Ne vie Radio Cityn! - Viihde ja kulttuuri

Amalia

Maikkarin uutisissa kerrottiin just, että uusien radiotoimilupien myöntämisen myötä Radio City, Sävelradio ja Uusi Kiss (muistaakseni) lopettavat toimintansa vuodenvaihteessa. Hitot humpasta ja popista, mutta kehtaavatkin lakkauttaa maan ainoan rokkikanavan :evil: !

Onko teidän muiden suosikkiradiokanava tässä joukossa? Ja osaako joku kertoa, miltä kanavalta kuulee ensi vuonna rokkia ja sporttia? Lakkautettujen kanavien tilalle on kuulemma tulossa miehille suunnattu Rock FM ja naisille Lady FM (törkeän stereotyyppistä jaottelua!), mutta en mä ainakaan ihan heti innostu noista :roll: .

Sivut

Kommentit (69)

dani

Miten naisille ja miehille muka voi olla eri kanavat? Onko miesten ja naisten musiikki muka jotenkin erilaista? :o

Radio City ei kuitenkaan oma lemppari oo, Ylex:ää tulee kuunneltua eniten. Ikävä homma kuitenkin rokkidiggareille. :?

Cadillac

Mua korpee myös aivan TAJUTTOMASTI tuo Cityn lakkautus!! :x

Suhtaudun vähän skeptisesti tähän uuteen Rock FM:ään, osaksi juuri tuon "miehille suunnattu" -sloganin vuoksi. Tosin jossain on sanottu, että Citynkin kohderyhmä on 20-jotain vuotiaat miehet, mutta... [-(

Se on varma, että Lady FM ei tod. ole mun juttu. En mäkään käsitä, miten rock on muka ainoastaan miesten musiikkia... :roll:

Miffy

No jo on v*ttu. Suurimmalta osalta kanavista tulee pelkkää sataprosenttista tuubaa, City yks niistä harvoista hyvistä.

No, onneks sit jää viel Groove FM.

Ja mitä hiton juttua tuo miesten ja naisten kanavista? Mitä shittiä.

Miffy

On kyllä outoa ja jotenkin melkoisen ärsyttävää.

Mä ainakin kuuntelen rokkia ja viel enemmän punkkia ja hc:ta, mist tuliki mieleen et missaan huomenna yhen tosi tykin keikan ku oon kipeenä :( :(

Cadillac

Sävelradion lopettamista perusteltiin sillä, että keski-ikäsille tulee samanlaista tarjontaa tsiljoonalta muultakin kanavalta.
Mutta ei tota Cityn lopettamista ainakaan mun järki käsitä. Sehän on ihan ainoo kanava laatuaan ja vielä käsittääkseni kerää tosi hyvin kuuntelijoitakin. Weird... :-s

Miffy
dani
Minkä keikan jos saa kysyä?

Bitume, Endstand ja No Shame Tavastialla ;) Ouh! Viime vloppuna olin Turus kuulees Bitumea ja No Shamea, TYKKIII!! :D

Gwen

Toi on ihan syvältä.. Ehkä opettelen kuuntelemaan päivät pitkät jotain ikivihreitä.. NOT! Oliskohan aiheesta jo pistetty adressi pystyyn..

Amalia
dani
Mitä siellä Lady FM:llä sitten soitetaan? Spice Girlsiäkö?

Jospa meille leideille luukutetaan James Bluntia ja Robbie Williamsia, eikö se olis sitten tyttömusaa :roll: ... Käsittämätöntä, että musiikkimaunkin kuvitellaan määräytyvän jotenkin kromosomien mukaan! Mikäli nuo kanavat mainostaa itseään vielä vuodenvaihteen jälkeen "suunnattu miehille/naisille"-systeemeillä, mä lähetän aivan varmasti niille äkäistä palautetta ja ryhdyn boikottiin. Ugh.

Gwenin kaipaama adressi on ehdottoman hyvä idea! Pitää tarkkailla josko sellasta olis jossain jo aloteltu.

Gwen

Löysin mielenkiintoisen pointin tuolta liikenne- ja viestintäministeriön nettisivuilta tähän liittyen:
"lman toimilupaa jäivät Sävelradio sekä nykyinen Radio City, jonka toimilupayhtiö Suomen Urheiluradio Oy ei hakenut toimilupaa."

Eli ei kai sitä meiltä varsinaisesti viedä, jos toimilupayhtiö ei edes ole anonut toimilupaa :shock: ..Ja lisäksi tuolla oli näistä uusista kanavista, että firma x aloittaa rockiin erikoistuneen kanavan sekä naisille suunnatun kanavan.. Tuon rockin yhteydessä ei siis ole mitään puhetta miehistä :roll: ..Mutta otapa näistä selvää..

Ja ministeriön sivut tässä
[url]http://www.mintc.fi/

Amalia
Gwen
Löysin mielenkiintoisen pointin tuolta liikenne- ja viestintäministeriön nettisivuilta tähän liittyen:
"lman toimilupaa jäivät Sävelradio sekä nykyinen Radio City, jonka toimilupayhtiö Suomen Urheiluradio Oy ei hakenut toimilupaa."

Häh, ettäkö Citylle ei ole edes haettu toimilupaa :?: Tosi outoa, mä olen luullut että toiminta olis kannattavaa koska muita tuollaisia kanavia ei ole, ja Cityllä on jo tosi vankka kuuntelijaporukka.

Maikkarin nettisivujen uutisissa kerrotaan, että "SanomaWSOY sai toimiluvat kahden uuden valtakunnallisen radiokanavan käynnistämiseksi. Toinen kanavista on ensisijaisesti 25-44-vuotiaille naisille suunnattu Lady FM ja toinen samanikäisille miehille suunnattu Rock FM."
Eli ilmeisesti joku taho on kuitenkin keksinyt jakaa radiokanavat sukupuolen mukaan :roll:

Gwen

Erittäin hämärää.. Ehkä tähänkin saadaan selvyys huomisen lehdistä.. Cityn omilla sivuilla tosta ei vielä ainakaan tovi sitten ollut mitään mainintaa.. Me ollaan sit varmaan jatkossa erittäin kapinahenkisiä, jos me kuunnellaan nuorten miesten kanavaa.. *ei pysty ymmärtämään kuka tuollaisia sukupuoleen perustuvia jakoja voi saada päähänsä ja vielä 2000-luvulla*

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat