Tallinnan shoppauspaikat!! - Viihde ja kulttuuri

cute

Kertokaas parhaat kaupat sieltä, ihan keskustasta mielellään. Ens viikolla mennään tallinnaan, joten ois kiva tehä löytöjä sieltä:) Ja jos tiedätte jotain hyviä kauppoja hotelli Tallinkin läheltä niin vinkkejä kiitos!!!!! :D

Tälläsen sivun oon löytäny mutta kun ei siitä oikein apua ole..kun ei tiedä missä ne on :P

http://www.viroweb.com/autoilu/tallinna.asp

Sivut

Kommentit (16)

nakymaton_ninni

Mä olin vähän pettynyt Tallinnan ostostelumahdollisuuksiin, tosin olin maassa ensimmäistä kertaa ja aika meni turistina kulkemiseen. Mieleen jäi kuitenkin vanhan kaupungin tuntumassa ollut Rottermanni keskus, joka oli ihmeellinen pikkupuljujen halpispaikka. Samaa tasoa kuin Sadamarket.

Torilla oli myös paljon kaikkea kivaa rojua myytävänä.

Kurkkupastilli

Tuosta Rimistä kyllä saa siiderit ja muut semmoiset samaan hintaan, kuin keskustan viinakaupoistakin, mutta väkevissä juomissa kannattaa käydä katselemassa hintoja muualtakin. Esim. 10 pullon pakkaus viru valgeeta maksaa Rimissä päälle 40 euroa ja pienemmässä viinakaupassa n. 25 euroa.

Itsekin suosittelen Viru-keskusta joka taitaa olla ihan Tallink-hotellin vieressä, siellä on ainakin pari kivaa kenkäkauppaa, urheiluvaateliikkeitä, Vero Moda, Mango, merkkivaateliikkeitä, suuri kosmetiikkakauppa ja monia pieniä vaatekauppoja. Merekeskuksesta ja Sadamarketista terminaalin lähellä löytyy kaikenlaista krääsää (piraatteja...). Sadamarketissa voi piipahtaa myös yläkerran sex shopissa silmiään pyörittelemässä :D Nuo nyt oli ne perinteisimmät..

Embo

Vanhan kaupungin vieressä ja jonkin hotellin yhteydessä oleva kauppakeskus, jota minäkin suosittelisin lienee kanssa just tuo [size=11]Viru-keskus[/size] nimeltään.. :-k

Olen käynyt siellä pari kertaa ja mm. kenkäkauppa ABC King on tosi kiva! Toinen suosikkini tuolla kauppakeskuksessa on Kaubamaja, joka on vähän Helsingin Sokoksen tapainen, mutta kosmetiikka-ja hygieniatuotteet on edullisempia. Lisäksi siellä löytyy kivoja uusia tuotteita, jollaisia ei ole Suomessa nähnyt (ainakaan minä). Muun muassa meikkejä Manhattan ja Boujours -merkeiltä.

Daisy

No tässä kun Virosta ja Tallinnasta puhutaan, niin jos joku sattuisi huomaamaan tämän, niin voisiko joku kokeneempi matkailija kertoa, mitä hyviä yökerhoja Tallinnassa on??! Olen menossa poikakaverin kanssa uudeksi vuodeksi Tallinnaan ja joku baari olisi kiva löytää. Viime kerralla kun kävin siellä ekan kerran elämässäni, ei löydetty kuin Tallinkin alakerran baari...

Niin ja niin kuin olisin nähnyt, että kun siitä Viru-keskuksesta lähtee kävelemään eteenpäin syvemmälle kaupunkiin (hotelli Olympiaa kohti), on siellä joku toinenkin kauppakeskus... Näin minä muistelisin. Ei varmaan yhtä iso kuin Viru-keskus, mutta taisi olla jonkinlainen paikka kuitenkin.

sommerfugl

Kauppakeskus Kristiine on ihan 5 min päässä Viru-keskuksesta bussilla. Siinä yhteydessä on Prisma, mutta liikkeitä löytyy jokaiselle. Vero Modat, Tommy Hilfigerit, kenkäkauppoja ym... Kauppakeskus on iso, joten aikaa saa varata.

Nyytikki

Mihin aikaan Tallinnan kaupat aukeavat viikolla, entä viikonloppuisin? Katselin vähän päiväristeilyitä, joilla on maihinnousu jo 7.45. :roll:

Rattle_girl

Lähden keskiviikkona mieheni kanssa tallinaan 4 päiväksi, joten mitä halpoja kauppoja yms. te suosittelesitte?
Entä mitkä ruokaravintoloita ja kapakoita?

Tsein

Tuossahan noita yläpuolella on paljonkin kauppoja. Merekeskus ja Viru Keskus on todettu hyviksi. Viru Hotellin yhteydessä on Amarillo, josta sai hyvää ruokaa kohtuu edullisesti.

mamelukki

Viistosti Rimin takana on sellainen viinakauppa kuin LIVINKO! Se on kuulemma tallinan halvin viinakauppa tai niin ainakin virolainen ystäväni on kertonut. Muualla en ole käynyt ostamassa alkoholia niin en voi itse vertailla. Kokeilkaa, katsokaa, paikalliset kuulemma ostaa sieltä. :D [size=7]toivottavsti joku ymmärsi[/size]

Shiny Me

Onko hyviä paikkoja ihan kävelymatkan päässä satamasta vai pitääkö lähteä bussilla tms? Entäs hintataso nykyään? Vaatteet, ruuat jne. Oon lähössä päiväristeilylle, aikaa Tallinnassa 3,5 tuntia. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat