autoilumusiikkia - Viihde ja kulttuuri

vaapukka

mitäpä kuuntelette autoa ajellessa??
kanavasurffailu radiolla on mahdotonta tasatuntien aikaan, koska silloin tulee vain ja ainoastaan uutisia. muutenkaan ei ne puheet siellä radiossa kiinnostaisi, vaan se musiikki.
siispä: mikä on sopivaa autoilumusiikkia?
itsellä tällä hetkellä kotiteollisuus, cmx ja kalle ahola.

Sivut

Kommentit (17)

Shanya

Gunnareita tuli viimeksi kuunneltua.
Yleensä tulee kuunneltua "kevyempää" rockia ja joskus ihan vaan radiota.
Sitä kamalaa poppijyskytystä en voi sietää. :lol:

xaz

Ihan täydellistä on ku on pitempi matka eessä, ajaa yksin, ja luukuttaa kunnolla jtn bassopitoista musiikkia. Ei sellasta joka toistaa samaa biititä tasasen lyhyin väliajoin, vaan semmosta... No erinomainen esimerkki on Dj HS - Shock. Biisejä joissa tulee makeet bassonostatukset välillä :D Tai vastapainona jos on oikein laulavaisella päällä, niin vanhoja suomalaisia kappaleita joita saa hoilata sydämensä kyllyydestä.
Jos taas ollaan vetämässä korttelirallia kaveriporukalla niin ihan salettiin stereot huutaa kunnon gangstarappia :D
Juuri siksi suosin autoihin kunnon äänentoistoa...

Amalia
kutikuti
kunnon R'n'B : tä ain autoillesa. saa laulaa mukana sydämensä kyllyydestä :lol: [ tai ainakin silloin kun ajan yksin .. ]

Juuh, pitää ehdottomasti pystyä laulamaan mukana :)! Tosin just siitä syystä mä jätän R'n'B:n ja vastaavat väliin ja kuuntelen hyvää rockia. Ja sitten vaan la-la-la-LAAAAAA 8) !

Ninnu-neiti

Jos mä lähen auton kyytiin ni se on sit just jotain hip hoppii tai sit dance musaa:D ja bassot pitää löytyy eihän se muuten tunnu miltään:D :D

euphoria_

Itte tykkään kuunnella autossa suomiräppiä, tyyliin Elastista tai Rähinän muiden tyyppien tuotantoa, tai sitten jotain Eminemiä tms. Jotenkin tulee niin viilee olo kun ajelee bassot jytisten pitkin kaupunkia 8) Joskus soi myös metalli, silloin kun ottaa päähän joku lähinnä. Viime aikoina myös Antti Tuiskun New York on viihtynyt mun soittimessa :roll:

Kepatäti

Tuomas ja Olli! Niiden ansiosta nolailen itteeni harva se päivä, ku kävelen kotiin niin aina naureskelen niiden jutuille ääneen, ku napeista kuuntelen. Minäköhän hulluna muakin vastaantulevat pitää? :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat