Hauskoja nimiä yms. - Viihde ja kulttuuri

Mimia
Rasberry
Meidän paikkakunnalla on Sikiö sukunimisiä :roll: jotenkin ällö. (mun tuurilla joku kohta väläyttää sukunimensä olevan Sikiö :? hurraa..)

:D Mun luokalla oli ala-asteella poika, jonka sukunimi oli Alkio.

Sivut

Kommentit (171)

anne.t

Kaverillani on mökki Orivedellä, Enokunnassa. Paikan nimi on Siitinjärvi, sinne ei edes saa taksia, koska kuskit luulevat pilaksi. nimimerkillä kokemusta on.

Rasberry

Meidän paikkakunnalla on Sikiö sukunimisiä :roll: jotenkin ällö. (mun tuurilla joku kohta väläyttää sukunimensä olevan Sikiö :? hurraa..)

omaruru

En tiedä nyt, onko näitä sanottu, kun en jokaista sivua jaksanut lukea, mutta kumminkin...

Mummuni vanhan kotikylän (Teikosuvanto/Pello) lähellä on pieni kylä nimeltä Unhola. Se on jotenkin niin surullisen hupaisaa, että sen niminen paikka on siellä pohjoisessa syrjäkylässä.

Mutta onhan sitä muuallakin. Oulussa on kaupunginosia nimeltä Hintta, Heinäpää ja Hönttämäki. Ehkä vähän kummallisia. :lol:

JJEMMY
korpikaisla
Vielä tuli mieleeni että Mikkelissä voi törmätä Kenkäveroon :)

En ymmärrä mitä hauskaa tossa on, johtuneeko siitä että asun Mikkelissä ja tohon nimen on tottunu :wink: En vaa saa väännettyä siitä hauskaa juttua :D

MUOKS. Tuli vielä mieleen että ala-asteella samassa koulussa oli tyttö, jonka sukunimi on Alapää :roll:

Ada

Ketään tai mitään loukkaamatta kertokaa hassuja nimiä tms. mihin olette törmänneet? (Tuli mieleen eräästä toisesta ketjusta, jossa sivuttiin hassuja paikannimiä)

Itsellä tullut vastaan paikat Pöljä ja Kivesjärvi

Tapsu

Poikkista ja sen kavereita nauratti kun Jyväskylässä yhen kadun nimi on kakkospesänkatu.

Kaikkia hauskoja paikannimiäki on tullu nähtyä mut ei niitä enää muista.

korpikaisla

Pohjois-Savosta löytyy Horonkylä. Mä asuin lapsuuteni ja nuoruuteni siinä naapurikylässä, joten mä olin niin tottunut tuohon nimeen, että vasta pari vuotta sitten oivalsin että hei, tossa nimessähän on jotain hiukan huvittavaa :D

Toinen tavallaan ihan hauska kylännimi on Käpykylä, sekin siellä Pohjois-Savossa. Kuvaa hyvin kyseistä paikkaa :wink:

sira

Varvi on musta aika cool, tietääkseni jossain Raahessa päin. Siellä on serkkuplikan mukaan muitakin ihan ihme nimiä kuten Mestauskallio, Arkkukari ja mitähän muita pöljiä..

Lania
korpikaisla
Pohjois-Savosta löytyy Horonkylä. Mä asuin lapsuuteni ja nuoruuteni siinä naapurikylässä, joten mä olin niin tottunut tuohon nimeen, että vasta pari vuotta sitten oivalsin että hei, tossa nimessähän on jotain hiukan huvittavaa :D

Samoin, en mäkään ikinä aatellu et kaupunginosassa nimeltä Hikivuori olis mitään outoo :D

Miffy

Heh, mun pitöää taas mainita tää mun vakkari, eli Turus on kaupunginosa nimeltään PALLIVAHA.

Ja sit PORT ARTHUR, siin on musta jotain juhlallista :D

Daisy
Lania
Samoin, en mäkään ikinä aatellu et kaupunginosassa nimeltä Hikivuori olis mitään outoo :D

Niinpä. En mäkään oo ikinä mitään kummallista ajatellut Hikivuoresta. Joitain vieraspaikkakuntalaisia arveluttaa täällä Tampereella myös paikka Ristinarkku. Se on aika karmiva ja toisaalta vailla päätä ja häntää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat