Sarjakuvat - Viihde ja kulttuuri

figaro

Luetteko sarjakuvia? Piirrätkö itse?

Itse olen miettinyt, että pitäisiköhän alkaa kerätä tätä goottityttö-Nemi -sarjaa... Olen ihastunut Iltasanomissa oleviin pätkiin :D

Aku Ankat ei jaksa innostaa. Jostain syystä niiden lukeminen loppui kuin kananlento. Ennen tykkäsin Asterixista ja Lucky Lukesta. Jotain Marsupilamiakin tuli lainailtua kirjastosta :lol:

Hmm.. taidankin ensi viikolla käydä kirjastossa ;)

Sivut

Kommentit (29)

Lania

Joo toi Nemi on aika hyvä.

Parhaat sarjakuvat on ehdottomasti Jere ja B.Virtanen :lol: meillä on jääkaapin ovessa niitä aamulehdestä leikelty, sellasia mitkä sopii omaanki perheeseen. Jaksaa aina huvittaa.

Yks mitä vihaan on Viivi ja Wagner. En tajua miten se voikin olla NIIN ärsyttävä, tulee heti paha mieli kun vaan näkee vilaukseltakaan jossain.

Akua luin ennen, mut nykyään sekin on aika ärsyttävä. Ne suuttuu aina niin helposti ja lyö ja potkii toisiaan :D

Lucky Lady

Minä tykkään Nemistä kamalasti (jotenkin aina tekee mieli värjätä hiukset mustaksi kun sitä lukee, kummaa :shock: ), ja kerään kyseistä sarjaa. Kamut ovat toinen, jota haalin itselleni, sekä Gary Larsonin sarjat. Viivit ja Wagnerit ovat kanssa kivoja, ja näinollen myös ostolistalla. Yritän nyt laajentaa sarjiskokoelmaani, koska se on minusta liian vaatimaton kirjoihini nähden. Koetan siis budjetoida niihin enemmän rahaa.

Aku Ankka on sarjisinhokkini, inhoan sitä sarjaa. Valitettavasti mies tilaa(!!!!) sitä ja raahaa niitä kirottuja taskukirjoja tänne. Tekisi mieli tehdä niistä rovio... :twisted:

Muoks. Unohdin tykkänään mainita suosikeistani Dilbertin! Siihen sarjakuvaan perustuu jaksamiseni työelämässä! :lol:

Shandy

Akuja luen, enpä juuri muita sarjakuvia. Joskus jostain sanomalehdestä saatan nekin vilasta jos muutenkin luen lehteä (eli lähinnä porukoilla ku itelle ei tuu mitään). Akut on ihan parhaita, ärsyttää vaan kun omat on lukenut miljoonaan kertaan ja muistaa kaikki tarinat ja miehenkin varasto on kohta koluttu läpi.

Maruchka

Hmm... Tulee lehdistä luettua aina Viivi & Wagner sekä Kummajaiset(?). Niissä on asennetta :lol:
Akuja on tullut luettua koko pieni ikä, ja Karvinenkin on omalla hassulla tavallaan hauska.

MiuMiu*

Mä en oikeestaan seuraile mitään tiettyä sarjakuvaa vaan luen kaikki mitä jossain lehdessä sattuu olemaan. Hyviä sarjakuvia on kyllä eli: Karvinen, Virtanen, Viivi&Wagner ja olikohan se yks meidän perhe tai joku sellanen...

Tuli tässä samalla mieleen, että muistaako kukaan sellasta sarjakuvalehteä mikä oli tehty kai Kata Kärkkäisestä. Sen nimikin tais olla Kata? Se ilmesty joskus tuossa 80-luvun lopulla. Tykkäsin siitä aivan hirveesti :lol:

Tigerheart

Parhaat sarjakuvat ovat mielestäni Aku Ankka, B.Virtanen, Karvinen (rakastan kissoja!), Lassi ja Leevi (ehdoton suosikki!), Baby Blues, Jere, yms. Olen oikea sarjisfriikki, kannan aina kirjastosta sarjakuvia kotiin. Mieheni ei niinkään lue sarjakuvia, akua ehkä joskus. Olen joskus koulussa ollut kurssilla, jolla piirrettiin sarjakuvia. Oli hauskaa! Olen hyvä piirtäjä, mutta sarjakuvat minulta eivät oikein luonnistu. Taidan jäädä vain lukijaksi. :P

Jostain syystä en ymmärrä Viivi & Wagneria, se sarjakuva menee jotenkin yli ymmärrykseni. En tykkää siitä, enkä lue sitä. :roll:

Annie the Pooh

Mie tykkään viivistä ja wagnerista, on jotenkin NIIN tuttu! :D Jossain vaiheessa tykkäsin lassista ja leevistä, mutta sit se meni vähän yli, en ymmärrä siinä sitä mielikuvitusmatkailua...

Karvinen tulee luettua yleensä, se on hauska. Aku Ankasta en niin välitä, se on niin ärsyttävä kun hermostuu ja aina sille käy huonosti. Kyl mie sitä joskus luen, mutta vain paremman puutteessa.

taki

En itse piirrä sarjakuvia.

Sexy Losers on [color=red]sairaan[/color] hauska.
Viivi&Wagner on aina pakko lukea, jos jostain osuu silmään. Varsinkin ne vanhat stripit on makuuni.([size=9]mulla on keittiön seinällä Juban piirtämä Wagner, joka sanoo."minä syön lihaa" Mikä siis oli v*ttuilua Jubalta mulle, kun mä en syö) [/size]
Sandmanit ja sin cityt kannattaa lukea.
Petri Hiltusen sarjakuvat oon kaikki lukenu, jotka oon löytäny.
Mangaa myös luen jonkun verran, lemppari on cowboy bebop
Nemi on aivan törkeen hyvä, oon monesti käyttäny sen loistavia teorioita elämässä.. Manaraa kannattaa kanssa lukea..

Ei tuu mieleen mitään kauheeta sarjakuvaa, vaikka ihan saleen sellaisiakin on.

Tonde
Tigerheart

Jostain syystä en ymmärrä Viivi & Wagneria, se sarjakuva menee jotenkin yli ymmärrykseni. En tykkää siitä, enkä lue sitä. :roll:

Samoin!
Ja karvisesta olen aina tykänny. (samaistumista?)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat