Baleaarit - Viihde ja kulttuuri

Clemence

Mallorcalla olen ollut useammankin kerran ja mielestäni saari on aivan ihana!

Mallorcalla onnistuu sekä ranta- että kaupunkiloma. Palman kaupungissa tuntee olevansa suuressakin kaupungissa ja Palma Novan ranta-alueella on ihanaa sileää hiekkaa. Kohde sopii sekä aikuisille, että lapsille. Vuoriston pikkukaupungeissa aukeaa aivan oma maailmansa.

Suosittelen Mallorcaa lämpimästi kaikille, sillä siellä riittää tekemistä ja katsomista vesipuistoista keskiaikaisiin linnoituksiin! Ja shoppausmahdollisuudet ovat varsinkin Palmassa mahtavat! 8)

Ehdoton vierailupaikka on La Seun katedraali Palmassa. Yksi mahtavimpia rakennuksia, joissa olen käynyt! :o

Kommentit (6)

lillly

Olen ollut Mallorcalla ja kyllä tykkäsin paikasta. Tosin täynnä lähinnä Englantilaisia turisteja, joka oli välillä kyllä ärsyttävääkin. Aika samanlainen paikka kuin muutkin turistikohteet, ei jäänyt paikasta mitään erikoista sinällään mieleen.

Lähtisin toki uudestaan, mutta mielummin menisin ehkä johonkin muualle, sillä haluaisin kokea mahdollisimman paljon eri paikkoja.

PinkPanther
Shandy
Hih, ennenkuin luin Lanian viestin toisen kappaleen niin aattelin et "onpa ollut hurja bailureissu kun ei oo muistikuviakaan" :lol:

Veitpä sanat suustani!! :lol:

Lania

Mä oon ollu Ibizalla, mut se oliki sellanen reissu ettei siitä oo juurikaan mitään muistikuvia :?

Johtuu siitä että olin sillon 2v :P oli se valokuvien perusteella ihan nätti paikka :D

Maruchka

Kertokaapa matkakokemuksianne baleaareille, erityisesti Mallorcasta ja Ibizasta olisi mukava kuulla kokemuksia!
Mitkä ovat saarten plussat ja miinukset?
Lähtisittekö uudestaan, miksi?
Jos ette ole käyneet, niin miksi haluaisitte matkustaa juuri sinne?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat