Rysän päällä.... - Viihde ja kulttuuri

Lumi~
miru

Suomessa tommonen juttu ois muuten hyvä, mutta ei niitä juttuja telkkariin. Ihan vaan omaan tietoon.

eikö se ole silloin sama palkata yksityisetsivä tohon tehtävään..

Sivut

Kommentit (30)

FCSRY
nimosa
Oletteko katsoneet kyseistä ohjelmaa Subtv:ltä? Mitä mieltä olette? Onko teidän mielestänne oikein saada pettäjät itse teosta kiinni median kautta? Entä jos Suomeen tulisi samanlainen formaatti, olisitteko kiinnostuneita ottamaan yhteyttä ohjelmaan jos epäilisitte oman pulisonne pettävän?
Minä pidän kyseistä ohjelmaa tyypillisenä jenkkiviihteenä. Kaikkien yksityiselämään pitää päästä käsiksi.
Minulla ei ainakaan olisi pokkaa ilmoittautua ko. ohjelmaan jos epäilisin puolisoni pettävän minua. Vaikka minusta on oikein, että pettäjät jäävät kiinni, koska itse en voi sietää missään muodossa pettämistä, on ehkä media turhan raisu keino.
Ehkä petetyillä on myös vaara joutua naurun alaiseksi, sillä vaikka ohjelman tyyli on muka tosikkomainen, minusta tuntuu, että suurin osa katsojista pitää sitä ainoastaan viihteenä... Vai olenko väärässä?
Itselläni on hieman ristiriitaiset suhteet tuota ohjelmaa kohtaan, koska niin kuin sanoin, pettäminen on väärin ja on hienoa, että jää kiinni itse teosta, mutta että siitä tehdään eräänlaista viihdettä, saa minut hieman varpailleni. Onko se oikein vai ei...?

PS/ Eihän tuossa mitään etiikkaa tai moraalia ole,jos ei liene pettäjilläkään(en minäkään toiseen haluaisi kohdistaa moista media-vyörytystä,vaikka kuinka pettäisi?likapyykit pestään kotona) :roll:

Shanya

Pari kertaa olen katsonut, enkä kyllä enää katso.
Jotenkin ahdistavaa katsoa kun ihminen tulee nolatuksi (vaikkakin aiheesta) kaikkien edessä ja kuinka petetyllä on kamala olla. Juontaja ja yleensäkin touhu huvittaa, muttei hyvässä.
Mutta jos joku tykkää niin mikäs siinä.

SunLion

minäkin aattelin että ilmottautuja nolaa itsensä tavallaan julkisesti myös..vaikka oisikin toisen osapuolen syytä..

toisaalta saisipa pettäjä mitä ansaitsee.

välillä kattelen jos on aikaa/kiinnostusta/ei muuta tekemistä.

nimosa

Oletteko katsoneet kyseistä ohjelmaa Subtv:ltä? Mitä mieltä olette? Onko teidän mielestänne oikein saada pettäjät itse teosta kiinni median kautta? Entä jos Suomeen tulisi samanlainen formaatti, olisitteko kiinnostuneita ottamaan yhteyttä ohjelmaan jos epäilisitte oman pulisonne pettävän?
Minä pidän kyseistä ohjelmaa tyypillisenä jenkkiviihteenä. Kaikkien yksityiselämään pitää päästä käsiksi.
Minulla ei ainakaan olisi pokkaa ilmoittautua ko. ohjelmaan jos epäilisin puolisoni pettävän minua. Vaikka minusta on oikein, että pettäjät jäävät kiinni, koska itse en voi sietää missään muodossa pettämistä, on ehkä media turhan raisu keino.
Ehkä petetyillä on myös vaara joutua naurun alaiseksi, sillä vaikka ohjelman tyyli on muka tosikkomainen, minusta tuntuu, että suurin osa katsojista pitää sitä ainoastaan viihteenä... Vai olenko väärässä?
Itselläni on hieman ristiriitaiset suhteet tuota ohjelmaa kohtaan, koska niin kuin sanoin, pettäminen on väärin ja on hienoa, että jää kiinni itse teosta, mutta että siitä tehdään eräänlaista viihdettä, saa minut hieman varpailleni. Onko se oikein vai ei...?

dani

Juu, katson kyllä. On jotenkin nautinnollista katsoa kun ne pettäjäkusipäät jää kiinni ja saa vielä sellaisen nöyryytyksen myös. Formaatti Suomeen kans! :D

Lania

Siis toi ohjelma on NIIN HUIPPU :lol: Se on niin järkyttävän kamala, ällöttävä, inhottava, järjetön, koominen ja huvittava ettei mitään rajaa. Jossain siitä sanottiin hyvin, "niin uskomattoman kamala että naurusta ei tule loppua" tjsp.

tanjazuzanne

Ei tsiisus, toisaalta inhoan tota sarjaa, mutta toisaalta se on niin huvittava että sitä pitää katsoa.. Ihan järjetön, kyl jenkit osaa :D

MiuMiu*

Kyllähän sitä tulee katsottua, onhan se loistavaa viihdettä, vaikka munkaan mielestä ei ole silti kovinkaan kivaa "pelleillä" noin vakavalla asialla :?

Silti se on kuitenkin siinä ja siinä onko oikein ottaa media tuohon mukaan...toisaalta on hyvä, että koko kansa saa tietää kuka on pettäjä ( jotta osaa sitten välttää kyseistä ihmistä :roll: ) mutta toisaalta taas en ymmärrä miksi media pitää saada mukaan, monestihan se häiritsee vaan sitä kiinnijäämistä, kun pettäjät juoksevat kameroita karkuun ja tilanne jää selvittämättä, mua tuo ainakin haittaisi...
Itse saattaisin kyllä hyvinkin palkata yksityisetsivän jos tilanne olisi samanlainen, mutta en kyllä haluaisi mediaa siihen paikalle...jotenkin siinä silti nolaa vähän myös itseäänkin.
Olishan se mielenkiintoista saada sama formaatti tännekin, mutta epäilenpä, että meillä on täällä vähän liian pienet piirit kyseiseen ohjelmaan :lol:

Miffy

Ei hitto! Mä kun en kato telkkaria niin en totakaan tienny, mut siis MITÄ tossa oikeen tehdään?? Kuulostaa aika epäinhimilliseltä... No mut, sellasta se on Yhdysvalloissa :D

MiuMiu*

Toi ohjelma kertoo siitä, että joku joka epäilee puolisonsa pettävän laittaa noille hakemuksen tai jotain ja ne sit selvittää onko se totta ja kuvaa materiaalia ( eli seurailee pettäjän tekemisiä...) sit ne näyttää sen materiaalin petetylle ja lähtee kameroiden kanssa ilmiantaan pettäjän ja sit seuraa välienselvittelyä jos hyvin käy :lol:

Miffy

eiiih...! karseeta... voi pettäjä-raukkoja :( (tai no jos ne on oikein paatuneita ni sit sietääki) hm, tulee vaan mieleen, et onkohan noi aitoja vai täysin lavastettuja, mikä kyllä on mahdollista...

arkadia

Siis mä ainakin haluan vakaasti uskoa, että noi on näyteltyjä ja lavastettuja kaikinpuolin... Mä todella toivon niin, koska eikai muuten vois olla niin uskomattomia ihmisiä ja touhuja. :shock: Vaikka... Onhan kaikki mahdollista! :D

Amalia

Mä oon miettinyt sitä, että eikö tollanen ohjelma oo yksityisyyden rikkomista ja vieläpä aika rajua sellasta. Ei paljon auta, jos pettäjän ja sen uuden heilan naamat suhrataan, kun kuitenkin petetyn nassu on esillä, ja hyvin yhdistettävissä siihen toiseen puoliskoon. Ihme ja kumma, jos joku ei oo jo haastanut ohjelmantekijöitä oikeuteen.

Shandy

Mä oon muutaman kerran kattonut ja ohan se ihan viihdyttävää ;)

Mut en mä kyllä haluis et suomeen tulis toi formaatti, se olis kuitenkin taas sata kertaa paskempi ja sellanen väkisin tehty. Enkä mä itse olis valmis tuollaseen ilmottautumaan ainakaan..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat