suosikki-huippumallisi? - Viihde ja kulttuuri

ivoire
dani
Miss Suomet on yleensä aika tylsiä, niinkuin Ninni mikätäänyton, näyttää aika v-mäiseltä ja kroppakaan ei mun mielestä oo mikään erityisen hyvä.

Mä oon monesti miettinyt, mikä mua tossa Ninnissä häiritsee ja tosiaan se on just toi v-mäisyys. Voi olla ihan mukavakin tyttö, mutta siltä se ei tosiaankaan koskaan näytä. Jotenkin hirveen ylimielisen oloinen tyttö.

Sivut

Kommentit (44)

Miffy

No joo Suomessa, mutta sinänsä Suomessa ei edes ole huippumalleja. Jos siis ajatellaan huippumallilla sitä, mitä esim. joku Claudia Schiffer tai Kate Moss on, kuten se yleensä määritelläänkin.

menthol

Ketä huippumallia ihailet erityisesti?Miksi? Itse myönnän pitäväni melkein kaikista, ylitse muiden ovat kuitenkin Gisele Bundchen (upea kroppa), Kate Moss (90-luvun kasvot), Milla Jovovich (Kaunis!!!) sekä tämä Maybellinen uusi kasvo Adriana Lima (mikä kasvojen luusto!) .

Miffy

Noh, huippumalleista mä diggailen kyllä Kate Mossia. Se on täydellinen! Täydellinen kroppa, kiva tyyli (jota itsekin suosisin jos mulla ois hiukan kapeemmat jalata ja jos oisin kapeempi muutenkin :lol: ).

Shandy

Mää en ees varmaan tunne ketään huippumallia ulkonäöltä :shock: :lol: Tai en mä ees tiiä ketkä lasketaan huippumalleiks.. Mut ei mun mielestä ne mallit kovin kummosia ole.

blaah:)

Mun lempi huippumalli on Laetitia Casta. Sillä on mun mielestä aivan uskomattoman kauniit kasvot ja hyvä kroppa. Se on mun mielestä aika muodokas malliksi. Ja tällä typyllä on myös uskomattoman upeat hiukset :D

Jeii

Blaah:) puhuu asiaa. Hänellä on todella kauniit kasvot.

Itse pidän myös tästä tummasta naisesta mikä hänen nimensä nyt olikaan, en tarkoita Naomia.

Sinsemilla

miekään en kyllä oo oikein noihin perehtyny... ne on nii ruikkuja, eikä yleensä ees kasvoista kovin kauniita... no okei, se Natalia mikä lie, on vissiin joku venäläinen tms, mistä oli vasta trendissä juttua, on ihan nätti... :)

Sinsemilla
Miffy
Vodianova ;) Se on munkin mielestä älyttömän kaunis! Mutta siinä ei oo tarpeeks rosoa. Kate Mossissa on, se rokkaa :D

nii onhan se vähän semmonen nättityttö... ;)

sira

Gisele Bundchen on aika ilmestys! Se runko on jotain ihan uskomatonta ja just nuilla huippumalleilla se liikkuminenki on semmosta tosi joustaavaa ja kissamaista.

Joku tuolla aikasemmin sano ettei ne huippumallit oo kummoisia..nojoo, oon vähä eri mieltä. Kyllä siihen nyt jotain vaaditaan, että tienaa niitä summia mitä ne nostaa pelkästään yhestä keikasta!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat