Siskoni on noita - Viihde ja kulttuuri

Kepatäti

Mua ärsyttää, ku oon missannu ehkä kaks jaksoa tätä koko sarjaa ja tottakai se on just jakso jossa PRUE kuoli.

Kommentit (15)

JKfans

Minä olen katsonut siskoni on noita-sarjaa neloselta, se on todella loistava sarja. :)
Vastaa kysymyksiin.^^

Lempi hahmosi?
Lempi demoni?
Lempi sisko?
Paras Kyky/voima?

glitter_

Tää on just hyvä sarja. :wink: Joskus aijemmin tuli paljonkin katottua.. Nyt ei sit enää oikein..Muuta ku joskus sunnuntain joskus kun jotain vanhoja jaksoja tuli. Mut jos niitä nyt aletaan taas näyttää niin kyl katon jos aikaa on... :lol:

Celestia

Jos täällä on joku joka on aikoinaan seurannut Siskoni on noitaa, niin tiedoksi että Nelonen aloittaa v i h d o i n kahdeksannen eli viimeisen tuotantokauden esittämisen 26. tätä kuuta klo 18.30 :)

Celestia

^ Juu ei ehkä oo paras mahdollinen esitysaika, mut ilmeisesti katsojaluvut ei oo ollu niin hyvät jotta ne vois näyttää tota esim. maanantaisin niinkun sillon aikoinaan :? Noh, täytynee tallentaa aina sillon jos en telkkarista kerkiä kattomaan. Kivaa joka tapauksessa vihdoinkin nähdä toi kehuttu viimenen kausi :)

celia

Katsoin joskus ja oli ihan lemppari sarja, mutta sitten sen jälkeen kun Prue kuoli niin kiinnostus alkoi vähän hiipua. Prue oli suosikki.

Melody

Mun suosikki on vaihdellu tässä vuosien mittaan, mutta eniten on ollu ehkä Piper. :)
En oo nyt viime aikoina sarjaa seurannu niin aktiivisesti, mut vanhoja jaksoja videoilla kuitenki löytyy. :D

Phoenix

Viihteellisesti ihan ok, mutta..... (palopuhe tulossa, ei mulla oo mitään ketään vastaan)

Siskoni on noita tv-sarja EI OLE sama asia kuin luonnon-/pakanauskonto wicca. Sarjassa on vain muutama hipaisu oikeasta wiccasta, eli siskot eivät "harrasta" "oikeaa wiccaa"
Anteeksi. Oli pakko. :oops:

Snaelaug

Joskus aikoinaan seurailin kovinkin tiiviisti, nykyään jääny oikeestaan kokonaan :(
Viime lauantai oli ekakerta aaaaaikoihin et kattoin edes kokonaisen jakson.. :roll: Oli näköjään uus tyttö tullut kuvioihin.

Mistake

Silloin kun Prue oli mukan vielä, katoin kaikki jaksot. Mutta nykyään en enää jaksa/viitsi. Ennen kun se tuli illalla myöhään se oli jännää katsottavaa, mutta nyt se tulee päivällä eikä ole enää jännä :?

Celestia

Enpä sitten tullukaan katsoneeksi tätä viimeistä kautta, johan tää ens viikolla jo loppuukin. Yhden jakson taisin kokonaan katsoa, vaikka alunperin oli tarkoituksena katella koko kausi. Muttamutta, toivon mukaan pääsen varmaankin dvd:ltä kattelemaan näitä piakkoin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat