Los Serrano - Viihde ja kulttuuri

ena

Yhen jakson oon kahtonu ja se oli jotain niin järkyttävää, mutta samalla hauskaa, etten voinu olla kattomatta kokonaan ja nyt harmittaa hirveästi etten töitten takia oo ehtiny kattoa. Huomenna onneksi pääsen kattomaan. Onneksi helppo sarja mukaan pääsemisen kannalta :D

Sivut

Kommentit (237)

xaz

eikä!
no, perjantain jakson perusteella Eva ja Marcos on kuiten yhessä, mut toi selittää sen heiton ku Marcos vähä letkautti Raúlille jottain Evasta.

xaz

^joo, ei se ookkaan Raúl vaan joku Dvd :o
[size=7](eikä Téte vaan Teté..)[/size]

Niin, tämän päivän jakso..
Äähm. Paljonhan siinä tapahtu, kuten esim. et Diego ja Fiti oli vihoissa, mutta sai silti sovittua, Teté pieras luokan edessä ja kaikki nauro sille ainaki 3 päivää. Diego arveli (Fitin armeliaalla ajatusmaailman tuotoksella) että Lúcia ei taida panostaa heidän suhteeseensa yhtä paljon kuin hän, ja kaikki tuo lähti siitä et Lúcia ja Candela oli joskus nuoruudessaan käyny Rollareiden keikalla, Lúcia huutanu laulajalle että tahtoo tämän lapsen, ja molemmat tytöt tulleet konsertista kotiin ilman rintsikoita :lol: Fiti vähän heitti sitte omia ajatuksiaan sekaan ku Diego kerto tuon Fitille ja Santille joten siittä se lähti..

No, Raúl. Poika yritti olla romanttinen ja valloittaa Evan.
Se sai päähänsä et lähettää itsentä laatikossa Evalle, ja tulee sitte laatikosta kukkapuskan kanssa. Kaikki meni hyvin kunnes lähetit toi ison laatikon Serranojen portaille, ja Lúcia, Candela ja Carmen oli siinä pihalla ja ottivat laatikon vastaan. Laatikko kuitenki kaatu portailta alas ja laatikosta paljastu Raúl kukkinensa, ja sillä tuli nenästä verta. Marcos sattu paikalle siihen ja sitte ne keksi että ku Marcos on velkaa Evalle päivällisen, niin jospa Marcos sais Evan sinne ravintolaan ja Raúl saapuis paikalle ihan yllättäen. Raúl vaan halus ilmestyä paikalle siinä samassa laatikossa :roll:

Raúl oli koulussa änkeny ittesä sinne laatikkoon, ja ku lähetit oli kärräämässä laatikkoa pois sieltä, poikaparka kuuli kuinka Eva oikein innoissaan hehkutti Áfricalle että hän menee vihdoin illalla Marcosin kanssa syömään, ja Marcos oli luvannu hälle jonku yllätyksen ja kuinka Marcos varmasti nyt illalla viimein kertoo että rakastaa häntä jajaja... Raú siis kuuli kaiken.

Eva laittautu oikein oikein kauniiksi ja meni ravintolaan. Marcos ja Salas kurkisteli sinne ikkunan takaa. África saapu myös paikalle. Ja viimein siihen Evan pöytään kärrättiin se laatikko. Eva avas sen, mutta siellä oliki ruohonleikkuri. Jompikumpi pojista soitti Raúlille et missä hitossa se on. No sitä pakettia oltiin lähettämässä ulkomaille. Pojat ja África kiirehti hakeemaan Raúlin pois. Marcos yritti kiirehtää Raúlia menemään sinne Evan luo ravintolaan. Mut Raúl kyynelsilmin sano et mee sää, ku sua se rakastaa ja odottaa... ja Marcos meni. Mutta Eva ei ollu enää ravintolassa.

Eva istu jossain ulkosalla jollain portailla. Sitte yhtäkkiä kuulu jotain räpsähdyksiä. Siinä sen edessä oliki sellanen passikuvauskoppi. Eva meni sen eteen ja katto mitä kuvia sinne oli tullu. Neljän kuvan sarjahan sinne aina ropsahtaa. Niin niissä kuvissa näky erilaiset kyltit. Ja niistä muodostu kokonaisuus "Älä itke Eva, kuolen jos itket, rakastan sinua, olen rakastanut ensimmäisestä päivästä lähtien" tai jotain vastaavaa. Sitte Eva vetäs sen verhon pois edestä, ja Marcos oli niitten kylttien kanssa siellä sisällä. Eva alko itkeen, ja se vaan itki, ja itki, ja itki, ja itki, ja niin itkin minäki :cry:

mangusti

Kertokaa mitä tämän päivän jaksossa tapahtui!!! Aloitettiin juuri katsomaan tallennusta ja 11 minuutin jälkeen tallentaminen oli loppunut.. :(
Eli Raul oli saanut Marcos'lta luvan iskeä Evan.. ja mitä sitten? Tämä oli ilmeisesti huippu jakso ja me missattiin se!
Oli muuten haska tuo musiikkivideo. Ei siinä mun mielestä Raulia ollut, vaan joku uusi poju..

k87
xaz
Onneksi uusinnat alkaa kohtapuoliin, oon jo aivan ulkona sarjasta :cry:
mä oon kattonu ihan vaan muutaman jakson ja oon aika perillä jo vaikken alusta asti oo seurannukkaan :)

ja mä niin inhoan sitä teteä!!!! :evil: miten pilalle hemmoteltu kakara se onkin!

santi on ihana! siitä on tullu mun ja miehen lemppari :lol:

mimuli
Jomina
Voi väärinkäsitysten väärinkäsityksiä!

Sanopa muuta! Voi että ku nyt niin nakertaa, ettei se Marcos ehtiny ekaksikaan siihen bussiin ja sitten, että tuon yhenki pittää tuolla rannalla olla. :x Kerranki, ku kaikki ois voinu olla hyvin!

k87
xaz
mimuli

Katoin tota tän päivän jaksoa vähän, niin ihan kauhistuin kun älysin, mitä ne Raul ja Eva on menny tekemään. :x

äääää!
Tosta on jo aikaa, mut mitä ne on menneet tekemään? :shock: :( :o

naida naksauttivat keskenään

Rasberry

Äääähh, miten ärsyttävä jakso! :evil:
Äiti katseli mua vähän ihmeissään kun lopussa toitotin vaan että "ehdi, ehdi, ehdi!!!" Ei väkisin.. ](*,) argh! Ehkä huomisessa jaksossa..

Oli muuten pikkasen :-& se Evan entinen.

xaz

Voi oli se ihanaa ku ne sai välinsä selväksi ?
Nyt ku vielä Marcos ja Eva.. aaargh, raastavaa :D

Joo... kävin sitte tuola http://www.losserrano.telecinco.es/ Los Serranon virallisilla sivuilla, ja siellä on lista tyypeistä ketä on vielä sarjassa mukana, ja ketä on poistunu, ja kovin helposti voi saada esmes http://babelfish.altavista.com/ espanjalaiset sivut käännettyä englanninkielisiksi ja pelkästään kuvatki kertoo jo enemmän ku tuhat sanaa... :roll: :cry:

edit.
lisäilin vähä linkkejä.. ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat