaren romaanista, vaikka oli sekin vähän outo...

Klara

Mä tykkään Humisevasta harjusta tosi paljon! Yksi lempparikirjoista. Varsinkin se puoli kirjasta ennen Cathyn kuolemaa, sen jälkeenhän ne päähenkilöt muuttuu, mutta myös loppupuoli on hyvä.
Heh, koeputkilapsi mäkin hankin kirjan myös englanniksi, mutta en oo sitä ikinä enkuksi saanut luettua. Joku päivä sit.. :wink:

Klara

Itse asiassa Suomalaisessa kyllä, mutta vuonna 2001 :lol: Ei se kovin kallis ollut, pokkarina/pehmeäkantisena ostin. Tais olla ehkä 30-40 markkaa.

miu
Dubyamoa
Mä rupesin joskus koulua verten lukemaan mutta oli niin tylsä etten lukenut vaan teeskentelin vaan lukeneeni :D

duby samis!! :D tein jopa esseen siitä opuksesta lukien vaan wikipedian juonitiivistelmän :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat