Pilapuhelut ja muut "radioesiintymiset" - Viihde ja kulttuuri

figaro

Tuli tuossa mieleen radiokanavien erilaiset pilapuhelut ja nämä soitot, joita toimittajat tekevät kuulijoiden suuntaan, kun miiman kanssa ircissä sivuttiin aihetta :)

Oletko sinä järjestänyt pilapuheluita tai joutunut kohteeksi? Oletko itse päässyt osalliseksi jonkin kanavan ohjelmia?

Minä vastikään järjestin Novan kautta miehelleni pilapuhelun :D En edes muistanut koko asiaa ja ihmettelin, kun mies kävi tivaamaan erään puhelun jälkeen, että olenko tehtaillut moista... :lol: Tämän vuoden puolella, helmikuussa tuli ulos :D :D Ei voittanut mies moottorikelkkaa... :lol: :lol:

Itse olen NRJ:n taajuuksilla ollut äänessä biisivalintojen tiimoilta ja joskus Novallakin.. Onneksi en usein :D

Sivut

Kommentit (21)

Lania

Ainakin jotkut kissin ja nrj:n pilapuhelut on ollu aivan törkysen huonoja, joko sellasia et niissä ei oikeestikaan oo ollu mitään _hauskaa_ ja lopuks kaikki on sillain "öö.. aha... pointti..? no.. hmm.. selvä, moro" tai sit niissä on joku "hauska" juttu; "hei sun poikas on joutunu sairaalaan ja se hourii et ainoostaan jumala voi pelastaa sen tää on tosi vakava paikka HAHAHA menitkö hämyyn" :? varmaan kerran tai kaks kuullu jonku oikeesti huvittavan jutun.

Ja nyt tulee nrj:ltä jotain päivän arvotuksia jotka myös on ollu elämääkin surkeempia, ja kissillä on se gallup-juttu, oikeesti, kuka lähettää viestin KYLLÄ tai EI ihan vaan siitä ilosta et saadaan tietää "aiotko kattoo euroviisuja"? Huaah.

Rixuliini

Minä olen osallistunut pari kertaa johonkin kisaan, ja kerran voittanut, silloinkin palkintona oli joku hikinen Mamban cd... :roll:

Muuten en ole paljoakaan osallistunut, paitsi pari vuotta sitten soitettiin Kissiltä siitä mikä biisi soi tämän tunnin alussa..Vähän v*tutti kun radio oli ollut kyllä päällä, mutta itse olin ottamassa aurinkoa..Jäi sata euroa saamatta.

Lania

Ai niin unohdin kertoo että Lizzie soitteli aina lukioaikoina radioon kun oltiin sen luona alottelemassa. Se oli hauskaa. En voinu odottaa et se tulee ite kertoon :D

Lania

Emmä muista, oisko aina jaaritellu Timpen kanssa kissillä :P niin ja muistaakseni se osallistu myös siihen naurukisaan joskus (sori Lizzie :P ).

figaro

:lol: :lol: :lol: Tokko tuo sinnuu listii, vaikka kerroitkin... :D :D :D

Onneksi itse ei ole tullut sievässä soiteltua mihinkään radioon :shock:

Peikko

Eipä ole koskaan sattunut kohdalle.. Kyllähän nuo joskus ihan hubaisia ovat. Keksis jonku hyvän jutskan poikkikselle nii olispa jännä nähdä sen ilme :lol:

Tonde

Muistaakseni jossain oli sellanen pilapuhelu, et kaverit oli ilmottanu, et joku tyttö oli ollu sukupuolitautitesteissä. Sit soitettiin mukamas ja ilmoitettiin et sillä on tyyliin AIDS. Musta osoittaa ERITTÄIN huonoa makua vitsailla tollasesta asiasta, ku toinen menee oikeesti paniikkiin...

Venice Queen

Nyt on pakko kertoo tää juttu tänne... Eli tuossa useampi vuosi sitten oli jossakin radiokanavalla se kisa, että voitti jotaki kun ne soitti saman biisin kahdesti peräkkäin ja soitti sit radioon. No, siihen aikaan mulla oli aina radio herättämässä aamulla, ja hoksasin siinä sitten, että nyt muuten tuli sama biisi kahdesti, ja eikun soittamaan. Siellä vastas se juontajamies, ja kysyi että mitäs on mielessä... Siinä vaiheessa menin ihan paniikkiin kun tajusin että ei siellä vissiin sit mitään kisaa ollutkaan ja sanoin että eipä ihmeitä (huom. mulla oli vielä tosi paineessa ääni kun olin just heränny!). Sit mies vaan jatkoi kyselyä, että muuten vaanko soittelin? Vastasin hänelle, että "niin..." Siihen se sitten sanoi, että jaahas, no mutta nyt pitää lopetella, mukavaa päivänjatkoa! Ihan vähän ehkä hävetti ja nauratti oma fiksu toimintani. Luultavasti siinä oli vielä käynyt niin, että kuulin sen saman biisin mikä aamulla oli soinu, just ennen nukahtamista, joten luulin että ne tuli peräkkäin. :lol:

Annie the Pooh

Jotkut on hauskoja noista pilapuheluista, mutta jos ne oikeesti ilkeitä ja pilaa ihan toisen päivän, niin en tykkää, just, että "sulla on aids", hengenvaarallinen asia tuommoinen. Tai sitten kun Salattujen elämien jätkä, se joku Kytö-jotain oli NRJ:llä ja se teki jotain näitä pilapuheluita :arrow: ainoat hetket kun käänsin radiokanavaa, en voinut sietää sitä jätkää!

Pai25

Joskus aikanaan (90-luvulla) Mafialla oli kesäsin sellanen kesäohjelma... En muista kyllä yhtään sen nimee... Oiskohan siinä ollu ainakin Salovaara mukana ? Siinä oli loistavia pilapuheluita.

Walbu

Pari vuotta sitten tuli kissiltä tai nrj:ltä sellainen joku ihme testaa parisuhteesi- ohjelma (ei tosin tolla nimellä). Siinä sai soittaa sinne ja sitten se radiojuontaja soitti poika/tyttökaverille ja näytteli siinä linjalla että "näin sua baarissa viikonloppuna ja pyysin sun kaverilta sun puhelinnumeron ja ajattelin että...mitäs jos tässä lähtisit mun kans vaikka tonne hotelliin..." tai jotain seksin ehdottelun suuntaista kuitenkin. Ja sitten se puoliso kuuli sen livenä siinä linjalla samalla kuin kaikki radion kuuntelijat.

Toki se yleensä meni silleen että se soiton kohde totesi että kuule mulla on tyttöystävä, mutta joskus se SUOSTUI siihen ja sitten paljastukin että se tyttökaveri kuuli koko jutun, ja koko radiokansa. Ja sit kuultiin livenä sellasta kommenttia että nyt tuut vittu tänne heti, meillä on vähän puhuttavaa.

Tosi kivaa kuulla radiossa että poikaystävä lupautuu lähtemään minimaalisella suostuttelulla tuntemattoman matkaan naimaan...

JÄRKYTTÄVÄ ohjelma! (Ja toisaalta, outoa että kukaan sinne puolisonsa ilmoitti...tai toisaalta kyllä ymmärtää, mutta eikö joku kaveri vois hoitaa tuollaisen kokeilun ihan ilman radiota...)

sira

Mää olin aina ihan sydän kylmänä, et suostuuko jotku tosiaan niihin ehdotuksiin. Kauhia julkinen nöyryytys lisänä siihen järkytykseen jos oma puoliso oliki innolla mukana.

Annie the Pooh

Noi oli just niitä sen Tuomas Kytömäen juttuja (oliko se se??). En ikinä kehtaisi ilmoittaa poikaystävääni tuommoiseen, se on ehkä itsesuojeluakin. Ei olisi kiva huomata, että hups....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat