Tuhkimotarina - Viihde ja kulttuuri

shazzer

Yhdyn edelliseen. Tässä tosiaan tapahtuu paljon ja ne etenee nopeammin kuin jossain kauniissa ja rohkeissa.. Ja nämä jopa ajattelevat usein itsekseen eikä puhu itsekseen koko ajan (vaikka tekevät vähän sitäkin)

Sivut

Kommentit (99)

Zixa

Musta lähinnä tuntu kuin aika ois kokonaan pysähtyny sillon. Se oli vaan jotenkin hassua.

Sieltä subtv:n sivuiltahan se vika jakso löytyy katottavaksi

MiuMiu*

Mä oon kanssa koukussa tuohon sarjaan. Samoin olin siihen Ihmeiden aikaankin, harmi, että tuhkimotarina loppuu kai piakkoin, tai niin ainakin muistelen... :roll:

Rosie

Franklin tosiaan on "kunnon" mies.. mistähän sellaisen saisi? :D täytyy lähteä Venezuelaan.. :lol: Oi että, yksi yö näin unta, että olin sängyssä molempien, Oresteen ja Franklinin kanssa.. :D harmitti herätä aamulla yksin sängystä.. :wink:

Rosie

Elekäyttö tosiaan on aivan ihanaa tuossa sarjassa! "Etelän" ihmiset ovat niin eläväisiä :D Se Tzatzan kädellä leyhyttely tosiaan on aika hauskaa, en tiedä miten se vain on oppinut tekemään sitä niin vimmatun nopeasti!

katjah_

huomasin vasta nyt, että täällä on tällainen keskustelu.. oon iteki ihan koukussa kyseiseen sarjaan.. harmi vaan ku jäi tauolle.. täytyy kattoo se perjantain jakso netistä ku en nähnyt sitä.. :)

Afuera

Olen [color=darkred] täysin [/color] koukussa Tuhkimotarinaan! Orestes on niin ihana. :) Inhosin sitä ennen, mutta kun siitä tuli Hopealilja, niin se alkoi olla niin miehekäs että huh.
Olen seurannut Tuhkista ihan alusta asti. En ymmärrä miten joku voi koukuttaa niin hyvin. Juoni on ennalta-arvattava, ylinäyttelemiseen sortuu jokainen hahmo ja musiikit aiheuttaa välillä vakavia kikatuskohtauksia. Aivan mahtavaa siis.

Katya
archadia
Ariadna on muuten kuvottavin hahmo sarjassa, pani parhaan kaverinsa isää. Hyihyi.

Yöks mä kans inhotan tota Ariadnaa.. Ja nykyää en tykkäää kauheesti Valentinstakaan koska sen pitäis jo paljastaa Orestesille kuka se on ja niiden pitäis jo sopia ka mennä naimisiin.

Chiqiä käy vaa niin sääliksi kun se ei ymmärrä että se ja Franklin kuuluu yhteen! Ja kun yrittää niin epätoivoisesti pelastaa sen ja Orestesin suhteen... Ootteko muuten huomannu että Chiqi on käyny leikkauttamassa hiuksensa! Ei oo enää semmoi tasanen.. Noi sopii sille paljon paremmin.. näyttää jopa vähän vanhemmalta.

Cinderella92

miksköhän mä taas oon ihan gastereiden puolella,meinaan rakastan Romania...se on niin hot<3<3 ..ja täytyy tunnustaa et oon aina toivonu et se raiskais Bella de la Rosan :oops: :oops: ..oon vähän järkevä xDD

napitin
Hajoo
Perjantaina siis tuli vika jakso ennen syksyä.

:shock: Cold turkey..! Tuleekohan vierotusoireita! Kyllä tää päiväkin tuntu oudolta (Tosin täytyy myöntää, ihan kivalta tuntu, kun olikin ylimäärästä aikaa :wink: ).

Mirre

Aivan koukussa minäkin! Äitin kanssa seurataan joka jakso :D Parasta koko sarjassa on se elekielen käyttö! Puhutaan äitin kans monesti että nyt tekis mieli tehdä tzatzat (=vimmattu silmien räpsyttely ja kädellä itsensä leyhyttely) :D
Minä en jaksa oottaa että Valentina paljastaa itsensä Orestesille!
Oli niin ihanaa ku Jordi sai tietää Pandorasta ja kun ne nyt on onnellinen homopari :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat