Nykyajan "rock"bändit. - Viihde ja kulttuuri

katjah_

Kyllä mä ainaki tykkään Negativesta ja Uniklubista :) just sopivaa rokkia mulle :P

Sivut

Kommentit (60)

Vivian

Täytyy myöntää että kyllä mun kaveripiirissä Negativen pojat teki vaikutuksen vaikka ollaan jo jonkun verran20 paremmalla puolella. Vietettiin nimittäin yhden niiden kanssa joskus iltaa juuri ennen kuin bändi tuli kuuluisaksi ja kun oon aina noista rokkareista tykänny ni :) Silloin tämä kyseinen henkilö aika vaatimaton vielä, nykyään en sitten tiedä..ihan sama itseasiassa, kyllä silti on parempi jos teinit innostuu rokista kuin jostain poikabändeistä.

Itse vaikutuin kun kuulin Negativen coverin Neil Youngin "My my hey hey" -biisistä. On muuten hyvä coverveto, ei voi muuta sanoa. Muuten nyt Negativea harvemmin itse kuuntelen, ei se ihan huono ole, mutta ei kuulu omiin suosikkeihin. Tuo Lovex tuntuu aika lailla Negativen jäljittelyltä, tosin olen tainnut yhden biisin kuulla joten....uniklubi taas on aika erilaista, mutta eiköhän peruspointtini ole jo tullut selväksi.

Se mikä itseäni esim. Negativessä lähinnä häiritsee on muiden bändien jäljittely, kun Jonne Aaron Ruisrockissa huusi biisien välissä "hey ho let´s go" -meni jo todella överiksi.

figaro

Rokkia ja rokkia on monenlaista :roll: Minä olen lopettanut musiikin lokeroinnin aika pitkälti sen vuoksi, että monelta artistilta tai kokoonpanolta löytyy joitakin hyviä tärppejä (kuten näiltäkin mainituilta Lovexia lukuun ottamatta) eli en aio sanoa "ei koskaan tai ei ikinä" tässä suhteessa.

Ja mitä tulee sanaan rock... Eipähän tuo Elviksenkään musiikki kovin hempeilystä poikkea :lol: ;)

tanjazuzanne

Enpä hirveämmin kuuntele. Näitähän tulee nykyään joka suunnasta, ei oikein tahdo perässä pysyä.. Pari hyvää rallia olen kuullut Sunrise Avenuelta ja Negativelta.

Jimmy KImmel

Mua taas lähinnä ärsyttää Negative ja sen Jonnen laulaminen (lue: kähiseminen). :lol: Kaikilla näistä "teinirokkipändeistä" on kuitenkin hyviäkin biisejä, jopa Negativella. :wink:

figaro

Heh :D Makuasia.. Minusta keulahahmo ei osaa laulaa :lol: Uniklubi samaa kastia, tosin eräs biisi on kaunis sanoitustensa vuoksi. Negativella eniten ainesta menestyä :P

Jimmy KImmel
figaro
löytyy joitakin hyviä tärppejä (kuten näiltäkin mainituilta Lovexia lukuun ottamatta)
Mun mielestä juurikin Lovex on noista "teinivedoista" paras... :D

Miffy

Onhan nuo Negativet sun muut rokkia - ja ihan hyvää myös, välillä. Mutta kyllä niitä ug-bändejäkin on!! Niitten levyjä vaan ei saa välttämättä Anttilan cd-osastolta. Mutta sitten jos esim. vertaa jotain Negativea vaikkapa hanoi Rocksiin, alkaa jo huomata jotain eroakin ;) Ja onhan se niin, että jos musaa teke mhd. isot keikkalavat mielessään ja suurten taloudellisten voittojen toivossa, sen on PAKKO upota isoon määrään ihmisiä, eli sen on oltava pikkuisen pliisua.

sopuli

En oikeen ymmärrä, miksi kaikki pitää aina luokitella. Niinkuin tässäkin, et onko kyseiset bändit rockbändejä vai ei... Ja on kai sekin yhtälailla kaupallista, kuin muutkin musat. Kyllä kaikki bändit tekee kaupallista musaa, koska jollain niidenkin on elettävä :D

Maruchka
sopuli
Musta negative on ihan hyvä ja muutkin noista luettelemistasi. Sama se, onko ne rokkia vai ei, mutta kuunneltavaa kyllä :)

Niin just. Mut mä kylläkin kuuntelen musaa ihan laidasta laitaan :P

Vanilja
Jzzu
Ei kuulu nuo "rock" bändit miun musiikkimakuun kyllä, mie kuuntelen ihan oikeeta rokkia enkä mitään lässytystä. :lol:

Mulla on vähän sama :D Jotkut Uniklubin biisit on hyviä mutta ohan noi kaikki aika kaupallista teinimusaa :? Mä sanoisin oikeiks rokkibändeiks ennemminki Aerosmithin tai Hanoi Rocksin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat