Hyviä siidereitä? - Viihde ja kulttuuri

Aimée

Kopparbergistä puheenollen, sen lakkasidukka on ihan todella hyvää, etenkin oikein jääkylmänä, njam.

Sivut

Kommentit (246)

nsku

Rekorderligin siiderit, ah!<3 Niin hyviä. Mansikka-lime, Mansikka-raparperi ja vanilja-omena on lempparini! Upciderin frozen pineapple ja kiiwi on myös hyviä! Ja summerfruits ja päärynä. :P

tanjazuzanne

Testasin Fizzin Cappucinoa. Aivan hirveän makuista, että piti viemäriin viskata. Kopparbergin mustaherukka oli kanssa aika karvaanmakuinen, ei uponnu :?

Sirpa-Kyllikki

ehdottomasti kuiva omppu. ihan perus golden capin sparkling dry menee kuin rännistä alas, samoiten crowmoor.

se uus raparperi light oli aika kammottava kokemus, lähinnä hiilihapotettua ylimakeutettua laimeeta raparperimehua. toinen uutuus vanilja light sen sijaan oli jopa positiivinen yllätys. ei nyt mitään herkkujen herkkua, mutta näin päärynäsiiderin vihaajallekin maistui kohtuuhyvin. tosin tykkään kyllä vaniljasta, ehkäpä siksi. suhteellisen raikas maku kuitenkin ja vanilja maistui sopivasti.

oispa jo terassikelit!

aamutähti

Se Rekordeligin uus karviaissiideri on ihan kamalan makusta ja hajuista! tulipahan vaan mieleen ku lueskelin tätä :D kerran maistoin kaverilta saman valmistajan jotain siideriä, en kuollaksenikaan muista mitä, ja se maistu ihanalle tuoreelle mansikalle. Sitä tahtois maistaa uudestaan :)

Asphyxia
aamutähti
Se Rekordeligin uus karviaissiideri on ihan kamalan makusta ja hajuista! tulipahan vaan mieleen ku lueskelin tätä :D kerran maistoin kaverilta saman valmistajan jotain siideriä, en kuollaksenikaan muista mitä, ja se maistu ihanalle tuoreelle mansikalle. Sitä tahtois maistaa uudestaan :)

No se tuoreen mansikan makuinen on just se mansikka-lime :) Mua vähän arveluttaa toi karviainen, kuulostaa niin hämärältä siiderimaulta :shock:

pilkku
Mimia
jessi
Rekordeligin (tmv.) se joku mansikka-lime on aika mehun makusta

Tuo on kyllä tällä hetkellä suosikkini.

Oletteko maistanut Rekordeligin uutta vadelma-karambola siideriä? Maistoin viikonloppuna, mutta en ole vielä aivan varma oliko se hyvää.. :? Pitää juoda toistekin ennen lopullista tuomiota. :wink:

Mä tykkäsin tosta vadelma-karambolasta :) samoten se mansikka-lime on musta tosi hyvää mut ei niitä kovin montaa voi juua peräkkäin. Niitä ei vaa kovi monet kaupat myy ja niistäki tuntuu oleva monesti lopussa nuo parhaat maut :?

Mimia
jessi
Rekordeligin (tmv.) se joku mansikka-lime on aika mehun makusta

Tuo on kyllä tällä hetkellä suosikkini.

Oletteko maistanut Rekordeligin uutta vadelma-karambola siideriä? Maistoin viikonloppuna, mutta en ole vielä aivan varma oliko se hyvää.. :? Pitää juoda toistekin ennen lopullista tuomiota. :wink:

oranssi
jessi
oranssi, ootko tosissas et jätkäs haluu makeeta juotavaa?!?!:D Heh ymmärrän kyl mut harvemmin noin päin..;)

Joo, se ei ole tässä(kään) asiassa kovin "miehinen". :) Hyvä puoli on tietenkin se, ettei noita makeita juomia voi juoda loputtomiin ennenkuin ne alkaa ällöttämään, joten mitään kännitoilailuja ei hänen puoleltaan ole odotettavissa, pikemminkin se olen mä joka päissään mokailee.

Mut kiitti vinkeistä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat