Huvipuistoista!? - Viihde ja kulttuuri

Pahis

]]

se xonpark on mielettömän kallis ja enemmän sellanen extreme juttu! 8)

Sivut

Kommentit (49)

denise

Mä kävin Powerparkissa viime kesänä ja tykkäsin kovasti, oli hyvät laitteet! Tänä kesänä sinne on avattu uus vuoristorata jos en väärin muista... ite en vaan tohi mennä ihan noin hurjiin laitteisiin :D
Särkänniemes on joskus nuorempana tullu käytyä, mut siitä en muista oikeen mitään...
Wasalandiassa kävin pari kesää sitte ja siellä on enempi lapsille suunnattuja laitteita

mimuli

en tykkää yhtään :(
oon niin nysverö, etten uskalla mennä kaikkiin laitteisiin. Ja suurimmassa osassa tulee huono olo. Lisäksi en voi sietää joidenkin (esim. Suomen Tivolin) kiskurihintoja :evil:

Sonkku

Huvipuistoista pidän vaikka en kaikkein hurjimpiin laitteisiin uskalla mennä. Käytiin Saksassa EuropaParkissa. Ehdottomasti hienoin huvipuisto jossa olen käynyt. Suomessa suosikki on Särkänniemi.

Pahis

]]

Eli tykkäättekö käydä huvipuistoissa ja mikä huvipuisto on paras? :lol:
Itse tykkään ihan mielettömästi huvipuistoista...Oon käynyt mm. Särkänniemessä ja Tykkimäessä! :lol: Särkänniemessä lähes joka kesä mut nyt tulee poikkeus kesä... :?

Eli itse oon lähössä poikaystäväni kanssa PowerLandiin!!! :lol:
Onko kokemuksia? Suositteletteko? :D

MiuMiu*

Tykkään! Huono homma vaan, että suurin osa sijaitsee etelässä päin, joten melko harvoin tulee käytyä...mutta Lintsi on kuitenkin paras.
Pientä huvia saa kokea kun tivoli on parhaillaan täälläpäin...vaikka eihän se huvipuistolle vertoja vedä :(

Cadillac

Ziisus meikä rakastaa huvipuistoja. Tampereelle matkustin viime vuonna ihan vaan Särkänniemen takia. :P
Lintsillä käyn joka vuosi. Parhaita muistoja on, kun on ollut ilta (vähän ihmisiä) ja on päässyt vuoristorataan about 8 kertaa peräkkäin jonottamatta. :lol:

Juu, vähän lapsettaa välillä. :wink:

Pahis

]]

Mä en pääse varmaan ikinä Lintsille! Sinne on niin pitkä matka! :cry:

Mut onko kukaan käyny PowerLandissa?? Onko siel laitteet hyvät? :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat