Hynttyyt yhteen - Viihde ja kulttuuri

ageless

Muistatteko kyseisen sarjan.. Pyöri kolmosella varmaan kymmenen vuotta sitten, nyt on ilmestyny dvd:lle 18 jakson verran ja pakkohan se oli tilata ku monta vuotta jo odotellu.. Tietääkö kukaan että tuleeko seuraavia julkaisuja ja jos tulee niin milloin?

Kommentit (14)

Disturbance

Joo muistan Hynttyyt Yhteen, tietenkin!

Eikos siina ollut Eija Vilpas ja Hannele Lauri? (nyt kylla jouduin lunttaamaan Wikipediasta, muistin naisten naamat mutta en nimia, niin kauan oon ollut ulkomailla..!)

En kylla muista sitten yhtaan, mita sarjassa puuhailtiin, mutta muistan etta sillon pienena tuli sillon tallen vaijyttya.

Hauskaa, etta jaksavat viela laittaa vanhoja suosikkeja levyille myyntiin!

ageless

Joo Eija Vilpas ja Hannele Lauri siinä on päänäyttelijöinä.. Oli niin mahtava katsoa pitkästä aikaa, kaikki 18 jaksoa saman päivän aikana :) Ei vaan malttanut jättää kesken. Tulispa vaan pian jatkoa.

Lania

Joo :lol: :lol: siskojen kanssa heitellään vieläki jotain hauskoja kommentteja siitä aina välillä, ei olla vissiin kauheesti löydetty uusia yhtä mainioita :D

Galleriassa on yhteisö Hynttyyt yhteen, siinä on monta sivua poimintoja siitä ja repeilin niille :D siellä sanottiin että loputkin jaksot on tulossa levylle joskus mut en muista sanottiinko että millon. Ilmeisesti nyt ilmestyneessä boksissa ei oo kaikkia jaksoja, muutamasta kohdasta jääny pari jaksoo välistä pois? Mut ei se mulle varmaan ainakaan kovin oleellista oo.. pitäs ostaa kyllä se laatikko!

ageless

Mä osasin pienenä ulkoa ne jaksot, tapitin telkkarin edessä ja puhuin päälle vuorosanat ulkoa.. :lol: se kasetti lensiki sitte jonku toimesta roskiin :evil: Nyt voi onneksi jatkaa tätä harrastusta kun kerta boxi tuli. JIPII!! 8)

Tulis vaan äkkiä lisää niitä boxeja... Ilmotelkahan jos kuulette et on tulossa.

ageless
MiuMiu*
Mäkin ostin sen boxin :D
Tyhmää vaan ku siihen on se musiikki vaihdettu...

Totta! Alkoi vähän tulemaan jo korvista ulos se biisi ku katto ne kaikki jaksot putkeen :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat