Mitä lehtiä tilaatte? - Viihde ja kulttuuri

miss.

Vielä vähän aikaa sitte tuli Seiska, Cosmo ja Trendi, nyt enää vain jälkimmäinen. Seiskaa haluisin tilata vieläki mutta ku hyvä ku kerkesin selaamaan edellisen lehden ku uutta jo pukkas, ni päätin, et parempi pitää taukoo.

Cosmon tilasin viime kesänä säälistä, kun semmonen vanhempi mieshenkilö soitteli useaan kertaan ja muisti, kuinka olin edellisellä kerralla sen soittaessa ollu kaupan kassalla ja sitä edellisellä menossa töihin tms. ni mulle tuli semmonen olo, et se menettää sen duunipaikkansa, jos en tilaa. Se tuli kyllä maailman ilosimmaksi, ku tehtiin kaupat :).

Sivut

Kommentit (114)

tiikeli

Tilaako kukaan Kauneus&Terveys -lehteä? Oon kytännyt jotain hyvää tilaajalahjaa, mutta en oo ainakaan netissä huomannut mitään mainintaa... Tilaisin sitten kun saisin jotain mukavaa sen mukana. :lol:

tata

Mulle tulee Cosmo ja Aku Ankka :D Sit kovasti yritetään saada tilaamaan Anna, mut mä en taho. Kynsiviilat äitille ja mainokset paperinkeräykseen :lol: Noi lehdet riittää mulle mainiosti :)

PinkPanther

Mie sain just viimeisen cosmon.. vuoden kestotilaus loppui, sain vuoden lehdet 30e.. ja se lehtimyyjä sillo vuosi sitten oli niiiiiin nami-herkku-ääninen ja kuulosti ihan jumalaiselta, niin olihan se pakko sanoo pojalle että okei, pistä lehti tän kerran tulemaan :wink: Nyt ei sit tuu mitään lehtiä.. ellen jotan keksi tilata.. :oops:

-Maya-

cosmoa tilaan..ja ois pitäny helmikuussa alkaa tulla joku C.C..en ees muista onks se ton niminen.. :roll: mut sitäpä ei o näkyny..joku tyttö soitti tammikuun lopulla et saan alennusta muutaman kympin jos tilaan siltä lehen ni sit se luetteli eri lehtiä ja ajattelin ottaa ton ku puol vuotta ois maksanu jonku 15€..sen tilauksen ois pitäny alkaa helmikuussa mut eipä oo näkyny..ei oo onneks laskuakaan.. :wink:

liljankukka

Tällä hetkellä tilaan vain Cosmopolitania. Saadaan nyt paikallinen sanomalehti ilmaiseksi kuukauden ajan, mutta sen jälkeen haluaisin kyllä tilata vielä sen tai sitten Hesarin. Ai niin, ja tuleehan mulle Koiramme-lehti myös! Ja Aku Ankka, tosin tavallaan vahingossa.. Mun isä on tilannut sitä jo varmaan 10 vuotta mun nimellä, ja nyt se kääntyi itsestään mun uuteen osoitteeseen. :lol:

leben

[color=red]Mä tilaan ainoastaan cosmoa. Muut seurat, seiskat ja sen sellaiset luen muualla niin ei tarvi tilata itselle.. Se on aika kallista puuhaa noiden lehtien tilaaminen..[/color]

Rotta82

Mä oon ihan koukussa lehtiin.Vähän aikaa sitten loppu onneks Annan ja Cosmon tilaus mut siltikin luukkuun kolahtelee vielä ainakin Hesari,Trendi,MeNaiset,Koiramme,Eläinmaailma,Hyvä Terveys,Kotivinkki,Kodin Kuvalehti,Eläinten ystävä(Eläinsuojeluyhdistyksen lehti) ja KM Vet.. ja...varmaan pari muutakin.. :roll:

Taidan olla pikkasen koukussa kun vieläkin tekisi mieli tilata lisää lehtiä vaikka raha ei riitä kunnolla ruokaankaan! :oops:

Jos voisin,tilaisin noiden lisäksi vielä ainakin Imagen,Seiskan,CC:n,OHO:n ja Sika- ja Nauta-lehdet..(ammattilehtiä,mutta julmetun kalliita!)

leeah

Mulle ei tuu YHTIKÄS mitää :lol: kahen viikon aikana tullu ku mainokset vakkaripäivinä.. Vois vakavasti alkaa harkita jotai lehtiä, cosmo ainaski ja sitte joku juorulehti.

SunLion

mulle tulee vain kosmo.

ootteko koskaan koskaan laskenu paljon teillä menee rahaa vuodessa tai parissa noihin lehtitilauksiin...aika hämmästynyt olin miten moni tilaa niin montaa lehteä kerralla..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat