Hyviä mainoksia - Viihde ja kulttuuri

miss.

Mun kaveri nauro ittensä ihan kipeeksi sille mainokselle, jossa joku lähettifirman tyyppi tulee autolla pihaan, missä joku toinen duunailee jotaki ja tää lähetti sit aukasee oven ja törmää tiiliseinään. Mää en vaan tajuu tuota! Miks oven takana on joku tiiliseinä ja oisko sen lähetin pitäny muka tietää siitä, häääh? :roll:

Sivut

Kommentit (412)

^manteli^
Sharon
Hei tietääkö joku mikä biisi soi tossa vanhassa vr mainoksessa, jossa se kyyhky matkustaa junan katolla kotiin? :D

ettei se vaan olis se Lovestory kappale. Rakaustarin elokuvasta lovestory :D Jos nyt vain puhutaan samasta mainoksesta :D

k87
xaz
Loistavimmat mainokset tällä hetkellä on kyllä ne Veikkauksen "ei tuu yleistyyn"-mainokset :lol:

Ekakerran ku nähtiin siskon kanssa se Raimo-mainos, naurettiin katketakseni, ja niitä vuorosanoja huudeltiin koko viikonloppu :D

Eilen näin ekakerran kunnolla sen vilkkuvalot-mainoksen, voi taivas että nauroin :lol:

Muhun noi ainaki iskee iha täysiä.

komppaan!

jaffalla on taas joku uus mainos, missä poika ja tyttö on sängyllä ja se poika pelleilee jtn jaffapullon kanssa. sit sen keskeyttää vaan se BOOT! ääni :lol:

ja sit se fennia mainos. mies menee kuntosalille kokeilemaan minkälainen sali on ja tiskillä tyttö alkaa esitellä kaikee jäsenetuja :D se on kans aika hyvä.

Jeannie

Mie tykkään kauheasti siitä mainoksesta, missä ne eri värit räiskyy musiikin tahdissa. Siinä taidettiin mainostaa jotain telkkaria. Hoksaako kukaan...

Tollotan sitä aina silmät tapillaan ja lopuks totean VAU. Se on hieno :!:

korpikaisla

Mun mielestä jotenkin niiiiiiin hellyttävä on se mainos, jossa nainen ja mies juttelee hempeilyn jälkeen:

Nainen: "Mitä sä mietit?"
Mies: "Naapurin Tiinaa."

En tosin muista yhtään, että mitä tossa mainostetaan... Aika harvoin jää mieleen mitä mainostetaan, vaan ainoastaan se, että onko mainos hyvä vai huono :roll:

PinkPanther
Maruchka
Lisäksi mä jotenkin tykkään niistä Soneran mainoksista, missä Pirkka-Pekka Petelius istuu huussissa ja vääntää huonoa enklantia.

Nuo mainokset on aivan loistavia.. tosin mie ku olin keväällä työhaastattelussa, ja se duuni olis ollu soneran liittymien myyntiä, ni pontevasti väitin ettei soneraa oikein mainosteta missään... :oops: En mie oo ikinä noita pp-peteliuksen mainoksia ajatellu mainoksiks. Ja miul itellä on dna... en saanu sitä paikkaa :oops: :lol:

Maruchka
korpikaisla
En tosin muista yhtään, että mitä tossa mainostetaan...

Kurko mainos, ja hauskoja ovat kyllä! Lisäksi mä jotenkin tykkään niistä Soneran mainoksista, missä Pirkka-Pekka Petelius istuu huussissa ja vääntää huonoa enklantia.

xaz

Loistavimmat mainokset tällä hetkellä on kyllä ne Veikkauksen "ei tuu yleistyyn"-mainokset :lol:

Ekakerran ku nähtiin siskon kanssa se Raimo-mainos, naurettiin katketakseni, ja niitä vuorosanoja huudeltiin koko viikonloppu :D

Eilen näin ekakerran kunnolla sen vilkkuvalot-mainoksen, voi taivas että nauroin :lol:

Muhun noi ainaki iskee iha täysiä.

Phoenix

Minä komppaan kanssa sitä hobby hallin kissaa... Tulee heti omat tuholaiset mieleen...

Ja sitten se jonkun vakuutusyhtiön mainos missä on se käärme ja muija juttelee lieron oistajan kanssa puhelimessa. Vetoaa minuun varmaan just siksi kun itsellä on kärmy olohuoneen nurkassa... :roll:

Mariel
Miffy
Mä tykkään Cliniquen mainoksista. Kerrankin mainoksia, joissa ei ole hyväksikäytetty naisen kehoa tai naamaa. Ja vieläpä kosmetiikkafirma!!

eiks kosmetiikka kohdistu naisen naamaan? :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat