Radiokanavien aamushowt - Viihde ja kulttuuri

shazzer

Nykyään tosiaan tulee harvemmin aamulla radiota avattua kun olen silloin vielä helposti unten mailla :P
Ennen, radio mafian aikana piti kuunnella juusoa ja peltsiä. Ne oli niin mahtava pari!
Sittemmin myös nrj:n aamuja, ja siis tosiaan silloin kun siellä oli äänessä nykyään maikkarin tulosruudussa vaikuttava Immosen Toni ja voicen Komulaisen Kristiina. Sai usein hyvät naurut! :lol:

Ketäs siellä radio rockissa on nyt aamussa?

Kommentit (8)

KataTheBlondi

Ai, mä taas tykkään NRJ:n aamumeiningistä. Täällä Savonlinnassa kuuntelen yleensä tuota. Jos oon Mäntyharjulla, kuuntelen Ylex:ää... sielläkin hulvattomat jutut.

k87

YleX ja radio rock on ihan ykkösiä aamuohjelmien suhteen. (YleX muutenkin)

läpät on ihan loistavia. saa aamulla nauraa vatsa kippurassa välillä niille jutuille :lol:

KataTheBlondi

Mutta näähän on niin makuasioita kuin vaan makuasioita voi olla. Jokainen tykkää vähän eri asioista. :D En itse edes tiedä miltä Voicen aamu kuulostaa kun ei täällä ainakaan ennen ole se kuulunut. Ollaan niin tuppukylässä :D

xaz

En oo kamalan paljo eri kanavien aamuohjelmiin tutustunu, mut sen verran voin sanoo et ehdottomasti Ylex.

Voicen ja NRJ:n aamut.. ne on mun mielestä niin käsikirjoitetun kuuloisia ja teennäisiä ettei niitä vaan voi kuunnella ilman et korvat alkaa vuotaa verta samalla ku kyyneleet valuu silmistä :roll: No aivan varmastihan Ylex:lläkin on käsikset, mutta ne tekee shown niin luontevasti ettei siihen seikkaan keskity samalla tavalla ku noilla muilla kanavilla :D

Radio Aallon aamua yritin moneen otteeseen tuossa talvella kuunnella, mutta en vain tykkää siittä Olgasta joka siellä on.. :?

edit.
Ja Nova se on muutenki niin ahterista etten ees ala mitään aamuohjelmaa tähän erittelemään :lol:

miss.

Varmaan jokainen on kuunnellut joskus jotain radion aamuohjelmaa ja moni kuuntelee vakkariin jotain tiettyä. Mitä kanavaa kuuntelet ja miksi? Onko joku kanava, jonka aamut ei iske?

Ite kuuntelen Suomipopin aamua ja liputan kaikille tutuille ja tuntemattomille Jaajoa ja Annia :D. Oon kuunnellu jo monta vuotta Jaajoa ja olin ihan möks, kun se sit siirty aamuihin, kun tosi harvoin pääsen kuulemaan. Eikä Juha Vuorinenkaan enää ole kuvioissa samalla tavalla mukana kuin Jaajon ja Juha Vuorisen iltapäiväkahvisessioissa :wink:. Mutta aina kun oon aamulla hereillä ja on mahdollista radioo kuunnella, käännän Suomipopille ja hihittelen niitten jutuille yksinäni. Kaikki varmaan tietää tilanteen, kun istuu bussissa ja nauraa yksinään radiojuontajien jutuille :lol:.

Yks aamu kuuntelin hetken aikaa Voicen aamua mutta se miesjuontaja puhui niin uskomattoman hitaasti ja venytellen etten voinu kuunnella viittä minuuttia pitempään. Sama juttu on NRJ:tä kuunnellessa; riittää, kun kuulen sen Lotan äänen, ni rupiaa ärsyttään. Oon vaan niin aikasin aamusta sen verta pahankurinen, että pienetki jutut saa savun nouseen korvista :oops:. Siks onki kiva, kun on ne lempparijuontajat, joita voi kuunnella. Ja se suomimusakin on ihan lepposta aamumeininkeihin, vaikken muuten mitään finnhitsejä jaksakaan kuunnella :D.

Vaity

Eipä kovin usein tule aamulla mitään kuunneltua, mutta jos kuuntelen niin kuuntelen Ylex'ää.
Rakastan niitä hassunhauskoja juontajia.

The Voicen aamut ei iske.
(Vai mikähän sen radiokanavan nimi nykyään onkaan)

miss.
KataTheBlondi
Ai, mä taas tykkään NRJ:n aamumeiningistä.

Mää tykkäsin Tenkasen aamuista mutta nyt se "pääjuontaja" vaikuttaa jotenki turhan rauhalliselta ja asialliselta tommoseen aamutoimintaan. No, vaikee sanoa, kun sitä todella harvoin kuuntelen. Lotassa mua ärsyttää oikeestiki se ääni ihan tajuna :D. Tiijän, että se on tosi sanavalmis ja ehkä ihan hauskaki mut toisaalta tuntuu, että se ei oo sanavalmis siinä mielessä, että mää innostusin niistä jutuista. Mut pahinta on se ääni :D.

marimma

Aamuisin harvemmin radioa avaan, mutta Radio Rock se on joka tässä kämpässä meitä huvittaa, ja hyvin huvittaakin :D Tarpeeks reteetä ja suora sanaista taontaa :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat