Vaimot vaihtoon - Viihde ja kulttuuri

nimosa

En tiedä kuinka moni on tätä ohjelmaa seurannut, sekä ulkomaalaista että suomalaista versiota, mutta koska itse pidän ko. ohjelmasta, kysynkin siis, että minkälaisessa perheessä itse et voisi elää? Minkälaiseen rooliin et haluaisi itseäsi laitettavan?
Minä itse kammoksun perheitä, joissa ei juuri liikuta tai siivota ja syödään roskaruokaa. Itse pidän säännöllistä aikataulua esimerkiksi ruokailussa. Joka aamu on kunnon aamupala eikä vain kahvia ja päivällinen on kunnon kotiruokaa eikä mitään pussiruokaa. Meillä syödään pizzaa ehkä kerran kuukaudessa (ja sekin usein kotitekoista :) ) ja pikaruokaloissa käydään ehkä kerran vuodessa tai harvemmin.
Olen myös siivousfriikki ja inhoan pölyä, muruja pöydillä, vaatteita sohvilla jne.
Vapaa - ajan käytän juoksemiseen, kuntosalilla oleilemiseen, aerobickiin, jumppaan tai kirjaa lukien tai kutoen / virkaten.
Jotenkin minusta tuntuu, että minun rooliini olisi vaikea saada kaikkia saman ikäisiä innostumaan, vai olenko väärässä? :P

Kommentit (10)

shriness

Perhe jossa olisi paljon eläimiä (koiria, kissoja, rottia, frettejä, possuja, hevosia, aaseja, chinchilloja, maaoravia jne), ei yhtään lapsia ja paljon kauhuleffoja ja mukava sohva.
Sinne vaikka heti.

Perhe, jossa en viihtyisi: Kiihkomielisiä kristittyjä, joiden mielestä kaikki erilainen olisi syntiä. Asuinpaikka jossain Usan punaniska-alueella ja 20 kersaa. Minuutit vois laskee kun lähtisin

Amalia

Ton sarjan pointti tuntuu olevan siinä, että sekotetaan täydelliset vastakohdat keskenään ja katotaan, kenen hermo napsahtaa ekana. Miks ihmeessä naiset menee tohon mukaan, kun tietää, että ne laitetaan kuitenkin johonkin täysin outoon (ainakin omaan verrattuna) perheeseen? Ja sitten itketään kameroille, että on niiiiiiin kurjaa ja kova ikävä kotiin :roll:

MiuMiu*

Niinpä...ihmetyttää ja ottaa päähän se, että aletaan valittaan toisen asettamista säännöistä ja siitä, ettei halua tehdä jotain ja toiset jättää ne säännöt sitten kokonaan väliin...luulis, että ne tietää nuo pelisäännöt jo sillon kun itse ilmoittautuvat sarjaan mukaan!

Mutta yks asia on musta väärin: se, että nuo tyypit saa vaikka myydä toistensa tavaroita :shock: Tuohon pitäis jo jokin raja vetää...muistan kun yhdessä jaksossa vaihtovaimo myi netissä jotain Nallepuh lastenvaatteita, joita se oikea vaimo oli keräillyt...mä olisin ainakin ollut tosi vihainen ja vaatinut tuosta ohjelman tekijöiltä korvausta, vaatteet tänne takas ja heti!

Sarja on musta ainakin muuttunut alkujaksoista, silloinhan perheissä ei ollut noin isoja eroja eli täysin toistensa vastakohtia ja se oli silloin parempi...mitä järkee on sellasessa, että joku laiska tulee ja kieltää lapsilta kaiken urheilun ja pakottaa syömään roskaruokaa??? Annetaanpa taas loistavaa esimerkkiä lapsille...

Kauhee, kun tuli pitkä sepustus :oops:
Takaisin itse asiaan:
Mä voisin kyllä periaatteessa kokeilla mitä tahansa perhettä, ainakin jotenkin yrittää sopeutua, mutta jos nyt jotain pitää sanoa niin en välttämättä viihtyisi missään uskovaisessa perheessä, myöskään yli liikunnallisista perheistä en tykkäisi, liikkua saa, mutta kohtuuden rajoissa. Myöskään likaisuutta en voi sietää ja ehkä lapsissakin tulisi rajoitus jos niitä on paljon ja varsinkin jos ne olisivat huonokäytöksisiä. niin ja lemmikeistä en voisi olla edes samassa huoneessa hämähäkin kanssa.

SunLion
Amalia
Ton sarjan pointti tuntuu olevan siinä, että sekotetaan täydelliset vastakohdat keskenään ja katotaan, kenen hermo napsahtaa ekana. Miks ihmeessä naiset menee tohon mukaan, kun tietää, että ne laitetaan kuitenkin johonkin täysin outoon (ainakin omaan verrattuna) perheeseen? Ja sitten itketään kameroille, että on niiiiiiin kurjaa ja kova ikävä kotiin :roll:
Siksi mukaan, että oppii jotain muistakin elämän tyyleistä ja oppii arvostamaan omaa kotia, perhettä ja elämän tyyliä. Termi Vaihtelu Virkistää, pätee tässä aivan loistavasti.

Amalia
SunLion
Amalia
Siksi mukaan, että oppii jotain muistakin elämän tyyleistä ja oppii arvostamaan omaa kotia, perhettä ja elämän tyyliä. Termi Vaihtelu Virkistää, pätee tässä aivan loistavasti.

Joo, varmasti virkistääkin, mutta tossa sarjassa se vaihtelu on yleensä ihan toinen ääripää. Eikö mukaan menevät muka tiedä, että tulossa on jotain täysin muuta ku oma perhe-elämä, vai miksi ne sitten myöhemmin kitisee että ei oo yhtään kivaa?

FCSRY

ja tottavai tarua?Tv-sarja herättää kyllä tiettyjä ajatuksia!Hmm??sekä positiivisia,että :shock: jaa...
Itse viihdyn monikuttuurisessa perheessä/miljöössä.paljon elämää ympärill',koirat ja kissat saavat juosta vapaina,kuten monissa etelänmaissa on tapana!Kunnon ruokaa yhdesä tehtynä,paljon hyvää viiniä,saunailtoja naapurin kanssa..jne :D Tällästä elämää sain viettää joskus aikoinaan etelän maissa asuessani,sauna vain puuttui/korvikkeena sille kylpylät.. :D

TaskuMyy
Emmily_
Ihanan raivostuttava ohjelma! :D

:lol: :lol: Heheh, mutta toisaalta hyvä pistää hienohelmoja vähän karumpaa maailmaan niin osaavat arvostaa sitä mitä niillä on! :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat