Teema-kuvat - Viihde ja kulttuuri

SunLion
k87
ei tällä mahalla :lol:
en oo mäkää kuule mikään kukkakeppi ja silti tuo kuva on ihan hieno...ainakin omasta mielestä :D voit itse valita paljon paljastat.

Sivut

Kommentit (32)

JJEMMY
Celestia
Harmi että tää juttu jäi kokonaan unholaan, tää oli musta niin kiva idea :) Jäi toi äänestyskin toteutumatta sillon..

Hmm.. Ei kellään muulla modella ois innostusta jatkaa tän "hoitamista"? :D

Ainiin täällä oli tämä! Tämä on kyllä hauska idea :) Onko SunLionilla halukkuutta hoitaa tätä vielä?

SunLion

[color=red]Äänestys käynnissä...kilpailijoita on tällä viikolla valitettavasti vain kolme :D

Äänestys päättyy 1 päivän kuluessa![/color]

SunLion

otetaan aiheeksi tälle viikolle kukkakuva...voi valita esim silkkikukan, itse kasvatetun kukan, luonnonkukan jne..siinä on ainakin vapaa aihe eikä paljasta kestään liikoja :)
kiitoksia ehdotuksista!

tata

Hiano puhe mirre :D

Mä voisin osallistua varvaskisaan, mulla on kuvat missä molemmat isovarpaat on operoitu :? :lol: [size=9]Tai siis paketissa olevat kuvat löytyy netistä, ilman pakettia taitaa löytyy muuten vaan koneelta :lol:[/size]

amethystine

Hihih, Mirre se jaksaa olla aina niin hubaisa. :D

Ja mitäs sit seuraavaks? Joku varvaskuva tai vastaavaa? :lol: Kellä on mutkasimmat varpaat?

Mirre

wuhuu, kiits kaikille mua äänestäneille, lisäksi tahtoisin kiittää äitiäni jonka geenit olen perinyt ja jumalaa joka minulle tämän lahjan on suonut. Kiitos myös kaikille ystävilleni ja sukulaisilleni, sekä kaikille jotka minut tuntevat. Kiitos oulun igorsille ja sen tuotantotiimille. Kiitos henkilökohtaisille avustajilleni, sekä kaikille, jotka ovat prosessissa olleet mukana. Kiitos cosmon foorumille ja ylläpidolle, jotka mahdollistivat tämän äänestyksen. En unohda tätä ikinä! Ai niin, antenni jos unohdin kiittää jotakuta!
:D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat