The Sims 2 - Viihde ja kulttuuri

-Nadia-
marimma
-Nadia-
Mullaki on omat ennakkoluulot tota loma lisäosaa kohtaan..pelkään et siit loppuu mielenkiinto aika nopeaan. Toisaalta ajattelin sitä kuitenkin koittaa :D Jos sitä pitkästä aikaa taas innostuis pelaamaan.. Lemmikki lisäosan kanssa ihan jumissa ku tein "pienen" kissatalon ja ne sikiää koko ajan :D

Mua harmittaa kun niihin mahtuu niin vähän elukoita aina taloonsa :( Eikä ne pysty edes lisimään jos niitä on jo paljon siellä.. Elukoita ois kuitenkin kiva kun sais melkein sen 20 :roll: Mä ainakin haluaisin..

:D joo ihan niin pitkälle mä en oo päässy..toisaalta ainaku kissat sai pentuja ni myin tai lahjotin niitä naapuri simsseille :D muuten huusholli oli ihan kaaoksessa..ruokakupit tyhjiä ja hiekkalaatikot täynnä ja sit osa karkaili ja tappeli :D

Sivut

Kommentit (251)

marimma
SunLion
mun perheet on niin mieluisia etten koskaa haluu et ne kasvaa vanhenee kovasti...nyt oon ihan et öy nöy, kun kulta sano et ehkä ei voi siirtää mun simejä tälle uudelle koneelle :shock: monen vuoden työ :O

huj marimma, se puutarhointi oli aika vaativaa...ite en jaksais tollasia plantaaseja pitää :D

Miksei vois siirtää? :? Siellähän on se userdata mikä käsketään ottaa talteen aina varmuudeks kun asennetaan uutta lisäosaaeli siellä pitäis olla kaikki se tallessa mitä peleissä tarvitaan :)
Vai kiikastaako se edes tästä?

Sitä kun on iso perhe niin isot plantaasitkin on helppo pitää kunnossa ;)

marimma
-Nadia-
hehee nyt on tullut taas uus sims 2 osa..Se joku autiolla saarella vai mikä ihme? :D

Castaway on ainakin pleikkarille, mut se vois olla ihan hitsin mielenkiintonen PC:lle :D PC:lle on vaan toi simssin oikee lisäosa "matkoilla" tms.

-Nadia-

Nii joo tajusin just et sehän uusin on tosiaan vaan pleikkarille :o hitto mitä rahastuksen makua! En oo koskaan pelannu pleikkarilla simssii enkä todellakaan ees halua :( Noo en mä olis ees halunnukkaan sitä. ( enpä!! :D )

marimma

Mulla on menny hyvin niitten kanssa :D silti haluaisin lisää lemmikkejä sinne, kun jos on 4 simiä niin mahtuu ainakin nyt joku 6 elukkaa ehkä, mutta ei se riitä mulle :roll:

Jomina

Oon taas niin koukussa! Pari päivää pelaillu ja addikti ei voisi olla suurempi :D No ei ulkonakaan voi olla, kun sataa, niin sallin tän ittelleni!

marimma
shazzer
Pääsen kohta pelaamaan sims2:sta elämäni ensimmäistä kertaa. Tiedän jo että jään koukkuun :)

Ekaa kertaa :o ?
KÄÄÄK :lol: Vähän hienoa..

Mä haluan sen autiosaaren pleikalle =P~
Vaikka vihaan kyllä pelata simssiä pleikalla, mut kun ei tota PC:lläkään ole :x

marimma
Fanni
Arvatkaa kuka sai vihdoinki 20. lapsensa :D Melko saavutus vai mitä? ;)
en kyllä välillä itekään tajua miten jaksan :oops:

Helppoahan se on :lol: mua vaan ärsyttää se että jos haluais paljon yliopiston käyneitä lapsia, niin ne täytyis jaksaa pelata siellä yliopistolla läpi ja palata sitten vasta naapurostoon sen oikeen perheen luo ja pistää se jatkamaan sukua samassa talossa esim. Mut se yliopistonkäyminenkin kestää niin perhanan kauan :x

xaz

Mulla menee normisti ainaki puol tuntia jos teen uuden tyypin ja sille talon :shock: jos oikein nopee yrittää olla niin saan puristettua sen ehkä n. kahteenkymmeneen minuuttiin :shock: ei siittä vaan voi suoriutua mitenkään nopeesti! :D Kaikki pitää harkita tarkkaan :wink:

-Nadia-

Mullaki on omat ennakkoluulot tota loma lisäosaa kohtaan..pelkään et siit loppuu mielenkiinto aika nopeaan. Toisaalta ajattelin sitä kuitenkin koittaa :D Jos sitä pitkästä aikaa taas innostuis pelaamaan.. Lemmikki lisäosan kanssa ihan jumissa ku tein "pienen" kissatalon ja ne sikiää koko ajan :D

marimma
-Nadia-

Mua harmittaa kun niihin mahtuu niin vähän elukoita aina taloonsa :( Eikä ne pysty edes lisimään jos niitä on jo paljon siellä.. Elukoita ois kuitenkin kiva kun sais melkein sen 20 :roll: Mä ainakin haluaisin..

marimma
Jomina
^^ Niin on siis se missä Simsit voi viedä ihan konkreettisesti lomalle? Mieheke tais ladata sen jo viime viikolla mun koneelle. En oo vaan vielä ehtinyt kokeilemaan...

Juu "Bon voyage" :)

Mimia

Mä haluaisin niin taas pitkästä aikaa (eli ~2vko :oops: ) pelaamaan! Ennen rakentelin vain taloja suurimmaksi osaksi, kun minua alkoi pelatessa ärsyttämään niin kovasti tuo syö-käy suihkussa-käy vessassa-nuku-... perustarpeiden tyydytys. Puolet ajasta menee tuohon pelatessa..

Mutta nyt, kun oikean koodin löysin, niin johan peli alkaa rullaamaan. :D [color=yellow]Maxmotives [/color]-koodi kirjoituskenttään, niin palkit täyttyy. Näin simini voivat bilettää ja elää täysipainoista elämää, eikä niiden tarvitse nukkua, käydä suihkussa ja vessassa ollenkaan, jos en niin halua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat